Aqualight & Ashpaw - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Aqualight & Ashpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Aqualight
Member
Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimema 27 sep 2010 - 18:25

'Ik ben ook zeer vereerd. Hij is een goede warrior. Ik ben er ook trots op dat ik op mijn leeftijd al drie gezonde kittens, een partner en een leuke Apprentice heb. Tenminste, de Apprentice had ik. Ik hoop dat ik een nieuwe zal krijgen, maar ik weet zeker dat geen één Ashpaw ooit zal kunnen vervangen', zei de poes. Aqualight gaf haar een troostende lik. 'Ik ben twee jaar, da's pas oud', zei ze lachend. 'En geen zorgen. Er zal vast een leuke, nieuwe Apprentice komen. Misschien kan je met die zijn acties weer denken aan Ashpaw's trainingen', gaf Aqualight raad. 'En dat met de kittens is zeer normaal. Die haten elkaar soms. Nou ja, haten is een slecht woord, ze vinden elkaar op sommige momenten niet leuk, maar ik weet zeker dat ze nooit zonder elkaar gaan kunnen. En Blacksky haten ze ook niet hoor. Ze kunnen waarschijnlijk niet zonder hun moeder en hun vader', zei Aqualight. 'Voor mij is kittens krijgen in ieder geval al te laat', lachte ze terwijl ze knipoogde naar Raindrop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 sep 2010 - 18:35

Aqualight gaf haar een lik. 'Je krijgt vast een nieuwe apprentice. En dat met de kittens is normaal. Die vinden elkaar niet aardig. En Blacksky haten ze ook niet. Ze kunnen waarschijnlijk niet zonder hun ouders. Voor mij is kittens krijgen in ieder geval al te laat.' Aqualight knipoogde. Raindrop glimlachte naar haar. Aqualight was zo heerlijk positief! Raindrop knikte eventjes. 'Maar ik weet niet of ik er nog wel één krijg, een leerling. Ik heb Ashpaw niet eens kunnen leren boomklimmen..' Raindrop keek even treurig. Ze wilde graag dat de clan haar aardig vond en deed daar erg haar best voor. Soms was het alleen zo moeilijk..
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 29 sep 2010 - 21:13

'Maar ik weet niet of ik er nog wel één krijg, een leerling. Ik heb Ashpaw niet eens kunnen leren boomklimmen', zei de poes. Aqualight zuchtte. Met Raindrop moest eens serieus onderhandelt worden. 'Luister, Raindrop. Je kunt niet alles goed doen op de wereld. Dat is onmogelijk. En als je doet wat je kan, is dat toch goed?', vroeg Aqualight op een nogal psychologische manier. Aqualight wou Raindrop maar al te graag raad geven, want Raindrop wou altijd en voor iedereen de juiste dingen doen. 'Ik kan ook niet jagen voor de elders, met Brokenstar praten en met jou hier zitten te relaxen tegelijk doen', zei Aqualight. Ze keek vanaf haar buik naar haar poten toen ze het over Brokenstar had. 'En trouwens, volgens mij ziet Brokenstar niet eens iets in een geen sterke krijger', zuchtte ze.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 30 sep 2010 - 17:23

Aqualight was het duidelijk niet met de overijverige poes eens. 'Luister, Raindrop. Je kunt niet alles goed doen op de wereld. Dat is onmogelijk. En als je doet wat je kan, is dat toch goed?' Raindrop sloeg haar ogen neer, wetend dat Aqualight gelijk had. 'Ik kan ook niet jagen voor de elders, met Brokenstar praten en met jou hier zitten te relazen, tegelijk.' Raindrop keek naar Aqualight, die bij de naam van haar liefde naar haar poten keek. 'En trouwens, volgens mij ziet Brokenstar niet eens iets in een zwakke krijger.' Raindrop zette haar eigen stomme gedoe even opzij en gaf Aqualight een lik. 'Als hij niets in je ziet, dan weet hij al helemaal niet wat hij misloopt. Je bent een wijze, sterke poes Aqualight, en als je dat ontkent ga ik over alles zeuren dat ik het niet goed doe. Als je dan nog ontkent word ik vegetariër. Doe me dat alsjeblieft niet aan,' lachte Raindrop overtuigend.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimeza 2 okt 2010 - 11:45

- Het spijt me zeer erg voor de late reactie, ik had nog niet ontdekt dat je gereageerd had -

