|
|
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:04 | |
| (ik had geen flauw idee waar ik dit neer moest zetten ^^") Ik vind het leuk om op Sims 3 menselijke Warrior Cats Clans te maken en ik kwam op het idee om jullie voor deze keer de namen en uiterlijken te laten kiezen. Ik heb nodig: Momenteel niets Aanmeldingen voor Clanleden zijnmomenteel GESLOTEN Heb je een idee voor een Clanlid? vul dit lijstje in: - Code:
-
[b]Naam Clanlid:[/b] [b]Rang:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Leeftijd:[/b] bijvoorbeeld kind of jong volwassene [b]Uiterlijk als kat:[/b] onnatuurlijke vacht- en oogkleuren zoals paars mogen ook [b]Innerlijk (kort):[/b] vul hier een beetje het innerlijk van het personage in en ik zal zien wat ik er mee kan Huidige rangen: HiddenClanClanleader:Silentstar Deputy:Shimerfear Medicine sim:Crystalleaf Warriors:Fallenbird Darkfire Apprentices:× Queens:× Kits:× Elders:×
Laatst aangepast door Cowpaw op vr 29 jun 2012 - 16:36; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:24 | |
| Naam Clanlid: Moustache :3 Rang: Deputy (: Leeftijd: Jongvolwassene Uiterlijk als kat: Een grijs-groene kater met ambere oogjes. Innerlijk (kort): Hij is doelbewust, bemoeig, nieuwschierig, heeft donkere trekjes, maar is volkomen loyaal.
Lol Het is wel iets xD |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:26 | |
| oja.. vergeten te zeggen: Ik gebruik Warrior Cats namen (ook al hebben Sims geen vacht, ik noem ze toch gewoon bijv. Honeyfur) |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:28 | |
| Heb je sims 3 dierenbende? c': |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:28 | |
| ja... maar met mensen-sims vind ik het om één of andere reden leuker... |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:32 | |
| lollish, nu heb ik zin om dat ook te doen xD (maar dan met de katten van sims 3) maar ik ga nu braafjes het lijstje invullen :3
Naam Clanlid: Heartkit, -paw, -beat Rang: kit Leeftijd: kind :3 Uiterlijk als kat: Chocolade bruine kater, met groene ogen Innerlijk (kort): Koppig, als hij iets wilt, moet het gebeuren, heeft wel iets weg van een pestkop, maar weet hoe je poezen moet verleiden. Dit doet hij dan ook vaak. |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:51 | |
| Naam Clanlid: Silentheart Rang: gaat voor Clanleader gheghe >3 Leeftijd: jong volwassene Uiterlijk als kat: zwart/wit met felblauwe ogen qq Innerlijk (kort): Behulpzaam en aardig, komt voor iedereen op en heeft een gouden hartje. Vindt dat ie niks fout kan doen qq Geslacht: Male btw.
Laatst aangepast door Desirekit op za 23 jun 2012 - 14:57; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 14:56 | |
| *komt er nu pas achter dat ze het geslacht in het lijstje vergeten was*
Zouden degenen die het geslacht niet hebben ingevuld dit nog even willen melden? |
|
| |
Slitheen ~ 55
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 15:09 | |
| Naam Clanlid: Noblekit Rang: Kit 8D Geslacht: Meisje Leeftijd: Kind Uiterlijk als kat: Oranje/rode haren, bruine ogen. Innerlijk (kort): Ze heeft een sterke wil, en ze kan echt heel grappig zijn, maar bijt van zich af :3 |
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats za 23 jun 2012 - 16:34 | |
| - Blacksoul schreef:
- Naam Clanlid: Shimmerfear
Rang: Deputy (: Leeftijd: Jongvolwassene Uiterlijk als kat: Een grijs-groene kater met ambere oogjes. Innerlijk (kort): Hij is doelbewust, bemoeig, nieuwschierig, heeft donkere trekjes, maar is volkomen loyaal.
Lol Het is wel iets xD Geslachts=Man+Heb het verandert :3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats zo 24 jun 2012 - 10:46 | |
| Naam Clanlid: Crystalstar / Crystalleaf Rang: Leader of Medicine Sim Geslacht: vrouw Leeftijd: volwassene Uiterlijk als kat: Slanke bouw, witte vacht en heel lichtblauwe ogen Innerlijk (kort): Als ze leader is: slim, daadkrachtig, hard maar rechtvaardig, afstandelijk Als ze Med. Sim is: Slim, groene vingers, ze is goed in het aflezen van emoties aan iemands houding |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats zo 24 jun 2012 - 13:40 | |
| De drie hoge rangen zijn bezet! Leader: Silentstar Deputy: Shimmerfear Med.Cat/Sim: Crystalleaf
Ik heb nu alleen nog maar een Warrior en een (med.Sim) Apprentice nodig . @iedereen die een kit wilde zijn: De "kits" die geboren worden zal ik de namen geven die jullie hebben verzonnen
Verder nog mensen met ideeën? |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats zo 24 jun 2012 - 13:41 | |
| Kan je eigenlijk twee families in dezelfde stad maken? (Dat ze elkaar tegen kunnen komen) Zo ja: maak dan een andere clanfamilie en laat ze ruzie krijgen xD |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats zo 24 jun 2012 - 13:43 | |
| dat kan... Zal ik doen als het zo een beetje saai word (of ik kan een sim "vermoorden" en die als geest verder laten leven... StarClan sim xD)
EDIT: ik heb even een Warriro toegevoegd. Nu zoeken we dus alleen nog maar een Apprentice of Warrior en dan kan ik beginnen :3 |
|
| |
Bo Merkens 55
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats vr 29 jun 2012 - 16:31 | |
| Niemand meer een idee voor een Warrior/Apprentice? |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats vr 29 jun 2012 - 16:33 | |
| Doe Darkfire er maar bij. Volgendsmij, weet je alles al over hem. Vragen kun je altijd stellen ^^ |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats vr 29 jun 2012 - 16:35 | |
| Oké! De aanmeldingen voor Clanlid zijn nu gesloten. Als iemand ideeën heeft voor crushes en zo, zeg het maar gewoon :3 |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats ma 30 jul 2012 - 16:36 | |
| Iemand nog ideeën voor een soort verhaallijn die ik kan gaan spelen of wie er (misschien) partners kunnen worden. |
|
| |
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats ma 30 jul 2012 - 16:39 | |
| Misschien dat er een jongen is die een meisje verleid, partners word en dan iemand anders opeens leuk vind en die versierd en zijn partner dat dan ziet? [: |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats ma 30 jul 2012 - 16:47 | |
| ik bedoelde meer van wie er met wie partners word en zo... maar misschien kan ik zoiets wel doen. Ik zal (misschien) screenshots sturen van hoe de sims er uit zien (ik heb gewoon mijn eigen dingen gedaan, dus ik kan er niks aan doen als jij het niet leuk vind hoe jouw personage er uit ziet) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Sims 3] Warrior Cats | |
| |
|
| |
|