|
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:33 | |
| Ik wil het wel proberen.. |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:34 | |
| Dus; Dangertail,... = Selma Autumnpoaw, Desirekit,... = Sharon Toch, ik haal jullie twee steeds door elkaar x'D
@Marieksel, wat s spit ? D: |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:36 | |
| - Dangertail schreef:
- Hoezo haal je ons door elkaar? o:
--- Ik wil echt niet onrespectvol ofzo overkomen, maar wat is spit? $$$$ Jullie namen beginnen allebij met een 'S', Jullie hebben allebij steeds awesome setjes en Jullie zijn allebij ervaren in de RPG maar toch redelijk nieuw op Warrior cat : D Niet slecht bedoeld hoor (; |
|
| |
Sharon 52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:38 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Dangertail schreef:
--- Ik wil echt niet onrespectvol ofzo overkomen, maar wat is spit? $$$$ Jullie namen beginnen allebij met een 'S', Jullie hebben allebij steeds awesome setjes en Jullie zijn allebij ervaren in de RPG maar toch redelijk nieuw op Warrior cat : D Niet slecht bedoeld hoor (; Jij bent toch het broertje van Desirekit Her (: ? Ik heb op dit moment Silentkit, Desirekit, Autumnpaw en Berrycrush in me bezit gheghe >3 Desirekit - Silentkit - Shiverkit~ - AutumnpawBeing shy is not a crime |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:41 | |
| @ Sas Sure! <'3 Zet maar wat foto's neer, dan zal ik kijken of het na het douchen lukt :'3 |
|
| |
Do you wan't to know it?! 211
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:42 | |
| Ik stuur ze wel via pb (strikt geheim ) - Thanks peepz c:
|
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:44 | |
| - Silentkit schreef:
- Tinderpaw schreef:
- Dangertail schreef:
--- Ik wil echt niet onrespectvol ofzo overkomen, maar wat is spit? $$$$ Jullie namen beginnen allebij met een 'S', Jullie hebben allebij steeds awesome setjes en Jullie zijn allebij ervaren in de RPG maar toch redelijk nieuw op Warrior cat : D Niet slecht bedoeld hoor (; Jij bent toch het broertje van Desirekit Her (: ? Ik heb op dit moment Silentkit, Desirekit, Autumnpaw en Berrycrush in me bezit gheghe >3 Jep, Ik ben Briarkit (; |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:46 | |
| OMG Mijn moeder hangt al een halfuur aan de telefoon met mn oma te kletsten en dat is echt Iritant |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:48 | |
| En toen kon ik plots niet meer aan. Ben naar boven gerent plots ;___; |
|
| |
| |
| - Donna schreef:
- OMG
Mijn moeder hangt al een halfuur aan de telefoon met mn oma te kletsten en dat is echt Iritant ocharme <'3 iken dat ook ze. Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit |
|
| |
Sharon 52
| |
| - Tinderpaw schreef:
- Silentkit schreef:
- Tinderpaw schreef:
- Dangertail schreef:
--- Ik wil echt niet onrespectvol ofzo overkomen, maar wat is spit? $$$$ Jullie namen beginnen allebij met een 'S', Jullie hebben allebij steeds awesome setjes en Jullie zijn allebij ervaren in de RPG maar toch redelijk nieuw op Warrior cat : D Niet slecht bedoeld hoor (; Jij bent toch het broertje van Desirekit Her (: ? Ik heb op dit moment Silentkit, Desirekit, Autumnpaw en Berrycrush in me bezit gheghe >3 Jep, Ik ben Briarkit (; Geweldig, dan wordt ik toch nog niet gek, het is een wirwar in me hoofd qq @Zsa; whatsupp ;o ? Desirekit - Silentkit - Shiverkit~ - AutumnpawBeing shy is not a crime |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:51 | |
| - Silentkit schreef:
- Tinderpaw schreef:
- Silentkit schreef:
- Tinderpaw schreef:
- Dangertail schreef:
--- Ik wil echt niet onrespectvol ofzo overkomen, maar wat is spit? $$$$ Jullie namen beginnen allebij met een 'S', Jullie hebben allebij steeds awesome setjes en Jullie zijn allebij ervaren in de RPG maar toch redelijk nieuw op Warrior cat : D Niet slecht bedoeld hoor (; Jij bent toch het broertje van Desirekit Her (: ? Ik heb op dit moment Silentkit, Desirekit, Autumnpaw en Berrycrush in me bezit gheghe >3 Jep, Ik ben Briarkit (; Geweldig, dan wordt ik toch nog niet gek, het is een wirwar in me hoofd qq @Zsa; whatsupp ;o ? haalt iemand mij ooit door elkaar? x'D *neej hoor chihua* ^^ Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 20:53 | |
| |
|
| |