| Queen of Stones {Setjesshop} | |
|
|
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Queen of Stones {Setjesshop} zo 24 jun 2012 - 20:25 | |
| 'ja mensen ik ben weer terug!'hey mensenjes. Ik weet het de titel slaat nergens op maar kon niets anders verzinnen. Ik wil ook maar eens proberen setjes voor jullie te maken. Ik ga het als volgt doen je kan gewoon een aanvraagje doen en af en toe zet ik een setje neer
meeneemsetjes:
Lijstje setje - Code:
-
Avater onderschrift of profielplaatje: karakter van je dier: Site: Naam: naam erop: randje: kleur randje: eventuele tekst: plaatje: Extra:
- Code:
-
lijstje wallpaper: plaatje: tekst: Extra:
- Code:
-
lijstje postcheet/kader: plaatje: naam erop: tekst: kleur: Extra:
Laatst aangepast door Fallenpaw. op wo 22 aug 2012 - 21:57; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} zo 24 jun 2012 - 21:56 | |
| Maak je ook setjes voor andere sites? |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} zo 24 jun 2012 - 22:52 | |
| Ja dat doe ik ook. Maakt niet uit waarvoor |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} ma 25 jun 2012 - 13:27 | |
| Avater onderschrift of profielplaatje: Avatar en profielplaatje karakter van je dier: Eigenlijk een mens maar: Hyper|Blij|Vrolijk|Druk Site: starshine academy Naam: Rush naam erop: Ja randje: kleur randje: Zwart en ja, 1 pixel eventuele tekst: Legend of zelda? Screw that! Legend of RUsh! plaatje: http://www.zerochan.net/1156731 |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} ma 25 jun 2012 - 18:15 | |
| Avater onderschrift of profielplaatje: Alledrie karakter van je dier: Aardig, vrolijk. Site: Deze Naam: Sierra naam erop: Jup randje: kleur randje: Ja 1 pixel, zwart of wit, kijk maar wat 't mooiste is eventuele tekst: - plaatje: Klik en klikZou je bij dat eerste plaatje dan allebij de ogen blauw willen maken? :3 Als je die gebruikt. |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} wo 27 jun 2012 - 21:36 | |
| sorry dat het zo laat is D=- Rush(Blacksoul):
- Sierra (Frost):
|
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} vr 29 jun 2012 - 14:39 | |
| Avater onderschrift of profielplaatje: Alledrie karakter van je dier: Hmm, een beetje gemeen en soms wat vrolijk / Knap / snel; Site: Deze Naam: Aurora naam erop: Ja randje: kleur randje: Ja wit eventuele tekst: I follow my heart plaatje: - Spoiler:
- Spoiler:
En deze voor de achtergrond: - Spoiler:
Trouwens, scrol bij dit plaatje eerst naarbeneden en dan zie als het goed is een plaatje van het Noorderlicht |
|
| |
33
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} zo 1 jul 2012 - 17:53 | |
| Avater onderschrift of profielplaatje: onderschriftje karakter van je dier: slim,aardig Site: deze Naam: Gemkit naam erop: graag randje: jep kleur randje:rood eventuele tekst: geen plaatje: mijn profiel foto |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} di 3 jul 2012 - 21:31 | |
| @Gemkit: als je soms je avatar bedoeld die is te klein om iets mee te doen 'sorry dat het zo laat is- Daniëlle:
- Aurora:
|
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} di 3 jul 2012 - 21:39 | |
| Avater onderschrift of profielplaatje: Alledire (: karakter van je dier: Erg onzeker, heeft weinig zelf vertrouwen en beschuldigd zichzelf ervan dat aar broertje is gestorven; nu is ze wat in de war vanwege haar liefde voor een ander med. cat app. Site: Wc : D Naam: Tinderpaw naam erop: Jep n_n randje: kleur randje: jep, 1 pixel, doorzichtig eventuele tekst: The shades of the past will rule the future plaatje: deze en deze |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} wo 4 jul 2012 - 14:45 | |
| - Fallenkit schreef:
- @Gemkit: als je soms je avatar bedoeld die is te klein om iets mee te doen
'sorry dat het zo laat is
- Daniëlle:
- Aurora:
Dankjewel |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} vr 6 jul 2012 - 18:08 | |
| |
|
| |
260
| |
| |
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} za 7 jul 2012 - 11:00 | |
| DankjeDankjedakje ^^ *Ook tinder* |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} di 7 aug 2012 - 13:34 | |
| ik had het niet gezegt sorry daarvoor maar ik was een tijdje gestopt
Nou ben ik er weer helemaal klaar voor dus als je een setje wilt plaats maar een aanvraag, mag ook van anime mensen echte mensen andere dieren maakt niet uit.
Blueeyes // wou je het setje nog geef het dan even aan want ik heb hem wel voor je |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} do 9 aug 2012 - 22:38 | |
| Avater onderschrift of profielplaatje: Alledrie karakter van je dier: Kil, moordlustig, slecht. Site: The Wild Horses Naam: Moondancer naam erop: Jup randje: kleur randje: Ja, zwart, anders wit ofzo. eventuele tekst: - plaatje: Klik en klik |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} do 16 aug 2012 - 19:39 | |
| Ik sliep langer bij haar dus ik ben net pas terug. Maar ik heb je setje af- Lusitania:
|
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} vr 17 aug 2012 - 12:22 | |
| Thanks <3 Die zijn awsome <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Queen of Stones {Setjesshop} | |
| |
|