Aqualight had haar blik nog steeds naar haar poten gericht toen ze het over Brokenstar had. Ja hoor, nu begon ze weer, met haar stomme gedoe over Brokenstar. Ze kreeg een lik van Raindrop. 'Als hij niets in je ziet, dan weet hij al helemaal niet wat hij misloopt. Je bent een wijze, sterke poes Aqualight. En als je dat ontkent ga ik over alles zeuren dat ik het niet goed doe. Als je dan nog ontkent word ik vegetariër. Doe me dat alsjeblieft niet aan', lachte de poes overtuigend en Aqualight werd direct al wat vrolijker. 'Misschien heb je wel gelijk. Maar zou Brokenstar niet vinden dat ik zeur?', vroeg ze zich toen af. Ze dacht aan alle voorafgaande dingen wat er gebeurd waren. Ze had de leiding over het kamp gekregen toen Brokenstar naar de Gahering ging. 'Ik ben blij dat ik goed met je kan praten over zulke dingen. Maar er zit me iets heel erg dwars wat ik eigenlijk zelf niet geloof', zei Aqualight, terwijl haar gedachten even naar Shadowfur werden getrokken. Naar haar gedrag dat laatste tijd tegenover Aqualight.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 3 okt 2010 - 19:44

- Geeft niet hoor ^^ -
'Misschien heb je wel gelijk. Maar zou Brokenstar niet vinden dat ik zeur?' Raindrop glimlachte. 'Ik dacht dat ook, maar een partner kan daar echt tegen, dat meen ik. Trouwens, dan ben je zo gelukkig dat je een hele tijd met je kop in de wolken zit.' Raindrop kende dat gevoel maar al te goed. Toen Blacksky haar vroeg, had ze het idee dat ze droomde. Aqualight leek zich al wat blijer te voelen. 'Ik ben blij dat ik goed met je kan praten over zulke dingen. Maar er zit me iets heel erg dwars wat ik eigenlijk niet helemaal geloof.' Raindrop hield haar kop even schuin. 'Wat is er dan, Aqualight?' Raindrop wilde haar helpen, het gevoel overspoelde haar bijna. Ze zou niemand haar vriendin wat aan laten doen, zeg! Raindrop keek Aqualight even recht aan. 'Je kunt me alles vertellen, dat weet je. Ik zal naar je luisteren.'
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 11:13

'Wat is er dan, Aqualight?', vroeg Raindrop en Aqualight wierp een blik naar haar poten. 'Je kunt me alles vertellen, dat weet je. Ik zal naar je luisteren', zei Raindrop en Aqualight begon te vertellen. 'Ik denk dat Shadowfur mij wilt vermoorden. Ze doet de laatste tijd zo agressief naar me. Misschien valt ze me zelfs nog aan', zei Aqualight zuchtend. Ze keek angstig naar beneden en staarde toen de rivier in. Ze haalde diep adem maar rook Shadowfur's geur niet. Ze keek Raindrop aan. 'Wat moet ik nu doen? Ik kan me toch niet in de holst van de nacht laten vermoorden door die poes, als het waar zou zijn?', vroeg Aqualight zuchtend.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 10 okt 2010 - 19:30

'Ik denk dat Shadowfur me wil vermoorden. Ze doet de laatste tijd zo agressief..' verzuchtte Aqualight. Raindrops blik werd serieus. Dit was iets waar ze deze lieve poes misschien bij kon helpen. En dat was wat ze wilde. Aqualight's blik was angstig, en ze staarde even naar het water onder haar alvorens Raindrop aan te kijken. 'Wat moet ik nu doen? Ik kan me toch niet in het holst van de nacht laten vermoorden door die poes, als het waar zou zijn?' Raindrop schudde haar kop. 'Ik zal bij je blijven liggen in de Warriors Den. En nooit zomaar ergens naartoe gaan als er helemaal niemand in de buurt is. Misschien kunnen we haar ergens op betrappen..' Raindrop's hersenen begonnen te werken. Als ze Aqualight een tijdje beter in de gaten hielden, en haar dan per ongeluk even alleen lieten met Shadowfur, zou er een grote kans zijn dat ze zichzelf zou verraden. Raindrop stelde het plan voor aan Aqualight. 'Dan ook nog aan Brokenstar vragen, als je het niet erg vind natuurlijk. Als het te gevaarlijk lijkt gaan we het niet doen, ik ga je leven niet in de waagschaal stellen voor een plan dat niet tot slagen hoeft te leiden.' Dit was echt een serieuze kwestie, waar met precisie te werk moest worden gegaan.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimema 11 okt 2010 - 19:23

