|
|
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 13:24 | |
| Om half drie komt mijn nachtmerrie, dan gaan ze kijken of ik een bril nodig heb D: Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 13:55 | |
| Frans blijkt pas overmorgen te zijn. Yushh >D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 14:02 | |
| MenO ging awesome :3~ -Bliijj- |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Jinte :3 178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 14:15 | |
| Ik heb zenuwen xD Lavenderkit -Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail- |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:16 | |
| Yeuh, 1 voor frans x3 thanks demi <'3 |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:19 | |
| @Mim, rot voor je D: @Lin, Wat is er dan met hoofdstuk 6 xD |
|
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:22 | |
| Naah het boeit me niet zo x'D ik ga toch niet over dus tja x'D
Het was echt zo;;
Docent;; Heb je je voorbereid Michelle Ik;; Nee Docent;; Heb je iets gemaakt.. Ik;; Nope, dus heel simpel Docent;; Inderdaad simpel -ze schrijft 1 op- Docent;; Wel jammer, had je mooie stem graag willen horen Ik;; Daaaw complimentje voor vandaag x3 thanks demi <'3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:26 | |
| Omg over buizen gesproken xD Vandaag die irriterende jongen uit mijn klas, die gast zit voor mij op examen, en als gewoonlijk deed hij weer vervelend en hij zat weer te lachen enalles. Ziet die leerkrachte hem lachen "S. (zijn naam even afgekort) NUL!" die gast echt zo van "MAAR HE" zei van "zwijgen!" maar hij was gewoon aan het lachen en het was iemand anders schuld x'3 Dus daarna hij echt met tranen in zijn ogen naar buiten gelopen, mocht normaal niet, zij van "S. terug!" na paar keer kwam die dus terug, echt bijna aan het huilen enzo want het was unfair. Dus toen zeiden ik en mijn vriendin van "ja maar in schoolregelement staat wel dat je geen 0 kan krijgen op examen voor zoiets." toen hele discussie en uiteindelijk gaf ze ons gelijk en dus heeft S. geen nul xD
#FEEL LIKE A HERO. |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:33 | |
| - Chi schreef:
- @Mim, rot voor je D:
@Lin, Wat is er dan met hoofdstuk 6 xD Voortplanting D: Naakte mannen, naakte vrouwen, vieze plaatjes, baby die geboren word, bloed, ontstekingen aan de dinges, MWEH D: Its not cool *yels at book* WHY?! Ok, linn heeft dus een trauma D: Post count: 13 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:36 | |
| Daaawpoor you D: Wij moesten dus een ker in groep 7 (D: ) Een filmpje bekijken over voortplanting van de mens en hoe je dat veilig kan doen ._. en ze 'doen het ook voor' dat doe je toch al niet in groep 7?! Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:37 | |
| Jawel hoor. Naja, bij ons was het in het laatste jaar basisschool. Haha, hilarisch. En dit jaar met bio. En volgend jaar uitbreiding. WHIEE ;_; |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:38 | |
| - Jaypaw schreef:
- Daaawpoor you D: Wij moesten dus een ker in groep 7 (D: ) Een filmpje bekijken over voortplanting van de mens en hoe je dat veilig kan doen ._. en ze 'doen het ook voor' dat doe je toch al niet in groep 7?!
Be happy, ik heb het gevoel dat ik nooit uitleg krijg hoe ik het veilig kan doen, volgens mij hoor je dat ergens in groep 8 te krijgen, maar..that never happend ;-; I will blame my teacher when i have a kid i don't want! XD Nee, dat zal nooit gebeuren heuwr c: Ten eerste weet ik gewoon dat ik nog een hele tijd ga wachten daarmee xD Post count: 13 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:40 | |
| ik ook Linn maar mijn juf vond dat je dat moest weten ._. Sindsdien ging mijn klas doordenken met bijvoorbeeld; ''Heb je het gedaan?'' of ''Zullen we spelen?'' Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 19 jun 2012 - 15:42 | |
| School overleefd.. #omdathetzois c: |