|
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Guinea Pigs zo 17 jun 2012 - 21:59 | |
| Druipend van het bloed en doorweekt lag ze daar. Haar bazin waar ze zo van hield, kapot gemaakt door de Devil Writers. Ze waren binnengevallen en hebben zonder te twijfelen alles kapot gemaakt. Haar huis, haar bazin, haar hele leven. Nu stond ze daar, tranen rolden over haar wangen terwijl ze ernaar keek. 'Sorry Paprika, maar dit is het einde denk ik, hou je sterk!' zei ze nog net voordat het licht in haar uitging. Dit was het laatste wat de healer van de Universepets nog wist van haar vroegere bazin, maar dat was vroeger. The Stomme Devil Writers die de mensheid zo nodig kapot moet maken, had toegeslagen en nu is het te laat om ze te stoppen. Of toch niet? Misschienn dat ze met hun groep het nog kunnen redden. Alleen... de Devil Writers, misschien kunnen ze de hulp van Spyworld inroepen? Neej die houden zich te veel buiten de strijd daarvoor. Soort: [ RPG ] Onderwerp: cavia's x3 Omschrijving: Kruip in de huid van een cavia, laat hem vechten voor zijn leven en eten, zorg ervoor dat hij vele vrienden heeft of juist etra veel vijanden. Laat hem meehelpen de bijna uitgestorven mensheid terug te krijgen of moord er extra uit. Het is allemaal aan jou! Jij bepaalt het leven van jou diertje! Link: http://guinea-pigs.actieforum.com/Eventuele banner/afbeelding: Moonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs zo 17 jun 2012 - 22:44 | |
| |
|
| |
Cesanne 265
| |
| |
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs ma 18 jun 2012 - 12:05 | |
| Ik ga, zodra ik tijd heb, me aanmelden, echt Geniaal! Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Juul. 98
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs ma 18 jun 2012 - 15:44 | |
| Geniaal <'3 Als ik het wat minder druk heb, zal ik me wss aanmelden als Diégo. Leuk onderwerp, mooie layout, goed uitgewerkt! :'3
And now I hope this song will reach your ears that solved all my darkest fears I once was blind, but now it's clear wherever I go, I know that you'll be near So I'll say I finally wrote your song at last, sorry that this one came out so sad Every tear I had was shed for the man that gave me a better sense.
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs di 19 jun 2012 - 12:35 | |
| Ik vind het een zeer geniaal onderwerp. Luek bedacht, enzo. Voor mijn gevoel zijn de kleuren niet te fel maar ook weer niet te donker. Ook vind ik het lueke groepen. En is het zeer goed uitgwerkt, dus kun je zodra ik het minder druk heb een nieuw lid verwachten. |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs di 19 jun 2012 - 12:49 | |
| Het is echt een leuk onderwerp : D Ik vind dat de achtergrond niet echt bij de kleuren van het forum zelf past, hierdoor valt de herhaling v/d achtergrond meer op en het matcht niet helemaal met de rest v/d skin (; Wel zou ik het lettertype van 'Mannetje/Vrouwtje' aanpassen omdat het wat onduidelijk is Ik vind de bericht vakjes erg leuk, niet te groot en erg net, al zou ik voor het 'forum is gesloten' vakje iets anders nemen Verder is het forum erg mooi, groot genoeg en overzichtelijk (: Mijn complimenten n_n |
|
| |
Cesanne 265
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs di 19 jun 2012 - 17:54 | |
| - Chi schreef:
- Het is echt een leuk onderwerp : D
Ik vind dat de achtergrond niet echt bij de kleuren van het forum zelf past, hierdoor valt de herhaling v/d achtergrond meer op en het matcht niet helemaal met de rest v/d skin (; Wel zou ik het lettertype van 'Mannetje/Vrouwtje' aanpassen omdat het wat onduidelijk is Ik vind de bericht vakjes erg leuk, niet te groot en erg net, al zou ik voor het 'forum is gesloten' vakje iets anders nemen Verder is het forum erg mooi, groot genoeg en overzichtelijk (: Mijn complimenten n_n Thanks ^^ Aleen herhaling van de achtergrond? O.o Ziet het niet xDMoonlight shining in the sky nothing more can stop my flight Take my hand again, fly with me thousand million miles away |
|
| |
Cato && Iro 89
| |
| Onderwerp: Re: Guinea Pigs ma 25 jun 2012 - 16:05 | |
| Sorry voor de dpUpdate:: We hebben nu 9 gebruikers en 53 berichten. De site groeit zoals jullie misschien wel hebben gezien, nog niet zo heel snel. Maar 'alle begin is moeilijk' zeggen ze toch?
We hebben de Lay-out op raad van Chi een heel klein beetje verandert, we hope you like it! (It's very Blue now xD) Ook hoeft je naam nu niet meer engels te zijn, dit om de doodsimpele reden dat ik geen reden zag om het te houden xD Maakt het alleen maar moeilijk :3
We zoeken nog steeds vele hoge rangen! Meld je gewoon aan bij een group en zeg welke rang je het liefst zou willen hebben. Stuur een voorbeeldpost naar de leader of naar Paprika en wie weet word jij wel jouw hoge rang.
Gezochte hoge rangen:: Leader Universe pets Dusk Universe Pets Medico Universe Pets Medico Student Universe Pets Dusk Spyworld Medico Spyworld Medico Student Spyworld Dusk Devil Writers Medico Devil Writers Medico Student Devil Writers
Natuurlijk worden gewone leden in de groups ook gezocht :3 Hopelijk melden jullie je aan ;D |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Tazz 670
| |