'Ik zal bij je blijven liggen in de Warrior's Den. En nooit zomaar ergens naartoe gaan als er niemand in de buurt is. Misschien kunnen we haar ergens op betrappen..', sprak Raindrop en Aqualight was blij dat ze geloofd werd door de lieve, behulpzame poes. Ze kreeg een plan te horen en knikte dat ze het er wel mee eens was. 'Dan ook nog aan Brokenstar vragen, als je het niet erg vindt natuurlijk. Als het te gevaarlijk lijkt gaan we het niet doen, ik ga je leven in de waagschaal stellen voor een plan dat niet tot slagen hoeft te leiden', zei Raindrop en Aqualight dacht diep na. 'Misschien is het inderdaad slim als we dat doen ja. Ik zal wel zien. Ik zal wel is een momentje alleen blijven', sprak ze. 'Bedankt dat je me wilt helpen. We vinden er wel wat op met ons tweeën', glimlachte Aqualight even kort.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:37

'Misschien is het inderdaad slim als we dat doen, ja. Ik zal wel zien. Ik zal wel eens een momentje alleen blijven,' sprak Aqualight, na lang nadenken. 'Bedankt dat je me wilt helpen. We vinden er wel iets op met z'n tweeën.' Raindrop glimlachte en knikte. 'Ik kan je toch niet aan die poes overlaten? Dat zou echt niets voor mij zijn, en onkattelijk!' Raindrop keek verontwaardigd bij de gedachte dat iemand Aqualight aan haar lot over zou laten. Ze geloofde de poes op haar woord. Shadowfur daarentegen niet. Die had wel vaker gelogen. Ze was erg dol op de schuld op anderen schuiven, en ze wilde ook graag macht over anderen, leek het wel. Raindrop mocht haar niet zo, maar sinds ze Deputy was geworden deed Shadowfur normaal, bijna slijmerig. Dat haatte Raindrop pas echt. Aqualight deed tenminste normaal. 'Het komt wel goed,' zei Raindrop. 'Dat geloof ik.'
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 18:51

'Ik kan je toch niet aan die poes overlaten? Dat zou echt niets voor mij zijn en onkattelijk', sprak Raindrop en Aqualight grinnikte even en gaf een korte knik. Ze vond het lief van Raindrop. 'Het komt wel goed', zei ze. Aqualight knikte nogmaals. 'Dat geloof ik.' 'Stel dat Shadowfur een poging zou doen voor moord, zou ze dan het kamp uitgestuurd kunnen worden? Tenslotte is dit wel ShadowClan, die zijn er toch om te moorden? Of geldt dat niet voor Clangenoten?', vroeg ze en ze keek even naar haar poten. Ze hoorde dit toch normaal te weten? 'Nu is het nog de vraag of Brokenstar ons zou geloven, als het echt waar is', sprak Aqualight. Ze keek even in het rond. Steeds als ze het over Brokenstar had leek hij wel mee te luisteren.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 19:24

'Maar als ze een poging tot moord doet, zou ze dan het kamp uitgestuurd kunnen worden. Dit is wel Shadowclan, die staan bekend om hun agressiviteit. Of geldt dat niet voor Clangenoten?' Raindrop dacht diep na. Dat wist ze niet echt. 'Nu is het nog de vraag of Brokenstar ons zou geloven, als het echt waar is.' De poes keek even om zich heen. Raindrop dacht nog steeds na. 'Ik denk wel dat ze zwaar gestraft wordt. Kom op, een Clan moet niet afbrokkelen, en dat gebeurt nu juist door haat en nijd tussen leden ervan. Maar wat er echt met haar mocht gebeuren, dat is aan Brokenstar om te beslissen.' Raindrop wist het niet zeker, ze durfde geen concrete uitspraken te doen. Dat had altijd gevolgen, niet altijd even fijn. Ze geloofde Aqualight sowieso. Brokenstar geloofde haar ook, en Raindrop zelf was ook geen leugenachtig karakter. Juist niet. Dat was misschien ook een reden waarom ze Deputy had mogen worden.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 13 okt 2010 - 20:47

'Ik denk wel dat ze zwaar gestraft wordt. Kom op, een Clan moet niet afbrokkelen en dat gebeurd nu juist door haat en nijd tussen leden ervan. Maar wat er echt met haar mocht gebeuren, dat is aan Brokenstar om te beslissen', zei Raindrop en Aqualight gaf een korte knik. Ze begreep dat de Deputy wel haar mening mocht uiten, maar dat de keuze en de beslissingen toch echt wel aan Brokenstar waren. Zou Brokenstar haar geloven? Haar hart ging wild tekeer. 'Ik had vannacht zo'n rare droom dat ik naast Brokenstar wakker werd. Ik heb veel dromen over hem', zei ze lichtelijk geïrriteerd. 'Verliefd worden op een Clanleider. Wie overkomt het weer? Aqualight natuurlijk', zei ze toen lachend. 'Als Brokenstar niet wilt ga ik me er flink overheen moeten zetten.'
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedo 14 okt 2010 - 18:28

