|
|
1176 Actief
| |
| Onderwerp: TAKEtakeTAKEtake ma 18 jun 2012 - 20:29 | |
| Hya peepies. Ik bied hier accjes aan! (what did think?) nope geen lijstje in te vulleh hier, just taken ^^ Skykit; thunderclan katertje. Heeft een rode vacht met wit en is de eerste zoon van Silverleaf en Firelion. Broers en zussen zijn; Rockkit en pantherkit.Nightrain; Ligt het aan mij of heb je deze gast al vaak hier gezien? Een riverclan kater die...niks mee gedaan.Chestnutkit;Skyclan poesje. Ben heel picky so watch out! Cherrypaw.;only delen en ben heel picky.Rage; Een zwarte rogue, zat vroeger in de BloodClan en heeft zijn partner vermoord, Ziva,Scars en Zaria zijn z'n kinderen. Ben niet erg picky maar verwacht wel dat je goede posts maakt ^^' Wolfpelt; Sorry Linn kan hem echt niet actief houden. Een ShadowClan kater. Linn mag mee beslissen! Mintpaw; Een WindClan katertje, alleen delen want ie word de partner van Linepaw! Ben dus redelijk picky ^^' dat was het pick one <'3 Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat
Laatst aangepast door Softcream op vr 29 jun 2012 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake ma 18 jun 2012 - 20:31 | |
| Nightrain <3 [Bodje dus xD} |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake ma 18 jun 2012 - 20:39 | |
| Sneller dan verwacht x'D ik zal er over na denken hoowr ^^ Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 7:53 | |
| Ja fluffytail en frostclaw zijn dat ^^
Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 12:28 | |
| Ehm, ik zou graag willen meebeslissen/weten naar wie Sky gaat, aangezien ik ook Fire bespeel. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 16:20 | |
| Is goed Night alexandra ik wil ff zeggen dat ik heel gehecht ben aan Skykit en dus niet zeker weet of ik hem wel zomaar afgeef |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 16:21 | |
| Ik doe een bod op Nightrain, meh loves that name! <3333 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| |
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 16:54 | |
| Ik zou hem wel met je willen delen maar niet helemaal afgeven en we moeten nou eerst wachten op Nights antwoord hierop. Switchpaw ik hou je in gedachten ons accidentje met dat plaatje ben ik al lang vergeten en ga je dus daarom ook niet achteruit duwen (: |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| |
| |
alexandra- alexx 73 Afwezig
| |
| |
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 17:06 | |
| - Switchpaw schreef:
- Skykit schreef:
- Ik zou hem wel met je willen delen maar niet helemaal afgeven
en we moeten nou eerst wachten op Nights antwoord hierop.
Switchpaw ik hou je in gedachten ons accidentje met dat plaatje ben ik al lang vergeten en ga je dus daarom ook niet achteruit duwen (: Mooizo, ik hoopte al dat je het me vergeven had (: Bedankt, ik had het jou ook al vergeven XD thx ^^ okaj en nu gaan we stoppen met spammen anders hebben we het team op ons dak x'D mensjhes Cherry staat nog steeds voor delen <'3 alexandra ok |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 17:40 | |
| |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 18:19 | |
| x3 ik meld me aan voor Skykit , he's so cutie <3
btw; chihuahua je knt mijn posten wel van DS van Xaco x3
EDIT;; als je wil mag je altijd op hem spelen als je zin hebt ^^ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake di 19 jun 2012 - 18:30 | |
| Ik zet jullie op m'n invisseble lijstje <--- weet niet hoe je invisseble schrijft duss x'D |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake wo 20 jun 2012 - 13:08 | |
| Ok Skykit word deel acc en Cherrypaw. dus ook ^^
Nightrain is verkocht aan Switchpaw ^^ ik stuur dadelijk z'n ww. Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
| Onderwerp: Re: TAKEtakeTAKEtake | |
| |
|
| |
|