|
|
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 11:08 | |
| Hij is PRACHTIG selma c': Alleen, ik zou de poten wat meer verstoppen in het gras c: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 11:11 | |
| Mooie Manip Selma (: ~~~ Latijn ging vlot, een paar woorden vergeten maar voor de rest ging het goed : D Morgen aarderijkskunde blerggh... |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 11:17 | |
| hehe, opnieuw 2 toetsen overleefdXD, nog 2 morgen te gaan, en nog 2 dingen bij gym inhalen en daarna heerlijk vrij!XD klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 12:24 | |
| Ergens vertrouw ik het voor geen zier dat ik een uur te vroeg klaar was met de Engelse leestoets xd... Morgen Nederlands, dus nu nog eventjes mijn boekje uit lezen xD Ik? te laat begonnen? Neeuuh~ -fluit- |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 12:39 | |
| Selmaa, je manip is prachtig :3 |
|
| |
RAWR 57
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 13:06 | |
| - Inkmask schreef:
- Ergens vertrouw ik het voor geen zier dat ik een uur te vroeg klaar was met de Engelse leestoets xd... Morgen Nederlands, dus nu nog eventjes mijn boekje uit lezen xD Ik? te laat begonnen? Neeuuh~ -fluit-
Haha, ik ga 'm nu uitlezen ~ |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 13:10 | |
| - Inkmask schreef:
- Ergens vertrouw ik het voor geen zier dat ik een uur te vroeg klaar was met de Engelse leestoets xd... Morgen Nederlands, dus nu nog eventjes mijn boekje uit lezen xD Ik? te laat begonnen? Neeuuh~ -fluit-
Goed dat je het zegt, laat ik ook nog eens even een boek uit gaan kiezen en een paar samenvattingen lezenXD -Was totaal vergeten dat ze een boek voor Nederlands moest lezen- |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 13:44 | |
| - Ariana. schreef:
- PewDie? .. Really? x)
I'm fcking serious yes c: Er komt ook een Stephano <'3 Hmm..WIe wilt Mr. Chair spelen? 0.0Post count: 13 |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 14:04 | |
| Mijn tweede zelf gemaakte postsheetje ever <'3
Laatst aangepast door Ashkit op wo 20 jun 2012 - 14:10; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 14:06 | |
| Komt het Bro army of niet? Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 14:08 | |
| - Ashkit schreef:
Mijn tweede zelf gemaakte postsheetje ever <'3 Leuk c': Alleen, is de kitten iets te donker voor het setje om hem heen, vind je niet? XD @Jinte;; Jup, i geuss so xD |
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 14:11 | |
| Ik moet keizen dan, Mr Chair of Barrel wat zal het worden? Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 14:12 | |
| - Raintail schreef:
- Ashkit schreef:
Mijn tweede zelf gemaakte postsheetje ever <'3 Leuk c': Alleen, is de kitten iets te donker voor het setje om hem heen, vind je niet? XD @Jinte;; Jup, i geuss so xD jha het is wel ietsie donker jha ^^ maar dat is eens iets nieuw he, Picmonkey is minder handiger dan GIMP x'D dus vraag me niet hoe ik dat ander plaatje der achter heb gekregen |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 20 jun 2012 - 14:14 | |
| Fcked up chemistry. Voor zover Judith's N&G carriére. Geezus. Je moet niet verwachten dat ik de formule voor glycerol ga kennen die je nota bene een keer op het bord hebt geschreven. Aargh. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |