Sorry, ik wil dan eerst even nog mijn mening plaatsen.
Want ik ben Darkfire zelf, als ik mij niet vergis -_-"
Ten eerste, ik heb nooit iets van een pm van je gehad. Enkel, na dat dit topic is geopend, en omdat iemand het tegen je zei. Als je me van te voren een om had gestuurd. Maybe, had je dan nog een kans van me gekregen. Maar sorry, onverwacht en zonder iets te zeggen? Laat me je even een ding heel erg duidenlijk maken: Darkfire is niet te vervangen. hij is nog niet dood, en dat zal ook nog lang duren, voordat hij dat daadwerkelijk is. Dus hij heeft geen vervanger nodig. Hij betekend heel veel voor me, en haalt me vaak uit de put. Ik heb een band met mijn chars, die kun je niet zomaar vervangen. Ik heb inderdaad erg lang gewerkt aan zijn reputatie, het duurde voor mijn gevoel Heel erg lang, voordat hij dit respect had. Dat kun je niet zo even, opstellen omdat je er een topic over maakt. Dat heeft we twee jaar lang gekost, om hem te laten zijn zoals hij nu is. Niet zo even gemaakt, met bad historie, verzonnen. Nee ik heb hem van kit af aan, zo gehad. Als ooit iemand, Darkfire zou Moeten vervangen. Dan zal dat Grayclaw zijn. Niet, een random kitten.
Sorry, voor mijn uitbarsting, maar ik heb Darkfire zelf in mijn vingers, en hij zelf, is het hier zeker niet mee eens.
Dark out.