'Ik had vannacht zo'n rare droom, dat ik naast Brokenstar wakker werd. Ik heb veel dromen over hem. Verliefd worden op een Clanleider. Wie overkomt dat nu weer? Aqualight natuurlijk,' zei ze, lichtelijk geïrriteerd leek het wel. 'Als Brokenstar niet wil ga ik me er flink overheen moeten zetten.' Nu lachte Aqualight. Raindrop glimlachte. 'Het is toch normaal, dat je verliefd word? Als het nu je Clanleider is.. daar kun jij niets aan doen, geloof me. Het is alleen een beetje lastig..' Raindrop was blij dat zij gewoon op Blacksky was gevallen; veel minder zorgen. Hoewel, ze had ernstig getwijfeld of hij haar leuk vond. 'Aqualight, misschien willen je dromen iets zeggen.. misschien moet je daarop letten.' Raindrop wist niet veel over dromen, maar soms waren ze onmogelijk handig. Interpretatie bleef moeilijk, natuurlijk.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 10:34

'Het is toch normaal, dat je verliefd word? Als het nu je Clanleider is.. daar kun jij niets aan doen, geloof me. Het is alleen een beetje lastig..', zei Raindrop en Aqualight knikte. Daar wist zij nu ondertusen alles van. En als de Deputy het al lastig vond, wat zouden de anderen er dan wel niet van vinden? En stel dat Brokenstar haar ook wel zag zitten, hoe moest dat dan verder met hen? 'Als Brokenstar me ziet zitten, zou ik echt niet weten hoe het verder moet tussen ons, hoor', zei ze zuchtend. Liefde was soms leuk, maar vaak erg lastig. 'Aqualight, misschien willen je dromen iets zeggen.. misschien moet je daarop letten', zei Raindrop en Aqauqlight dacht even na. 'Je bedoelt dat ik misschien echt wel is wakker kan worden naast hem?', lachte ze. 'Je hebt geljk, ik ga er eens op letten', sprak ze en ze keek rustig naar haar poten. Toen gaf ze Raindrop een lik. 'Je bent een fantastische vriendin en een goede poes. En alom, ook nog een goede Deputy', sprak ze recht uit haar hart.
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 15:57

'Als Brokenstar me ziet zitten, zou ik echt niet weten hoe het verder zou moeten tussen ons.' Aqualight zuchtte. Raindrop gaf haar even een lik. 'Dat wijst zich vanzelf, geloof me.' Zo was dat met haar ook gegaan. 'Je bedoelt dat ik misschien echt wel eens wakker kan worden naast hem? Je hebt gelijk, ik ga er eens op letten.' Raindrop glimlachte naar Aqualight. Dromen bevatten belangrijke informatie, of een waarschuwing. Vaak waren ze de boodschappers van Starclan. 'Je bent een fantastische vriendin en een goede poes. En alom, ook nog een goede Deputy.' Aqualight gaf Raindrop een lik. Raindrop bloosde bijna. 'Bedankt. Ik moet eerlijk bekennen dat jij ook een geweldige, dappere vriendin bent, die weet wat ze wil. Een geweldige warrior en vriendin, echt waar!' Raindrop gaf haar vriendin een lik terug. Vrienden maken bij het water; dat was nieuw. Wel leuk. Water stond voor emoties, trouwens. En die hadden hier genoeg gevloeid. Raindrop vroeg zich af hoe het tussen Shadowfur en Aqualight af zou lopen. Misschien was het handig als ze niet erg vriendschappelijk maar gewoon neutraal naar Aqualight toe was; anders leek het of ze al partij trok. 'Aqualight, ik wil je niet beledigen, maar is het niet handiger als ik openbaar gewoon neutraal naar je doe? Anders verwacht het kamp, als ik getuig tegen Shadowfur, dat ik partij trek. En dat heeft geen zin.' Raindrop staarde naar poten. Het klonk zo gemeen.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimevr 15 okt 2010 - 16:06

