|
|
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 10:11 | |
| - Angrybird schreef:
- net wiskunde gemaakt... Wortels zijn vaaaaag
Ik heb ook wortels bij mijn PW.. Quinty;; Ga nu met Mole posten ^^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 10:38 | |
| WADDUP KIDDO'S LAURA IS VRIIIIIIJ 8D /opgeluchte schreeuw/ Yes, eindelijk examens voorbij. Dit wordt weer volop activiteit hurrr >:3 |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 11:59 | |
| - Icy schreef:
- WADDUP KIDDO'S LAURA IS VRIIIIIIJ 8D /opgeluchte schreeuw/
Yes, eindelijk examens voorbij. Dit wordt weer volop activiteit hurrr >:3 Ik ben Jaloers D: Ik moet morgen nog één examnen x'D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 12:32 | |
| Nog 2 PW's + een Anglia examen en dan ben ik klaar :3 |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 12:47 | |
| This day brings something I never dreamed of ._. Wss mag ik vanaf vandaag voor mn moeder legaal roken omg het welbekende Pil-gesprek hier heeft eindelijk geholpen x'D
Mijn moeder heeft letterlijk gezegd dat ze liever heeft dat ik rook dan dat ik de Pil gebruik. Dus ze gaat zo pakje halen voor mij <3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 12:58 | |
| Mweh, Nederlands en geschiedenis ging beroerd ;c But i can handle it, i don't care anymore ~ I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:11 | |
| Placement test voor versterkt Engels gedaan... Ik kom uit op C1 niveau, hoog genoeg denk ik?^^"...
(Iedereen kent het ERK beoordelings systeem van talen met A1, A2, B1, B2, C1 en C2?)
------
Linn@ Aawwhh that sucks D: -pats on back- |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:13 | |
| En dan wil je als je naar atheneum gaat ook nog eens Cambridgde doen [ dat is iets waar je in de les veel moeilijker engels etc. krijgt ] Omdat ik engels heel makkelijk vind. Word ik van de mentor, naar iemand anders naar NOG iemand anders gestuurd. Zeggen ze me daar dat ze mijn naam wel opschrijven, maar ze me niks kunnen verzekeren -.- Als ik zekerheid heb dat ik naar Atheneum ga dan moet ik diegene dus mailen, maar hij zei ook dat ze al 30 kinderen hadden. Dus met andere woorden; Ik kom er niet bij? Kijk naar mijn punten man ;-; |
|
| |
Lyan :3 26
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:15 | |
| Ik wil een topic met Nightrain, kijken wat ik hem kan laten doen :3 |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:15 | |
| - Raintail schreef:
- En dan wil je als je naar atheneum gaat ook nog eens Cambridgde doen [ dat is iets waar je in de les veel moeilijker engels etc. krijgt ] Omdat ik engels heel makkelijk vind.
Word ik van de mentor, naar iemand anders naar NOG iemand anders gestuurd. Zeggen ze me daar dat ze mijn naam wel opschrijven, maar ze me niks kunnen verzekeren -.- Als ik zekerheid heb dat ik naar Atheneum ga dan moet ik diegene dus mailen, maar hij zei ook dat ze al 30 kinderen hadden. Dus met andere woorden; Ik kom er niet bij? Kijk naar mijn punten man ;-; Awhhh... Ik kan je de website van mijn Engels methode wel geven zodat je op z'n minst zelf kunt oefenen?D: |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:16 | |
| - Inkmask schreef:
- Raintail schreef:
- En dan wil je als je naar atheneum gaat ook nog eens Cambridgde doen [ dat is iets waar je in de les veel moeilijker engels etc. krijgt ] Omdat ik engels heel makkelijk vind.
Word ik van de mentor, naar iemand anders naar NOG iemand anders gestuurd. Zeggen ze me daar dat ze mijn naam wel opschrijven, maar ze me niks kunnen verzekeren -.- Als ik zekerheid heb dat ik naar Atheneum ga dan moet ik diegene dus mailen, maar hij zei ook dat ze al 30 kinderen hadden. Dus met andere woorden; Ik kom er niet bij? Kijk naar mijn punten man ;-; Awhhh... Ik kan je de website van mijn Engels methode wel geven zodat je op z'n minst zelf kunt oefenen?D: Nee kijk, Hij zegt zovan dat er teveel mensen zich hebben aangemeld voor een klas. Maar ik sta een 8 gemiddeld voor engels, wat voor mijn gevoel erg hoog is met die grote stap die ik van basisschool engels naar middelbare school engels [vooral dat ik dit jaar zelfs cambridge heb gehad] Ach ja, we'll see. Miss kom ik niet eens op atheneum, maar word het toch maar havo c: |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:23 | |
| Komt wel goed, Linn/Soof
Meuh, who's online now? I'm not sure ye know o_o
|
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:24 | |
| [Momenteel online; Linn]
Meow c: |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:28 | |
| - Ariana. schreef:
- Zo meteen naar die introductie van die MBO school, me no gusta ;A;
Je kan het meid!^-^ Ik heb vertrouwen in je ~ |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:32 | |
| STOP JE TOETER IN DE LA WE VERLATEN HET EK DOOR MARK VAN BOMMEL EN VAN DER VAART WESLEY SNEIJDER AAN DE BAL VERLIEZEN WIJ VAN PORTUGAL ZE VEGEN ONS ALLEMAAL VAN DE KAART. EN MET JONNY ACHTERIN GAAT ER ELKE BAL WEER IN JA ZIJN BENEN STAAN OP SLOT EN MET IBI LANGS DE LIJN LOOPT DE AANVAL NIET ZO FIJN Blablablalaalalala.
Sorry moest ff :$ |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 21 jun 2012 - 13:59 | |
| Indd, en Bert was niet zo slim bezig. ik had ut andurs gedaan :3. |
|