|
|
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:02 | |
| ? o.O |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:05 | |
| - Lostpath schreef:
- Skykit schreef:
? o.O Que? xD Het is niet verboden heuwr xD Dat mijn beste Skykit, is de nieuwste ship van mij ;d @ Sharon, yw c: @ Quinty, omdat ik niet ben ingelogt :O |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:06 | |
| - Moonstripe schreef:
- Lostpath schreef:
- Skykit schreef:
? o.O Que? xD Het is niet verboden heuwr xD
Dat mijn beste Skykit, is de nieuwste ship van mij ;d
@ Quinty, omdat ik niet ben ingelogt :O Het is al langere tijd een ship van mij (A) Dan moet je inloggen jij... jij ... klootviool Whahahhaahha xD "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Blubje. c= 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:23 | |
| Hello c: Ik moet hier dringend actief gaan worden. Cx Silenthunter - SimplePlan = Belgian Danbo ^-^ |
|
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:28 | |
| Elluw (: Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Sharonn' 96
| |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:32 | |
| Mweh, waarom komt die bril ps over een week? Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:37 | |
| - Spotlight schreef:
- Hij's bijna af
Je manip ? JEEJ x'D |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:43 | |
| Ik ben begonnen aan een >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 18:49 | |
| Jeej, dan moet je van je moeder mee naar en of andere franse winkel. Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 19:01 | |
| Dit had iemand op Facebook gezet x'D - Spoiler:
Het Nederlands elftal is er niet in geslaagd om de kwartfinale van het EK voetbal te bereiken. ‘Ze mogen van geluk spreken,’ zegt Cristiano Ronaldo. ‘Het had ook 7-1 kunnen zijn.’ De spits van Portugal neemt een slokje espresso. ‘Of 9-1.’ Wat vond hij van de verdediging van Oranje? ‘Ik had het idee dat ze mijn haar aan het bewonderen waren,’ antwoordt Ronaldo. ‘Nu zat het ook wel heel goed.’ Welke speler van het Nederlands elftal maakte wel indruk op hem? ‘Poeh, dat is een moeilijke vraag,’ zegt de Portugese spits. ‘Stekelenburg speelde goed, maar zijn kapsel kan echt niet.’ Wie heeft hem het meest verbaasd? ‘Arjen Robben,’ antwoordt Ronaldo meteen. ‘Hij kwam me na afloop een handje geven.’ De Portugese spits neemt nog een slokje espresso. ‘Ik was totaal verrast,’ zegt hij. ‘Ik dacht dat hij niet meedeed aan het EK, dat hij op een onbewoond eiland zat. Zoiets had hij toch ook gezegd na de Champions Leage-finale?’ Klopt het dat hij Robin van Persie een goede vakantie heeft toegewenst? ‘Ik heb hem mijn huis in Portugal aangeboden,’ zegt Ronaldo. ‘Maar hij had al geboekt. Zonder annuleringsverzekering.’
Wat lief ik hem toch <3 Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|