| {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- | |
|
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- do 21 jun 2012 - 20:49 | |
| Hi iedereen, Heartkiller heeft 1 nakomeling, maar die gaat Whitenose zelf trainen. Daardoor heeft hij dus geen eigen 'Nakomelingen' en gaat hij wat kittens stelen van Twolegs, Deze gaat hij trainen tot grote moordmachines. Daarvoor hebben we een paar katten nodig, kittens en een warrior die hem een beetje helpt. -- Warrior -- --Female -- Deze poes word ook zijn Crush ^.^ Ze helpt hem eerst met kittens stelen, En als beloning mag ze er zelf ook een paar trainen. Je mag zelf een naam verzinnen en hoe ze eruit ziet. GEKOZEN!!Ghostfang --Kitten 1-- --Male/Female-- Deze kitten word de eerste apprentice van Heartkiller, deze lijkt namelijk veel op hem, qua uiterlijk en een beetje qua karakter. Ze zijn dus allebij Kil vanbinnen, ddeze kitten is niet speels maar kil en rustig, maar als hij liegt dan is hij netzoals heartkiller. Hij beschouwt hem dan ook als zijn vader en Heartkiller hem als Zoon/Dochter. Geintereseerd Mint --Kitten 2-- --Male/Female-- Deze kitten is de eerste apprentice van Warrior. Ze krijgen een close band. Karakter mag je verder uitwerken =3 GeintereseerdAmber --Meerdere kittens-- --Male/Female-- En verder geen speciale kittens =3 gewoon kittens die ze trainen en moord machines maken. GekozenDesire --Extra-- --Warriors van SC-- Deze warriors doen een pattrouille en krijgen te maken met Heartkiller en zijn apprentices. Ze worden vermoord/verwond Door de apprentices van Heartkiller. Lijstje; - Code:
-
[b]Naam account;[/b] [b]Naam bekendste account;[/b] [b]Wat wil je worden;[/b] Leeftijd; [b]Foto;[/b] [b]Karakter;[/b] [b]Extra;[/b] Extra rulez; -Kittens moeten minimaal 5 manen zijn. -Actief blijven -ABN -Redelijke posts kunnen schrijven X Haribo
Laatst aangepast door Heartkiller op vr 22 jun 2012 - 20:33; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Someone 1
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 8:27 | |
| Naam account: Amber Naam bekendste account: Malona Wat wil je worden: Kitten 2 Leeftijd: 6 Moons Foto: Kijk naar Ava :3 Karakter: Amber is een aardige poes. Soms wel een beetje bitchy of gemeen. Amber heeft een beetje stemming wisseling. De ene keer doet ze heel aardig tegen andere katten in BC, en de andere keer valt ze je aan. Amber kan goed vechten. Maar Amber heeft altijd een sterke band met haar vriendinnen en vrienden en laat ze nooit in de steek. Extra: Sorry als het karakter een beetje slecht is. Ik faal in karakter maken
Laatst aangepast door Amber op vr 22 jun 2012 - 16:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 14:50 | |
| Naam account;Desire Naam bekendste account;Avalanchefall Wat wil je worden; Gewone kitteb Leeftijd;5 maanden Foto; komt Karakter; Vul ik later in, niet zoveel tijd. Extra; Ze is niet echt heel slecht, maar ze kan het wel leren Leden van de TC, denk eraan: Rond haar 8e maand is Resintail een maand lang samen met haar familie kwijt geraakt en kwam als enige weer terug. |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 20:16 | |
| @Amber/Whisperkit; Zet jullie op het lijstje ;D @Resintail; Gewone kitens worden gewoon geaccepteerd ^.^ Welcome ~ |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 20:22 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 20:30 | |
| geheheh ik ken jullie posts dus jullie zijn aangenomen ^.^ . Ik zal vanavond al een begintopicje maken? c: |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 20:31 | |
| Alleen zal dat wel even moeten wachten c: Ik ben namelijk nog bezig met het setje voor Ghost, toch mim? c': En zonder setje kunnen wij niet posten, i guess. I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 20:34 | |
