|
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:01 | |
| - Lastkit schreef:
- Breakingkit schreef:
- Dragonkit schreef:
- Breakingkit schreef:
- Dragonkit schreef:
- Breakingkit schreef:
- Dragonkit schreef:
- Lastkit schreef:
- Lilythorn schreef:
- Lastkit schreef:
- Gepost met Lasty <3
Whooo you are Breaking's tante <3 Am I? xD Yes you are c: Dragonkit is dat ook xD OOM X3
Ik ga Cake bakken :3 NICHTJE <3 Zullen Breaking en Dragon vrienden worden? (aa') *kuch*nichtje*kuch*
en JAAAAAA :3 als is Breaking heel zielig x'D Zo goed ^^ XD En jaaaa ;'D Is ze droevig dan? ;c Dan kan Dragon haar troosten <33 Ze is de jongste van t nest Lastkit aapt r na x3 Ze heeft een hele zwakke gezondheid en een zwak gestel. Daarom gaat ze getraind worden door Stormstar samen met Stormkit(paw) Lastkit is niet zo zeer zwak, well in het begin wel, later niet meer xD Ze leeft gewoon heel erg in een fantasy wereldje :} Haha, volgens mij zouden Last en Breaking best maatjes kunnen worden x3 Breakie is zowh zielig x'D I was blind, I couldn't see the world right in front of me
But now I can |
|
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:04 | |
| - Icy schreef:
- MOTHER OF GOD.
Ik keek gisteren Sherlock Holmes; A game of Shadows. Mind => exploded
Geniaal, kwas vaak hard aan het lachen maar man je moet je hoofd er wel bij houden hoor. Mijn moeder hele tijd "ik snap het niet, laura jouw film smaak is toch vaak echt erg hoor" ik altijd van "tzal wel komen mama, tis Holmes xD" En op het einde vielen de puzzelstukjes bij elkaar en snapte ik het wel :')
RDJude <3 Sorry (A) Ik heb die film nu like 3x gezien, blijft geweldig <3 @Mimi; Echt hè xD Past goed bij elkaar :} Het lijkt me leuk als Breaking de mentor van Last zou worden o.0 »Just make it a good one!« |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Judith // Juud // Juddels 48
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:12 | |
| En met die pony jezus ik zat daar echt zo van... O_O |
|
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:15 | |
| - Icy schreef:
- En met die pony jezus ik zat daar echt zo van...
O_O I know right xD Die scene is zo genius :} "Slim and stady wins the race!" xD @Linn; Ik heb gepost, al post ik met River niet zo lang /shot xd |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:17 | |
| |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:22 | |
| |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:33 | |
| - Breakingkit schreef:
- Lastkit schreef:
- Icy schreef:
- MOTHER OF GOD.
Geniaal, kwas vaak hard aan het lachen maar man je moet je hoofd er wel bij houden hoor. Mijn moeder hele tijd "ik snap het niet, laura jouw film smaak is toch vaak echt erg hoor" ik altijd van "tzal wel komen mama, tis Holmes xD" En op het einde vielen de puzzelstukjes bij elkaar en snapte ik het wel :')
RDJude <3 Sorry (A) Ik heb die film nu like 3x gezien, blijft geweldig <3
@Mimi; Echt hè xD Past goed bij elkaar :} Het lijkt me leuk als Breaking de mentor van Last zou worden o.0 Whahaha als we dat toch eens voor elkaar konden krijgen x'D Dat zou pas genius zijn xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:34 | |
| - Riversong schreef:
- Breakingkit schreef:
- Lastkit schreef:
- Icy schreef:
- MOTHER OF GOD.
RDJude <3 Sorry (A) Ik heb die film nu like 3x gezien, blijft geweldig <3
@Mimi; Echt hè xD Past goed bij elkaar :} Het lijkt me leuk als Breaking de mentor van Last zou worden o.0 Whahaha als we dat toch eens voor elkaar konden krijgen x'D Dat zou pas genius zijn xD x'DDD -kijkt Moon en Maartje lief aan- I was blind, I couldn't see the world right in front of me
But now I can |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:35 | |
| Whahahhahhahah xD -Puppy eyes- Nee, ik begin niet weet een .gif war xD |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:38 | |
| Hhahaha - omg kijk eens hoe awesome ;o:
|
|
| |
Quinty 110
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:39 | |
| |
|
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 23 jun 2012 - 13:47 | |
| Ja idd, tzijn Blauwster en Eikenhart (<= Lol was dat 'm wel? Ik ben het vergeten x3x) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|