| Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] | |
|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 16:47 | |
| |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 16:58 | |
| wanneer worden de kittens gekozen? klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 17:02 | |
| nah, waarom nog zo lang, dat is nog 6 dagen.. veelste langXD klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 17:03 | |
| ik hoop dat mijn kleine Recognized gekozen word =D hij is zoo awesome <3 |
|
| |
Do you wan't to know it?! 211
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 17:04 | |
| Naam account: Quest Naam bekendste account: Spottedleaf? Mistblow? Uiterlijk (eventueel foto): Quest zal als hij kitten is niet de grootste zijn maar wanneer hij zo'n 6 moons is zal z'n bouw een groot deel veranderen. Hij word groter en ook zijn kracht gaat dan wat onderschat worden. Hij zal tegen z'n warior tijd (dus 11 moons) redelijk groot zijn en stevige poten hebben. Zijn staart is lang en krachtig. Zijn oogkleur zal amber-oranje zijn. Klik ( die oogkleur is nog blauw becuze that's a kitten c: ) Geslacht: kater Karakter: Quest is een katertje dat niet snel het woord durft te nemen. Vaak zal je hem alleen zien zitten in een klein hoekje, omdat hij niet is aangelegd om vrienden te maken. Als iemand hem vraagt om mee te spelen zal hij z'n kop vaak schuin houden en die kat raar aankijken, dit zal hij doen tot die desbetreffende kat weg gaat. Ook zal hij niet snel in het andere geslacht geintreseerd zijn. Als hij warrior is-word zal ie iets meer socialer worden maar hij zal niet echt graag in het midden van de belangstelling staan. Beloof je actief te blijven: C= tuurlijk joh ^^ Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit
Laatst aangepast door Mistblow op di 26 jun 2012 - 17:05; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
168 Actief
| |
| |
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 17:28 | |
| Naam account: Ivy. (Dani Naam bekendste account: Devildance Uiterlijk (eventueel foto): Kijk naar ava Geslacht: Poes Karakter: Een poesje die altijd haar eigen mening wil hebben. Als jij a zegt zegt zij b. Beloof je actief te blijven: Ja - LENIMIKURIN!:
LENMIKURIN!
|
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 17:31 | |
| Accept <333 En Mistblow... Je hebt je nu aangemeld om 2 kittens te spelen Dus wil je Esther als kitten voor Malona en Kearn of Quest? - ♥:
|
|
| |
| |
| |
| |
Viktor 115
| |
| |
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] di 26 jun 2012 - 18:19 | |
| Mwoehahahaha ik hoop dat mijn *as het mag* de jongste kitten word als hij word gekozen >D anders moet ik zijn karakter helemaal veranderen Dx Hij moet en zal de jongste en de kleinste zijn >D *dit allemaal werd herhaald van de aanmelding die er al lang stond xD* |
|
| |
Territo, teddy, Isis 232 Actief Even angels have their wicked schemes
| |
| |
| |
Miss. Canada 150
| |
| |
| |
| |
| |
| |
168 Actief
| |
| |
| |
21
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] wo 27 jun 2012 - 14:25 | |
| Tanks tas and vick. <3 - LENIMIKURIN!:
LENMIKURIN!
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] wo 27 jun 2012 - 14:45 | |
| Als ze gekozen zou worden, zal Luka dan als eerste mogen? Dn heb ik een epic idee voor haar char <'3 Naam account: Luka Naam bekendste account: Chikita/Otterpaw Uiterlijk (eventueel foto): https://2img.net/h/oi45.tinypic.com/11rar8n.jpgGeslacht: She-cat Karakter: Kit; Luka, de oudste van allen. Ze voelt zich heel wat, en heeft al een redelijk volwassen stemmetje. Ze gedraagt zich als de koningin. Ze profiteert er erg van dat als haar ouders weg zijn, zij de baas is. Ook zondert ze zich vaak af. Als Apprentice Nu ze haar krachten meer onder controle heeft zal ze die ook vaak gebruiken. Als iets niet gaat zoals zij het wil, ontstaat er een grote scheldpartij. Naarmate ze ouder wordt, zal ze steeds meer ruzie met haar vader/moeder (kies maar) krijgen. Ook is Saxon haar grote voorbeeld. Hij is een loyale deputy geworden, een heeft Scourge niet vervangen. Ze haduit verhalen haar eige beeld van Sourge gemaakt. Als warrior -Still a secret >:3- Beloof je actief te blijven: Voor mijn Tassi wel <'33 xEdit Heb even foto'tje toegevoegt :3
Laatst aangepast door Chikita op wo 27 jun 2012 - 15:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Malona x Kearn [Aanmelding gesloten] | |
| |
|
| |
|