| [WANTED] Teacher for Wild x Light | |
|
|
Zie Solarsoul :) 391
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light do 21 jun 2012 - 19:58 | |
| Naam account;; Blacksoul Naam bekendste account;; Blacksoul Motivatie;; Ik ben hier erg geinterseerd in, en ik zou het dolgraag willen doen. Karakter [SHORT];; Blacksoul is moordlustig, niet arrogant, en machtsbelust. Ze is door en door slecht en heeft een stenen hart zonder liefde. (behalve voor Taiyo xD) Het liefst ziet ze zichzelf als de Leader van de Bloodclan, en gedraagt zich af en toe ook zo, en heeft grote groepen katten achter haar staan in de Bloodclan. Ze zie graag pijn, vooral als het door haar gemaakt is, en streeft ernaar om alle clankatten uit te moorden :3 Eventuele belangrijke geschiedenis;; Blacksoul was ooit een kittypet geweest, een bange kittypet. Ze is gevlucht voor een aantal andere katten die haar altijd pestte, ze heette eerst Soul, toen ze gevlucht was kwam ze een groep Roguekatten tegen, die haar de naam Blacksoul gaven, ze groeide op tot een sterke en duistere kat en werd de leader. Ze heeft uiteindelijk alle katten vermoord en is toen de Bloodclan gejoind. Extra;; -
|
|
| |
Lyan =3 83
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light do 21 jun 2012 - 20:01 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light do 21 jun 2012 - 20:11 | |
| Naam account;; Dangertail Naam bekendste account;; Dangertail Motivatie;; Ik wil Dangertail lekker actief houden, en ik wil kijken hoe hij het zal doen als mentor. c: Karakter [SHORT];; Dangertail is een mysterieuze, iet wat duistere rogue. Hij is een kater die bot, nors en afstandelijk kan zijn, maar ook warm. Hij doet er lang over iemand te kennen, en neemt geen risico's. Hij houdt van avontuur, en kan zich niet laten ermee te gaan bemoeien. Dangertail is erg goed in het verborgen blijven en bespieden voor en van andere, en praat weinig over zichzelf. Eventuele belangrijke geschiedenis;; Dangertail is uit het gezin gezet nadat hij een gevecht met zijn vader gewonnen had. Hij is hierdoor bot, maar ook heel erg gekwetst geraakt. Door dit gevecht is hij afstandelijk geworden, en reageert hij snibbig als andere katten doorvragen. Hij wou zijn zussen blijven zien, en kwam stiekem terug naar het hol, 's nachts. Later, toen hij door kreeg hoe hij verborgen moest blijven, kwam hij ook overdag. Hierdoor is hij zo goed geworden in bespieden en verborgen blijven. Extra;; Erhm, Dangertail zal in het begin gevaarlijk lijken, misschien eng (hangt er vanaf in wat voor mood ik ben op dat moment xD), of erg bot. Hij trekt wel bij. It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. |
|
| |
| |
| |
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light do 21 jun 2012 - 20:20 | |
| Naam account;; Taiyo Naam bekendste account;; Dapplepaw, Carrionpaw, Taiyo? Motivatie;; Nou, Taiyo is niet echt dat type'tje daarvoor, maar hij heeft een hekel aan de clans, en zal er alles aan doen om de twee katten te veranderen in stevige katten, die hem trouw zullen zijn c: Karakter [SHORT];; Moedig - Slecht - Brutaal - Vastberaden - Duister Eventuele belangrijke geschiedenis;; x Wat zou er verder kunnen gebeuren;; Hm, Ik zie dat Jinte hier ergens ook heeft aangemeld. Misschien dat Blacksoul en Taiyo deze twee katten SAMEN trainen? c: En samen bv. een plan hebben met de twee? [what do you think Jinte? ^.^] Extra;; YAY x3
|
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light do 21 jun 2012 - 22:43 | |
| Naam account;; Nightrevenge Naam bekendste account;; goldenshadow Motivatie;;Hij is past er in mijn ogen prima in, en hij moet wat actiever. Karakter [SHORT];; Hij is de revenge van de night. vandaar zijn naam. Hij kwam van het niets, hij doodde zijn eigen ouders en broers/zussen, niemand overleefde het. Hij sloot zich in dit gebied aan bij de bloodclan. Hij rekruut nieuwe leden voor de bloodclan en maakt soms katten die hem in de weg staan af. Je moet rekening met hem houden, want hij is niet te vertrouwen. Eventuele belangrijke geschiedenis;; Volgens de meesten is hij een kat zonder een geschiedenis, zijn verleden leeft in zijn ogen niet meer, maar is dood. Hij is geen kittypet, geen clankat, maar ook geen rogue, eigenlijk is hij gewoon niets, behalve een moordmachine. Wat zou er verder kunnen gebeuren;; Hij leidt ze op, maar op een vreselijke manier, op een manier hoe geen enkele mentor zijn leerlingen behandelt. hij verteld ze niets en gooit ze in het diepe, zodat ze zelf moeten zien te overleven. Extra;; weet dat hij niet zomaar Nightrevenge heet, en dat zijn wraak zeer wreed is, voor alle clans.. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light vr 22 jun 2012 - 8:33 | |
| Naam account;; Phantom Naam bekendste account;; Inkmask Motivatie;; Ik moet Phantom weer actief krijgen en Phantom is van de manipulatieve spelletjes. Dus anderen tegen elkaar opzetten, dingen van binnenuit vernietigen enzo. Hij kan zich heel erg vriendelijk opstellen en heel erg aardig doen, terwijl hij je in koele bloede kan vermoorden. Karakter [SHORT];; Phantom is koelbloedig, manipulatief, kan maniakaal worden als iets buiten zijn macht gaat of als hij zich laat gaan en een toneelspeler. Eventuele belangrijke geschiedenis;; Hij is verraden door zijn familie en daarna weggegaan uit dat kleine groepsverband, meer wil ik nog niet over die geschiedenis kwijt want ik wil het gaan uitschrijven in verhaal vorm ;p Wat zou er verder kunnen gebeuren;; Naja, Phantom zal sowieso loyaliteit naar hemzelf aanmoedigen en niet naar elkaar, dus hij zal er voor proberen te zorgen dat ze geen koppeltje worden. Ook heeft hij de dood van meerdere clankatten op z'n naam staan, dus wie weet wat er gebeurt als ze daar achter komen? Extra;; Meap xD |
|
| |
| |
| |
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light za 23 jun 2012 - 21:00 | |
| Ik en Soof hebben gekozen. En we zullen kiezen voor Taiyo en Blacksoul |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light zo 24 jun 2012 - 10:32 | |
| AMG =D Ik vind het helemaal awesome =D |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light zo 24 jun 2012 - 10:38 | |
| Ubergoed =D Wanneer beginnen we? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light zo 24 jun 2012 - 11:11 | |
| Als Light en Wild in het topicje 'At our Place' water hebben gevonden. Misschien dat Blacksoul en Taiyo dan de plaats opnemen van Leader en Deputy, aangezien Light en Wild deze eerst hadden. Maar als de twee zien dat de BC'er en de Rogue meer kracht hebben, ze die opgeven? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [WANTED] Teacher for Wild x Light zo 24 jun 2012 - 11:17 | |
| Want ze hebben al een soort 'camp' dus dat gaat wel goed komen x'D |
|
| |