|
|
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:16 | |
| Grr! Me lieft miley al zo'n... heel men leven >.< ! |
|
| |
Babs 185
| |
| |
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:21 | |
| ... Believe me i'll take you back ones! >.< me wants to be on her weddingday |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Babs 185
| |
| |
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:24 | |
| - Ashkit schreef:
- ...
Believe me i'll take you back ones! >.< me wants to be on her weddingday *once Een van de bekendere grammaticafouten. Net als "I will get you're love" terwijl het "your" is als het bezittelijk is. You're is gewoon you are, oftewel jij bent.*ergert zich dood aan foute grammatica* There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
» Quinty « 271
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:26 | |
| |
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:26 | |
| sowry ben er vandaag niet bij >.< en neej ik begin niet in frans vandaag. zeven, excuseer me 10 bladen van Franse werkwoorden... en dan nog eens andere toetsen van frans...allemaal op een woensdag voormiddag. neej bedankt geen frans meer voor me >.< |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:33 | |
| really? Ik was zow gestrest dat ik être verkeerd had vervoegd, en die op IR eindeigen waren dus wel merendeels juist >.< |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:39 | |
| *vanmorgen na laatste toets* Ik; "Fck, moet m'n maandelijkse probleem niet volgende week krijgen, op watersportweek." Lichaam; "Allright, laten we haar haar zin geven." Kramp. Overal kramp.
MAAH D: There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 18:53 | |
| *zucht* Verveel me dood |