|
|
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:45 | |
| |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:45 | |
| - Mintpaw schreef:
- Wow
Acornpaw kan geërgerd worden x'D en ikke toen proberen om Cherry op d'r vriendelijkste te reageren... ''alleen.'' die vond ik echt zow goed x'D... Haha, hij heeft moeite met contact met anderen, vooral als men hem voor zijn gevoel aan zijn hoofd zeurt of als ze hem bedreigen^^" |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:47 | |
| - Inkmask schreef:
- Cowpaw schreef:
- Chi schreef:
- De examens zijn gedaan, eindelijk 8D
@Cowpaw, Awesome name : D Wie ben je eigenlijk nog meer ? Marieksel is de naam :3 En Cow's warriorname wordt Cowpatch :3 Was jij niet vertrokken? -confused- -niet gemeen bedoeld- ik WAS vertrokken, maar ik kwam terug omdat dit forum te awesome is om mee te stoppen... ik heb het geprobeerd, maar het lukte niet >< ik faal in inactief blijven |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Ik twijfel tussen Mermaidlike en Torak&WolfLike ;___; |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| - Inkmask schreef:
- Mintpaw schreef:
- Wow
Acornpaw kan geërgerd worden x'D en ikke toen proberen om Cherry op d'r vriendelijkste te reageren... ''alleen.'' die vond ik echt zow goed x'D... Haha, hij heeft moeite met contact met anderen, vooral als men hem voor zijn gevoel aan zijn hoofd zeurt of als ze hem bedreigen^^" Leek mijn post echt op gezeur? (D:) *gaat terug op RPG training* Okaj misschien kwam ze 1% zeurend over xD Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:48 | |
| - Mintpaw schreef:
- Inkmask schreef:
- Mintpaw schreef:
- Wow
Acornpaw kan geërgerd worden x'D en ikke toen proberen om Cherry op d'r vriendelijkste te reageren... ''alleen.'' die vond ik echt zow goed x'D... Haha, hij heeft moeite met contact met anderen, vooral als men hem voor zijn gevoel aan zijn hoofd zeurt of als ze hem bedreigen^^" Leek mijn post echt op gezeur? (D:) *gaat terug op RPG training* Okaj misschien kwam ze 1% zeurend over xD Hoe het karakter geïnterpreteerd wordt en hoe de post is zijn twee aparte dingen. |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:50 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:50 | |
| - Inkmask schreef:
- Mintpaw schreef:
- Inkmask schreef:
- Mintpaw schreef:
- Wow
Acornpaw kan geërgerd worden x'D en ikke toen proberen om Cherry op d'r vriendelijkste te reageren... ''alleen.'' die vond ik echt zow goed x'D... Haha, hij heeft moeite met contact met anderen, vooral als men hem voor zijn gevoel aan zijn hoofd zeurt of als ze hem bedreigen^^" Leek mijn post echt op gezeur? (D:) *gaat terug op RPG training* Okaj misschien kwam ze 1% zeurend over xD Hoe het karakter geïnterpreteerd wordt en hoe de post is zijn twee aparte dingen. Ik postte toen noobie ^^ Nu nog steeds dus wat lig ik te zeuren :'D*luisterd verslaafd naar liedjes xD Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 16:58 | |
| Nieuw tekstje onder m'n os ! who likes?! Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 17:03 | |
| Zo... posts bouwen met Ink -gaap- |
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 17:36 | |
| Ik ga logeren<3 We gaan om 12 uur The house 2 spelen >:'3 Mweh, ik heb het beloofd, dus ik ga vanaf dood :c
|
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 17:45 | |
| |
|
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 17:53 | |
| WAAROM MOETEN OUDERS NOU NET DREIGEN MET STRAF WANNEER IK NET VAKANTIE HEB -.- Ik moet iets opeten waar ik van WALG, koude macaroni, ik lust het voor geen meter, en ik moet er van kokhalzen als ik die geur ruik. Als ik het niet opeet, verlies op de computer voor het hele weekend. Stomme trut.. |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 17:54 | |
| Wat rot, Die straf gaat er toch wat over voor het niet-opeten van Macaronie D: (Ik lust ook geen macaronie D:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 17:59 | |
| - Raintail schreef:
- WAAROM MOETEN OUDERS NOU NET DREIGEN MET STRAF WANNEER IK NET VAKANTIE HEB -.-
Ik moet iets opeten waar ik van WALG, koude macaroni, ik lust het voor geen meter, en ik moet er van kokhalzen als ik die geur ruik. Als ik het niet opeet, verlies op de computer voor het hele weekend. Stomme trut.. *loopt naar jou en vraagt of we een opstand clubje gaan starten* believe me girl your not the only one. Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight PM's naar Dawnstar please! |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 22 jun 2012 - 18:02 | |
| - Raintail schreef:
- WAAROM MOETEN OUDERS NOU NET DREIGEN MET STRAF WANNEER IK NET VAKANTIE HEB -.-
Ik moet iets opeten waar ik van WALG, koude macaroni, ik lust het voor geen meter, en ik moet er van kokhalzen als ik die geur ruik. Als ik het niet opeet, verlies op de computer voor het hele weekend. Stomme trut.. Wat een straf, gewoon omdat jij je macaroni niet op eet? Dat is toch overdreven... Maar sterkte meid D; Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|