|
|
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
» Nameless 79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 17:55 | |
| - Wolftail schreef:
- Phantomfang schreef:
- Mistblow schreef:
- Men en plots was m'n dag verpest door zagende mensen die precies denken dat ze alles kunnen en mogen -.-''
yushiie Ik zaag niet, ik kom alleen op voor Moon, ik weet niet of ze het al gezien heeft, maar ik zal er niet heel blij mee zijn. -negeert wat hier boven staat =3-
dan nog ik zou iets slimmer zijn en dit in pb ter info brengen, en Grayclaw is tiny (hollystar) en zij vond het een goed idee ^^ EDIT;; Babs ik veronderstel dat het tegen mij was..nevermind 't begint te lijken dat ik hier beter nooit moest zijn geweest. Ja, Tiny vond het misschien een goed idee. Dan had je ook gewoon moeten zeggen dat ze opvolger werd van Grayclaw, maar heb je Moon op zijn minst gevraagd of zij er wel mee oke mee is. Misschien is ze dit helemaal niet |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| |
| |
» Nameless 79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:01 | |
| - Wolftail schreef:
- ik zal het straks dan vragen zo niet als ze het ni goed vind dat wis ik even d'r naam.
die van darkfire eh Oke c: -- Derp ;-; buikpijn.. |
|
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:03 | |
| Ik heb drie kwartier naar een Ronaldo docu gekeken <3 |
|
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:06 | |
| - Silentkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ik heb drie kwartier naar een Ronaldo docu gekeken <3
Soof, wanneer is de bruiloft xD ? Haha je bent echt de grootste Ronaldo fan die ik ken qq Na het EK, als ze gewonnen hebben <3 Aww, stop it you *shots proud glance at Bo* |
|
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
Bo guidetti >D 143
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:08 | |
| - Silentkit schreef:
- Wintersoul schreef:
- Silentkit schreef:
- Wintersoul schreef:
- gosh, haar voorstel topic history is 1.003 woorden lang in het Engels. How did this happen? XD
Go Lianne :3 ! Zo, da's ook af. Ik ben helemaal verliefd op Winter, vooral door haar karakter en haar verleden <'3 *Snuggle with Winter* Ze is ook supercute ! Aww, danke :w Um, moet je haar verleden eens lezen. Is wel heel lang dus ik kan het voor je samenvatten XD Edit: Zo, je kunt nu op haar naam klikken en naar haar voorstel topic gaan 8D WINTERSOULWinter must be cold for those with no warm memories. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:10 | |
| - Silentkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Silentkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Ik heb drie kwartier naar een Ronaldo docu gekeken <3
Soof, wanneer is de bruiloft xD ? Haha je bent echt de grootste Ronaldo fan die ik ken qq Na het EK, als ze gewonnen hebben <3 Aww, stop it you *shots proud glance at Bo* Gheghe, ben ik uitgenodigd (aa) ? Sure ^^ Ik heb Gomez voor je geregeld x'D Bo;; IPad kan film niet laden >3 En zelfs jou heb ik uitgenodigd. En ik hoef die gozer niet x'D |
|
| |
» Nameless 79
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:11 | |
| Derpediederpderpderp ;=;
xD |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Seven 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 jun 2012 - 18:33 | |
| Ugh, mijn internetverbinding doet crapy D: and YAY; i like my setje, thanks to Linn : D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|