|
Merell 97
| |
| Onderwerp: Ik teken jouw kat :3 za 23 jun 2012 - 18:08 | |
| Helloo c: Ik ben sinds kort verslaafd aan katten tekenen, mijn hele klas vind mijn katten mooi getekend enz, dus nu doe ik wou het voor anderen gaan doen ;D Ik doe het gratis en voor niets. - Voorbeeldje:
Ja een beetje slechte kwaliteit, maar voor anderen maak ik een betere. Tips/Commentaar welkom. Dit is btw Zara.
Op foto is het gewoon een staande, maar ik weet niet of ik meer kan, vraag maar aan, ik doe me best c: - Code:
-
[b]Naam Account:[/b] [b]Bekendste Acc:[/b] [b]Houding/Pose:[/b] [b]Meerdere katten:[/b] [b]Uiterlijk kat(ten):[/b] [b]Extra:[/b]
Slots-Spotlight -Leafstorm -Malona
Laatst aangepast door Honeyfur. op wo 27 jun 2012 - 20:25; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 za 23 jun 2012 - 18:46 | |
| Naam Account: Blossompaw Bekendste Acc: Blossompaw ^^; Houding/Pose: In een boom? Meerdere katten: Jep, Luckypaw Uiterlijk kat(ten): Blossompaw: zie kattenprofiel, Luckypaw: grjize tabby met groene ogen (zie zijn ava) Extra: Yay ^^
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 za 23 jun 2012 - 18:58 | |
| Naam Account: Summerkit Bekendste Acc: Summerkit Houding/Pose: Kies maarr Meerdere katten: Neujj Uiterlijk kat(ten): x Extra: LUfU |
|
| |
Meerz 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 za 23 jun 2012 - 22:20 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 za 23 jun 2012 - 23:32 | |
| Naam Account: Kies maar: Demeter Bekendste Acc: Spotlight Houding/Pose: Net iemand vermoord :3 Over lichaam heen gebogen en huilend Meerdere katten: dood gastje xD Uiterlijk kat(ten): Demeter: Oranje rood en halflang haar. Ogen zijn fel blauw. Ze heeft wit op haar bui en mond. Ze heeft een litteken op haar borst. Dood gastje: Heel donker rood met vreemde strepen (zoek google: Macavity en je snapt het >.<, wel als kater ) Extra: <3 |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 zo 24 jun 2012 - 10:30 | |
| Dankjewel ze zijn echt cute! |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 zo 24 jun 2012 - 18:23 | |
| Naam Account: Leafstorm Bekendste Acc: Leafstorm/Skippy Houding/Pose: Leafstorm die huilt bij volle maan. Meerdere katten: Nee Uiterlijk kat(ten): Ze is wit met grasgroene ogen Extra: Beetje sombere achtergrond graag ^-^ |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 zo 24 jun 2012 - 20:58 | |
| Naam account: Malona Naam bekendste account: Malona :3 Houding/Pose: Malona die met Kearn naar de sterren zitten te kijken Meerdere katten: Kearn Uiterlijk kat(ten): Kijk maar naar Malona's en Kearn ava. Malona heeft rode ogen Extra: Malona en Kearn zijn partners, misschien een paar hartjes?
Laatst aangepast door Malona op ma 25 jun 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 zo 24 jun 2012 - 22:19 | |
| Als ik je een tipje mag geven; Teken meet met gewrichten, -niet slecht bedoeld- want sommige van de poten lijken wat op worstjes. Ook zou ik duidelijkere poten tekenen,dat stad mooier (: |
|
| |
Marijn 219
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 di 12 feb 2013 - 0:42 | |
| Laat mja; honey laat music&honey tekening zien En Naam account: kittypaw Bekendste account: waarom komt die vraag zo vaak voor? Nja zelfde antwoord als hierboven. Houding/pose: jagend op een muisje Meerdere katten: misschien tailchaser die stiekem kijkt maar niet al te duidelijk alleen zijn kop ofZo, een rode kater met blauwe oen geloof ik (rood en gestreept) Uiterlijk katten: voor tailchaser kijk hierboven, en kittypaw is bruin,langharig, met zwarte strepen en gele oogjes die bijna bruin zijn. Extra: op een beetje bos achtige plek, ofZo met 1 boom waar de muis dan dichtbij staat ofZo, een paar struiken en misschien een beetje een stukje van de rivier? T is jou tekening ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Ik teken jouw kat :3 | |
| |
|
| |
|