|
|
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 16:41 | |
| Moonstripe ;; 1940 Niall ;; 99 Connor ;; 312 Aiofé ;; 63 Vanille ;; 85 Eillish ;; 545
Main accounts c: SEETHAT ;_; |
|
| |
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:09 | |
| Tijd geleden dat het zo rustig is hier om deze tijd.. :3 |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:19 | |
| Het gaat nog moeilijk kiezen worden tussen alle zoons voor Inky en de aanmeldingen in m'n gezocht topic xD.. Al heb ik nog steeds geen goede vriend voor Inky binnen de clan aanmeldingen gekregen :c |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:30 | |
| - Inkmask schreef:
- Het gaat nog moeilijk kiezen worden tussen alle zoons voor Inky en de aanmeldingen in m'n gezocht topic xD.. Al heb ik nog steeds geen goede vriend voor Inky binnen de clan aanmeldingen gekregen :c
aha! needing good friend? x'D kunnen ze praten over de training van hun apps |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:30 | |
| - Shinyflower schreef:
- Inkmask schreef:
- Het gaat nog moeilijk kiezen worden tussen alle zoons voor Inky en de aanmeldingen in m'n gezocht topic xD.. Al heb ik nog steeds geen goede vriend voor Inky binnen de clan aanmeldingen gekregen :c
aha! needing good friend? x'D kunnen ze praten over de training van hun apps Ik zoek een kater, geen poes (; |
|
| |
83
| CAT'S PROFILEAge: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:31 | |
| - Inkmask schreef:
- Shinyflower schreef:
- Inkmask schreef:
aha! needing good friend? x'D kunnen ze praten over de training van hun apps Ik zoek een kater, geen poes (; ghahha x'D geen schrik Ik heb besloten haar vooreeuwig single te houden |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:32 | |
| - Shinyflower schreef:
- Inkmask schreef:
- Shinyflower schreef:
- Inkmask schreef:
aha! needing good friend? x'D kunnen ze praten over de training van hun apps Ik zoek een kater, geen poes (; ghahha x'D geen schrik Ik heb besloten haar vooreeuwig single te houden Ik heb geen schrik, ik weet gewoon wat ik zoek xD |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:33 | |
| Lein heeft me net een goed advies gegeven Dankje, Lein! (Nee, dit is geen sarcasme.) |
|
| |
83
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:34 | |
| - Inkmask schreef:
- Shinyflower schreef:
- Inkmask schreef:
- Shinyflower schreef:
- Inkmask schreef:
aha! needing good friend? x'D kunnen ze praten over de training van hun apps Ik zoek een kater, geen poes (; ghahha x'D geen schrik Ik heb besloten haar vooreeuwig single te houden Ik heb geen schrik, ik weet gewoon wat ik zoek xD okaj Omdat er al zooveel poezen gepb't hebben dacht ik dat het daar door kwam ik heb alleen twee katero's app's x'D |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:36 | |
| Lawl, Switch heeft sjans met z'n setje, sinds ik de minimum time lapjeskat setje heb verwijderd en deze heb gekozen van Bo's shopje is hij meteen gekozen! Cooowl! Serious, dat lapjeskat setje was voor twee minuten ofzow XD |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 jun 2012 - 17:38 | |
| Morgen laatste dag voor PW week, ik wil niet.. |
|
| |
| |
| |
| |