| 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) | |
|
|
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 26 jun 2012 - 21:48 | |
| okeej, ideetje was om de tekeningen te tekenen xD Dus niet inkleuren etc. maar dat ik ze teken ;D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 26 jun 2012 - 21:51 | |
| xD Dan maken we line-art en mijn tekening xP Ik móét gewoon tekenen D: |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 26 jun 2012 - 22:17 | |
| jep, dus jij hebt Eclipse en Thistle gedaan, dan moet ik dat plaatje van de volgende inkleuren ;D als ik het goed heb?
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) wo 27 jun 2012 - 9:06 | |
| Hey! Taiyo en Blacksoul staan er niet op D:< |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) zo 1 jul 2012 - 15:44 | |
| Ty en Miley af :3 Ga waars. toch de lijst af op de plekken die ik het meest inspivol vind xD Daarom kan die van jou een stuk eerder of later komen dan gepland :3 Nog steeds doe ik maar de helft (toch?) Kitten naast Ty: Naam: Sky Gender: Girl extra: / Kitten met amber ogen en strepen: Naam: Minuva Gender: Girl Extra: Gedraagt zich het meest volwassen. Is de 1 na grootste van het nest. Luipaardachtige kitten Naam: Lion Gender: Boy Extra: Heeft de ogen van zijn moeder maar dan donkerder. Spotlight achtige kitten Naam: Spotlight Jr. Nee grapje: Light xD Gender: Boy Extra: / Engelse vlag lijkende kitten xD De oranje met strepen: Naam: Raising Gender: Girl Extra: Kleinste van het nest Op moeder lijkende kitten maar met vaders ogen: Naam: Mary Gender: Girl Extra: Grootste van het nest. - Thanks peepz c:
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 11:05 | |
| Ik wil er ook eentje!! Is het goed dat ik hem hier neer zet? Als er weer eentje bij kan kun je mij erbij zetten :-) Katten: nightpaw X Droppedpaw Uiterlijk kater: Een wit katertje met blouwe vlekken DroppedpawUiterlijk poes: Een zwarte poes met met apart blouwe ogen .Nightkitextra: Chocoladeee!! |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 11:30 | |
| Nope Ik doe er maar tien, het zijn niet 10 slots. Mimi had gewoon geluk >.< Volgende actie kan je weer (Tip: Je kan er nog 1 aanvragen bij mijn meeneem shopje ) - Thanks peepz c:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 15:19 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 17:06 | |
| *ziet dat Soepsas een voorsprong heeft* oh shit... *gaat meteen aan de slag* Het is niet mijn geweldigste werk.... Snelle stand! * zoef * - Danger x Lion:
Kitten langs Lion: Naam: Orangekit ~ Orangepaw ~ Orangeclaw Gender: female Extra: / Kitten die kijkt naar Lion; Naam: Blackkit ~ Blackpaw ~ Blackpelt Gender: male Extra: Is het tegenovergestelde van Lion maar heeft dezelfde ogen. Kitten bij Dangerdance: Naam: Distancekit ~ Distancepaw ~ Distancethoughts Gender: female Extra: droomt vaak weg, vandaar ook Distancethoughts. Blijft vaak niet bij de les. bovenste stoeiende kitten: Naam: Wickedkit ~ Wickedpaw ~ Wickeddance Gender: Male Extra: Is vaak ruwer met de kits. Hij stoeit vaak met de ielste van het nest. Onderste stoeiende kitten: Naam: Favorkit ~ Favorpaw ~ Favorleap Gender: female Extra: is de kleinste en de ielste van het nest. Hij is bang voor Wickedkit Look a like van Dangerdance: Naam: Delightkit ~ Delightpaw ~ Delightvoice Gender: female Extra: is het blijste van het stel en heeft de positiefste gedachten.
Ik vind hem falen... de volgende komt snel! *kijkt sas uitdagend aan* EDIT; neemt aanvraag van Frost x Fluf terug xD |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 17:12 | |
| Ik faal in die randjes >.< Wacht ik ga verder met de volgende met tekentablet, moet toch wat makkelijker zijn denk ik... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 17:18 | |
| Katten: Oddpaw/eye×Beautypaw/soul Uiterlijk kater: Sneeuwwit met één rood oog en één blauw oog (voor verder uiterlijk info zie zijn avatar) Uiterlijk poes: Grijs met blauwe ogen extra: Sorry als dit niet mag, maar ik zag dat iemand zich terugtrok en dus wilde ik graag iets voor Beauty×Odd
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) di 3 jul 2012 - 19:49 | |
| Volgende!! *maakt gelijkspel* Yeah gelijkspel ;D - Fallen x Autumn:
Wit katje langs Autumn: Naam: Snowkit ~ Snowpaw ~ Snowwhite Gender: Female Extra: is half albino, vandaar dat ze wit is. Ze heeft de ogen van Fallen Kat die naar Autumn kijkt: Naam: Bravekit ~ Bravepaw ~ Bravetear Gender: Male Extra: Is erg dapper en gaat vaak een conversatie aan. Is kwart albino. Zijn linkeroog is diepgroen terwijl zijn rechteroog rood is. Kat die stoeit bovenste: Naam: Highkit ~ Highpaw ~ Highway Gender: Male Extra: is de kleinste jongen van het nest. Zijn zinnetje is: It's my way on the highway. Dit zei hij als zijn eerste woordjes. Zijn linkeroog is ijzig blauw en zijn rechteroog felgroen Kat onder stoeit: Naam: Turquoisekit ~ Turquoisepaw ~ Turquoisesoul Gender: Female Extra: Heeft een prachtige mix van de blauwe en groene ogen, dat een aparte kleur turkoois maakt. Ze heeft een scheel oogje. Kat bij Fallen: Naam: Silentkit ~ Silentpaw ~ Silentforce Gender: Female Extra: Is erg stil, en heeft nog nooit gepraat. Ze is het grootste van het nest en is compleet albino. Ze heeft het er erg moeilijk mee dat ze niet zwart is als de andere, en trekt daarom ook veel op met Snowkit, aangezien zij ook wit is. Huppelende kat: Naam: Forestkit ~ Forestpaw ~ Forestheart Gender: Female Extra: heeft de ogen van Autumn maar dan veel feller.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: 10 koppeltjes+kittens (zomerdoel) | |
| |
|
| |
|