| |
|
| |
HARIBOOOOOO 68
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- vr 22 jun 2012 - 20:44 | |
| |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- do 28 jun 2012 - 15:19 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- do 28 jun 2012 - 15:28 | |
| Ik te me terug
Laatst aangepast door Whispersong op do 28 jun 2012 - 17:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- do 28 jun 2012 - 15:32 | |
| Naam account; Chiquita banana <'3 Naam bekendste account; Same :'3 Wat wil je worden; Crush || Helpen met de kits stelen/trainen. Leeftijd; 1 jaar. Foto; x Karakter; You know her.. >;3 Extra; Hariboo <'3
|
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- za 30 jun 2012 - 20:44 | |
| Wait a sec... Och wat ben i slecht D: Linn en Mim, ik weet dus nog iets beters >D Gohstfang &&&&&& Chikita helpen Heartkiller :'D kleine plan wijziging dus ik kwam er net pas achter dat ik maar 1 warrior heb getikt inplaats van 2 D: 1 waarop de Crush komt en 1 die gewoon helpt XD
Juul gij mag dus ook meedoen, tenminste als Linn en Mim daarmee ook instemmen ;D
Wie wilt wat dan als Mim en Linn hebben gestemd? xD |
|
| |
Daan 28
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- ma 2 jul 2012 - 8:50 | |
| Naam account; Rue Naam bekendste account; Skippy/Leafstorm Wat wil je worden; Crush helpende poes Leeftijd; 20 moons Foto; Kijk haar ava Karakter; Rue is een echte bloodclan poes. Ze is dol op bloed en ze kan erg hard zijn. Maar ook is ze erg sexy... (WAhahahahahhh) Extra; Dit is een gaaf plan !!! Naam account; Hedwig (Nog niet aangemaakt!) Naam bekendste account; Skippy/Leafstorm Wat wil je worden; Gewone kitten Leeftijd; 5 moons Foto; KlikKarakter; Hedwig is een onzekere kitten. Maar na een tijdje krijgt ze meer vertrouwen en word ze een echte moord machine... Extra; Kan ze een leerling worden van Heartkiller |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- ma 2 jul 2012 - 10:05 | |
| Naam account; Grace Naam bekendste account; Kearn Wat wil je worden; kitten 2 Leeftijd; 5 manen Foto;- Spoiler:
Karakter; Grace wou altijd al heel erg graag naar buiten maar ze werd tegen gehouden door haar baasjes. Als ze dan eindelijk eens naar buiten kon glipen dan zag ze hoe een andere kat haar meenam het bos in. Eerst vond het kitten dat wel leuk maar na een paar dagen begon ze honger te krijgen en had ze zin in de brokjes die ze altijd gevoert kreeg door haar baasjes. Zo denkt ze de hele tijd maar door dat ze terug gaat naar de tweebenen maar na een tijdje begint ze door te krijgen dat het niet de bedoeling is om terug te gaan. Dan bij haar eerste training luistert ze maar half en half, maar naar later toe begint ze er echt plezier in te krijgen en dan als ze de eerste keer de kans krijgt om een kat te vermoorden vind ze dat leuk en wil ze dat zo snel mogelijk nog eens doen. Ook als Grace groter wordt houd ze nog heel erg goed contact met de kat die haar zo geholpen heeft zo te worden en gaat elke keer als ze een kat had vermoord/verwond terug naar Heartkiller om dat te gaan melden... Sorry voor het inspi loze karakter Extra; /
Laatst aangepast door Waterpaw op vr 20 jul 2012 - 17:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- wo 4 jul 2012 - 21:24 | |
| Ik vind die haarbal goed c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Viktor 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- wo 4 jul 2012 - 22:12 | |
| Weet je al wanneer je gaat kiezen? Sorry ik ben nieuwschierig =) |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} -- Welcome to the trainings service -- | |
| |
|
| |
|