'Bedankt. Ik moet eerlijk bekennen dat jij ook een geweldige, dappere vriendin bent, die weet wat ze wil. Een geweldige warrior en vriendin, echt waar!', zei Raindrop en Aqualight keek blij naar haar. 'Ik wil je altijd helpen als je in de problemen zit', zei Aqualight plechtig en ze keek blij naar Raindrop. 'Aqualight, ik wil je niet beledigen, maar is het niet handiger als ik openbaar gewoon neutraal naar je doe? Anders verwacht het kamp, als ik getuig tegen Shadowfur, dat ik partij trek. En dat heeft geen zin', zei Riandrop toen en Aqualight keek haar even aan. Ze begreep het wel, maar zou het wel vervelend vinden, dat ze zoals hier ook niet gewoon in het opebaar kon doen. Maar anders zouden ze nooit kunnen getuigen tegen Shadowfur. Aqualight knikte. 'Als jouw hart in geeft dat dit het beste is, sluit ik me volledig bij jouw mening aan. Anders maken we natuurlijk nooit een kans tegen Shadowfur. En levenslang bedreigd worden door die poes, als ik gelijk zou hebben, zou ook niets zijn', sprak Aqualight en ze gaf Raindrop een lik. 'Je hoeft je niet te schamen, hoor. Je neemt je taak heel erg serieus en je bedoelt het eerder beschermend dan straffend of beledigend.'
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimedi 19 okt 2010 - 19:54

- Sorry! Ik had niet gezien dat je gereageerd had.. -

Aqualight was het met haar eens. Maar nu was het niet meer nodig om zich neutraal te houden. Shadowfur was weg, voorgoed verbannen van het terrein. Verbannen uit de harten van degenen die haar als familie gezien hadden. 'Ik ben zo blij dat het voorbij is nu,' zei Raindrop vanuit de grond van haar hart. Ze waren een rotte appel kwijt, en Raindrop wist zeker dat ze een hartsvriendin gevonden had. Dat soort vriendschappen voor het leven. Raindrop wist dat Aqualight een trouwe vriendin zou zijn, een boei in moeilijke tijden en een lach op het juiste moment. 'Gelukkig is alles goed gekomen,' meende Raindrop. Aqualight was bijna vermoord.. Brokenstar had haar gered. Raindrop was nog steeds sprakeloos over het feit dat het wáár was, al had ze Aqualight onvoorwaardelijk geloofd. Dat je Clanlid je verraadde, loog en bedroog. Het was gewoon walgelijk.
Aqualight
Member
234

CAT'S PROFILE
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 13:50

- Wel ja zeg, weet je wel niet hoe strafbaar dat is? xD Weet je wat? Ik zip het gewoon een dag verder hier, dat we afgesproken hebben of zo-

Aqualight kwam naar de plek toe en zag Raindrop al zitten. Het was vannacht een rottige nacht geweest. Shadowfur was verbannen van het kamp. Na vele pogingen tot liegen had ze uiteindelijk toegegeven en Brokenstar had haar woedend verwijderd. Aqualight ging naast Raindrop, haar hartsvriendin, zitten en keek naar het water, niet wetend wat te zeggen. 'Ik ben zo blij dat het voorbij is nu', zei Raindrop en Aqualight knikte. 'Anders ik wel. Nu kan ik met de veiligheid van de Clan niet meer kans hebben om vermoord te worden', sprak Aqualight opgelucht. 'Gelukkig is alles goed gekomen,' zei Raindrop en Aqualight knikte. Aqualight was erg blij dat iedereen gewoon normaal deed tegen haar. Alhoewel... Blackclaw was niet blij geweest met Shadowfur's vertrek. 'Blackclaw leek anders wel erg aangedaan te zijn door de ban van Shadowfur.'
Raindrop
StarClan
443

CAT'S PROFILE
Raindrop
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitimewo 20 okt 2010 - 19:01

- Oja, dat was nog niet gebeurd! *slaat zichzelf voor het hoofd* goed idee, je red me steeds vaker ^^ bedankt! -

'Anders ik wel,' zei Aqualight. Het was wel begrijpelijk dat ze blij was van dit gedoe af te zijn. Vermoord kunnen worden op elke seconde dat je met je ogen knipperde was niet echt geruststellend. Raindrop was blij dat ze op tijd was voor de afspraak met haar harstvriendin. 'Blackclaw leek anders wel erg aangedaan te zijn door de ban van Shadowfur.' Raindrop fronste even. 'Daar heb je wel gelijk in. Ik hoop dat hij niets gevaarlijks doet. Misschien moeten we hem even in de gaten houden. Als hij nog met haar omgaat.. dat kan alleen maar nadelig werken!' Enkele rampscenario's schoten haar geestesoog voorbij. 'Nou ja.. ik moet niet zo achterdochtig zijn,' grinnikte Raindrop.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Aqualight & Ashpaw   Aqualight & Ashpaw - Pagina 3 Icon_minitime

Aqualight & Ashpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: