Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawfur
Member
Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? DPKsfdL
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Strawfur
BerichtOnderwerp: Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ?   Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 0:04

Vind jij het echt irritant om de hele tijd dezelfde plaatjes te gebruiken ?

En heb je er dan eindelijk een die op je kat lijkt, maar klopt de oogkleur weer niet ?

Hier is je redder in nood ! Want ik kan oogkleur veranderen !.

Even voor de duidelijkheid. Ik doe dit niet op picmonkey, en ook niet op gimp. Ik doe dit met doodnormale Photofiltrestudio X, en ik heb dit geleerd van Honeyfur [Ik wil niet speciaal lijken Razz]

Oke, wel even een voorbeeldje dan ? Very Happy:

De oogkleur was blauw. Of in iedergeval, eerst iets anders, dan door Merel blauw, en toen door mij geel Razz

Wil jij ook de oogkleur verandert ? Gelieve dan dit lijstje in te vullen.

WAARSCHUWING Als je je oogkleur echt mooi wil, zou je toch echt een goede kwaliteit foto moten hebben

Code:

[size=18]Ja dat wil ik wel ![/size]
[b][i][color=cyan]Naam account;;
Welke kleur wil je de ogen;;
Foto;;
Wil je ook nog tekst op je plaatje fzo;;
Mag hij bij de voorbeeldjes;;
Extra;;[/color][/i][/b]

[Sorry, dat je nog een beetje blauw ziet bij het voorbeeld, die was afgeraffeld aangezien ik nu te lang op de comp zit. Dit gebeurt bij geen een pic, want bij een bestelling zou ik extra me best doen C;

Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Azbrl
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ?   Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 8:27

Ja, ik wil wel!
Naam account: Malona
Welke kleur wil je de ogen: Rood
Foto: http://fc06.deviantart.net/fs16/f/2007/210/c/e/black_by_kanikey.jpg
Wil je ook nog tekst op plaatje ofzo: Nee
Mag hij bij voorbeeldjes: Ja
Extra:...

Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Onders10

♥:
Strawfur
Member
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ?   Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 9:08

Het spijt me echt, echt, heel erg. Maar met die gaat het me niet lukken :I. Ik was vergeten te zeggen dat het een lichte foto moest zijn, duizend maal sorry.

Edit;; Het is me wel gelukt me een picca die duidelijk lichte ogen had, dus als je dees wil... Klik.

Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Azbrl
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ?   Finally have a picture for youre cat, but whant another eye color ? Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: