We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Naam kat: nightkit- Vachtkleur: zwart of gewoon donkerbruin of zo Oogkleur: maakt niet uit Ras: eehm maakt niet uit Extra: ik vind dat je super mooie plaatjes hebt!
Here is Esmee weer met haar aanvraagjes XD Ik heb een aanvraag voor een kat (Dit account) en eentje voor een wolf
Naam kat: Softkit Vachtkleur: Wit met oranje denk ik Oogkleur: Blauw Ras: X Extra: Ik kan ergens de oogkleur laten veranderen dus het hoeft niet perse blauw
Naam wolf (XD): Esmee, ik weet niet waarom het zelfde als ik heet Vachtkleur: Wit - grijs Oogkleur: Blauw Ras: ?! X Extra: Hetzelfde als bij Soft
Naam kat: Solarsoul Vachtkleur: wit met blauw-grijs Oogkleur: blauw Ras: ragdoll Extra: de kleur heeft een bepaalde naam: blue point bicolor. Dus ik zou graag die kleur willen hebben.
Naam kat: ik denk een nieuw account Vachtkleur: licht geel met vlekjes (net zoals een serval of een cheetah) Oogkleur: licht er aan wat je vind Ras: Savanah cat Extra: -
Inmiddels ben ik veel beter geworden in plaatjes zoeken. Ook ga ik de meeneemplaatjes vervangen. Er zullen vast plaatjes zijn die hier staan maar inmiddels in gebruik zijn, die ga ik niet weghalen want diegene voor wie ik hem heb gezocht heeft ze toch niet gebruikt x)