|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 19:03 | |
| We hebben gemerkt dat er wat weinig spanning in de RPG zit. We hebben op een gegeven moment wat strenger moeten zijn omdat er veel mensen waren zonder ervaring. Maar nu we wat meer mensen in het team hebben, en de site nu wel op een punt is dat we het 'aankunnen.' Willen we graag wat losser zijn. Denk hierbij aan, zonder toestemming van de admin als rogue op een Clan territorium komen.
Hiermee willen we dan ook beginnen.
Rogue's zonder toestemming van admin op Clan Territoria. Natuurlijk zijn hier regels aan verbonden,
- Geen overkill, niet constant - Je rogue kan gedood worden zonder toestemming als ze het te bont maken. - Clankatten moeten ook hun grenzen fier verdedigen! |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 19:19 | |
| Ik mag hier toch reageren, not? x'3 Althans, eindelijk c: Ik vond het al jammer dat het eigenlijk niet meer 'mocht' zonder toestemming. Want dan kon iedereen gewoon nee zeggen, en is het eigenlijk niet meer echt rpg'en. c: Ik ben heel blij hiermee, en ik hoop dat mensen hiervan geleerd hebben en niet met rogue's alle clangebieden gaan volspammen c:
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 19:22 | |
| - Dragonkit schreef:
Ik mag hier toch reageren, not? x'3 Althans, eindelijk c: Ik vond het al jammer dat het eigenlijk niet meer 'mocht' zonder toestemming. Want dan kon iedereen gewoon nee zeggen, en is het eigenlijk niet meer echt rpg'en. c: Ik ben heel blij hiermee, en ik hoop dat mensen hiervan geleerd hebben en niet met rogue's alle clangebieden gaan volspammen c: Zover ik weet kan er gewoon gereageerd worden C: Ik vind het geweldig dat de regel weg is x'D En ik hoop dat mensen er geen misbruik van maken, want anders ben ik bang dat het binnen no time terug bij het oude is en de regel er weer staat... |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 19:23 | |
| Jup indeed c: Wat heb ik met engels de laatste tijd? Dus mensen, jullie horen het, maak er astublieft geen puinzooi van nu <'3 |
|
| |
Herrrrrrrr 584 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 20:08 | |
| Waauuuw dit is echt awesome : D toen ik voor het eerst online kwam op Wc was de regel al vanjkracht, dus het is iets totaal nieuws voor mij : D Mogen katten van andere clans dan ook op de territoria komen ? |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 20:22 | |
| Dat is handig, dan kan er inderdaad wat spanning in komen ^^ Ik zie er naar uit om er gebruik van te gaan maken ;D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 20:23 | |
| - Glacierkit schreef:
- Waauuuw dit is echt awesome : D
toen ik voor het eerst online kwam op Wc was de regel al vanjkracht, dus het is iets totaal nieuws voor mij : D Mogen katten van andere clans dan ook op de territoria komen ? denk dat het gewoon net als in de boeken is? dus dat ze er kunnen komen, maar dat daar natuurlijk consequenties aan vast zitten, zoals geroken worden door een patrouille etc. ben blij dat de regel weg is en ik hoop dat er geen misbruik van wordt gemaakt ^^ |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 20:35 | |
| Mocht dat niet? Ghehe, gelukkig dat ik dat niet gedaan heb, nu kan Danger gaan verkennen 8D |
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 20:45 | |
| mogen BC katten dat ook Sanne? |
|
| |
Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 21:00 | |
| volgens mij zijn BX katten zog goed hetzelfde als rogue's. en echt deze afschavende regel is echt coowl! konden ze op school ook geen regels afschaffe,? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG zo 17 jun 2012 - 21:20 | |
| HellYeah, ik ga actief worden met Cailin 8D
Maar mijn Cai zou niet zonder een groepje rogues binnen komen, want anders is Cai zielig xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Spanning in de RPG | |
| |
|
| |
|