-eerste-keer-

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

-eerste-keer-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Peachberry
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
-Peachberry-
17

CAT'S PROFILE
Peachberry
BerichtOnderwerp: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 11:15

Voetstappen bleven achter in het zachte krakende sneeuw. Een oranje)witte poes met de naam 'Peachberry' drong zich voort. Grote passen waren het handigst momenteel. Als ze kleine stappen maakte dan leek het of er een konijn was voorbij gewipt. Toen er een andere poes voorbij huppelde sprong haar mond open en verscheen er een lachjhe op Peachberry's snuit. Hoi wie ben jij? Vroeg ze uitdrukkelijk. Ze zwiepte kalpmjes met haar staart en wachtte geduldig af. Hopelijk deed de vreemde poes er niet te lang over met haar naam te zoeken, anders waren ze al direct bevroren.

je mag tips geven, maar ook reageren
eerste keer duss WIEP!

-eerste-keer- Firstsnowbykeyloved33bo
You heart
beats for me
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotty
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
Teddybear
4

CAT'S PROFILE
Spotty
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 11:20

Niet slecht voor een eerste keer.

Je moet wel even weten dat het nieuwblad is (lente/zomer), anders komt er verwarring. Als katten hier iets zeggen doen we dat altijd zo: ' Hoi, wie ben jij?' Voor de rest zie ik er zo snel geen problemen in.

Spotty~.Nightkit~Browntail
Grunt
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
Jinte
24

CAT'S PROFILE
Grunt
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 12:43

Niet slecht,

-gebruik leestekens zoals ' , .
-Vertel hoe je kat zich voelt, is ze ziek, vind ze het fijn om in de sneeuw te lopen?
-Probeer wat meer over haar karakter duidelijk te maken, wie is ze voor iemand?
-Vertel over je omgeving, de sneeuw is wit, maar hoe zien de bomen eruit, en hoe ziet de andere poes eruit? Hoe ziet jou poes eruit?

Het is erg goed voor je eerste keer, probeer het nog eens.

-eerste-keer- Wbq7uv
Peachberry
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
-Peachberry-
17

CAT'S PROFILE
Peachberry
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 16:54

Eens iets nieuws proberen ^^

Zachtjes trippelde een oranje poes met hier en daar wat wit door het bos. Over de grond lag een dikke laag sneeuw, ook de blaadjes aan de torenhoge bomen waren bedekt met dat witte spul. Het zal niet lang meer duren voor die verwelken, en het kale en donkere bomen worden. Peachberry snuffelde even aan de ingang van een holletje. Waarschijnlijk het hol van een konijn. Die zou Peachberry toch niet meer zien, toch nu niet want overal ligt sneeuw. Ze voelde haar beenderen wat verstijven bij het gevoel dat ze bespied werd. Ze draaide haar halfslag om en tuurde oog in oog met een kat die vuurige rode ogen had. Ze hield haar kalm en schraapte haar keel. ''hoi wie ben jij en heb ik je al eerder gezien?'' vroeg ze aan de kat.

is dit wat beter

You heart
beats for me
Spotlight
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 20:28

Al een stuk beter, vind ik Smile

In een post moet je vooral opvullen, opvullen en opvullen (vind ik >.<) Zo worden ze het mooist.
Ik doe dit altijd door mezelf vragen te stellen die in de post beantwoord moeten worden. Bij jouw post bijv:

- Wat denkt ze allemaal (gedachtes maken je post meteen een stuk langer >.<)
- Wat vind ze ervan de de bomen saai en grijs worden? Leuk of juist lelijk en misschien wel eng?
- Hoe komt ze bij het holletje? Hoe vind ze die?
- Wat vind ze ervan dat ze een konijn ziet?
- Wat denkt ze als ze de kat ziet? Is ze bang? Nieuwsgierig?
- Op wat voor toon vraagt ze het? Nieuwsgierig of juist achterdochtig?
- Wat wil ze eigenlijk doen maar houd ze zich kalm voor?

>.< Succes verder!

-eerste-keer- D2o

Thanks peepz c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
-eerste-keer- Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 23:27

Wat hierboven gezegd wordt over dat opvullen, dat is onzin.
Maak jij een redelijke post, die niet heel lang is, maar wel heel goed, dan is dat super prima.
De meeste posts die enkel om het opvullen gaan, zijn langdradig om te lezen, dan liever kort maar krachtig.
Verder vind ik je post goed hoor! Voel je vrij om in de RPG te posten, dan worden ze nog beter :3

-eerste-keer- RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Spotlight
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimeza 23 jun 2012 - 23:28

Oeps, sorry xD Ik houd juist van lange posten :3 vandaar.... *loopt fluitend weg*

-eerste-keer- D2o

Thanks peepz c:
Peachberry
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
-Peachberry-
17

CAT'S PROFILE
Peachberry
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimewo 4 jul 2012 - 14:14

Ok bedankt, ik zal beginnne posten in de echte rpg ^^

You heart
beats for me
waterhart
Member
-eerste-keer- DPKsfdL
gilles
1
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitimema 9 jul 2012 - 17:17

Mooi geschreven, net als erin hunter.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: -eerste-keer-   -eerste-keer- Icon_minitime

-eerste-keer-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: