|
|
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:00 | |
| @Soof; ik kijk zo ;D @Katero; als jij opent xD |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:10 | |
| - Thunderpaw* schreef:
- @Soof; ik kijk zo ;D
@Katero; als jij opent xD Het gaat je blij én boos maken x'D KIJK |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:12 | |
| aloa mensies klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Do you wan't to know it?! 211
| |
| |
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:15 | |
| Zo nieuw setje voor Thunder <3 |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:16 | |
| Lol, ik snap niet waarom mensen meteen nestjes kittens willen bij partnerschappen xD.. vooral niet nu er zo ontieglijk veel acc's op de acc markt staan. |
|
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:17 | |
| x'D Je hebt gelijk Babs :'D |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:18 | |
| - Mistblow schreef:
- Inkmask schreef:
- Lol, ik snap niet waarom mensen meteen nestjes kittens willen bij partnerschappen xD.. vooral niet nu er zo ontieglijk veel acc's op de acc markt staan.
ze zijn nog geen partner x'D Lol... En dat maakt het beter...?xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:20 | |
| - Inkmask schreef:
- Mistblow schreef:
- Inkmask schreef:
- Lol, ik snap niet waarom mensen meteen nestjes kittens willen bij partnerschappen xD.. vooral niet nu er zo ontieglijk veel acc's op de acc markt staan.
ze zijn nog geen partner x'D Lol... En dat maakt het beter...?xD Jha ze zijn gewoon awesomeheid met hun karakter x'D 'bange x norse' En als er nog teveel accs op de markt staan haal ik het topic na een tijdje toch gewoon boven? ^^ Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:24 | |
| - Mistblow schreef:
- Inkmask schreef:
- Mistblow schreef:
- Inkmask schreef:
ze zijn nog geen partner x'D Lol... En dat maakt het beter...?xD Jha ze zijn gewoon awesomeheid met hun karakter x'D 'bange x norse' En als er nog teveel accs op de markt staan haal ik het topic na een tijdje toch gewoon boven? ^^ Lol, you don't get my point at all xD... Naja, terug naar de leerstof dan maar. I'm out again. |
|
| |
| |
| |
| |
Naomi 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:29 | |
| - Inkmask schreef:
- Mistblow schreef:
- Inkmask schreef:
- Mistblow schreef:
- Inkmask schreef:
ze zijn nog geen partner x'D Lol... En dat maakt het beter...?xD Jha ze zijn gewoon awesomeheid met hun karakter x'D 'bange x norse' En als er nog teveel accs op de markt staan haal ik het topic na een tijdje toch gewoon boven? ^^ Lol, you don't get my point at all xD...
Naja, terug naar de leerstof dan maar. I'm out again. Hehehe o3o It wasn't my plan, she desides xD Maar goed, nu met mijn (bijna) tweede partnerschap kan ik wél kindjes krijgen (zie: Apollo x Keith), dus dat wil ik wel eens uitproberen xD Funny is like this. Not funny is like this.
|
|
| |
| |
| |
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:32 | |
| Niemand reageert op mijn nieuwe setje D: *cries* |
|
| |
| |
| |
| |
- 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 20:36 | |
| jah i know.. heb alleen zoveel topicjes en zo weinig tijd Dx ik maak dit topic van Thunder af en in welk topic gaan we verder? o3o |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|