| The Golden Sheets {closed} | |
|
|
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} ma 25 jun 2012 - 18:38 | |
| Naam acount: Dreamerpaw Naam bekendste account: Leafstorm/Skippy Plaatje: - Spoiler:
Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Naam: Dreamerpaw Bijschrift: Dreams is my thing Kleur text: wit Kleur achtergrond: groen Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): wit Texture(bijv. bloemen ect): blaadjes Extra(bijv. bloedvlekken ect) : Graag die witte rand van het plaatje weg ^.^ |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} di 26 jun 2012 - 11:17 | |
| Naam acount: Waterpaw Naam bekendste account: Kearn Plaatje:- Spoiler:
Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): / Kleur text: Wit Kleur achtergrond: Blauw Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): / Texture(bijv. bloemen ect): Misschien iets met water Extra(bijv. bloedvlekken ect) : / |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} wo 27 jun 2012 - 20:01 | |
| |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} zo 1 jul 2012 - 15:02 | |
| Volgens mij zijn de slots dicht ? . |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} zo 1 jul 2012 - 17:19 | |
| - Musicpaw schreef:
- Volgens mij zijn de slots dicht ? .
Goldenshadow zei in de laatste post: "slots zijn weer open mensen" niet moderator achtig bedoeld |
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} zo 1 jul 2012 - 20:49 | |
| Ja, maar lees ook even vorige reacties, daar zijn alweer 3 aanmeldingen.
Koppiekoppie gebruiken :] - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} di 3 jul 2012 - 11:58 | |
| wel, hier zijn de volgende: dreamerpaw: code opgestuurd naar skippy waterpaw code opgestuurd naar waterpaw timekit code opgestuurd naar firelion klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} di 3 jul 2012 - 12:03 | |
| even iets; Je weet dat dit kaders zijn he? en geen sheets ;D - Thanks <3:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} di 3 jul 2012 - 12:18 | |
| ah, mij maakt het niets uit.. oja even ter info
de slots zijn weer open klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} di 3 jul 2012 - 12:27 | |
| Jep, ik word je vaste klant! Naam acount: Devil Naam bekendste account: Dat weet je nu tohc wel? Plaatje: http://www.doof.nl/assets/26386_oldie4f6181d64a49c.jpg Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): Devil- I'm dangerous and frend whit the Devil. Kleur text: Rood Kleur achtergrond: zwart Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): Rood Texture(bijv. bloemen ect): Nope Extra(bijv. bloedvlekken ect) : Doe maar iets angstaanjagends. "The fire of the lions is shining bright upon me" |
|
| |
Viktor 115
| |
| |
| |
Ambertjuuuuh 46
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} wo 4 jul 2012 - 14:19 | |
| Naam acount: Breakingfur Naam bekendste account: Darkvoice Plaatje: http://tinypic.com/r/314asxz/6 Text(voor bij het plaatje, dus naam en bijschrift): I'm breaking you Kleur text: wit Kleur achtergrond: zwart Tekstkleur(van de tekst die je zelf typt): zwart Texture(bijv. bloemen ect): Gebroken glas? Extra(bijv. bloedvlekken ect) : Blood |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} wo 4 jul 2012 - 20:21 | |
| euhm,
wel kan er op deze een slotje?
ga namelijk verder met een combi shop genaamd A thousend star sky.
de kaders voor breakingfur en Devil worden nogwel gemaakt,
maar verder zit deze dus op slot.
klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The Golden Sheets {closed} | |
| |
|
| |
|