|
-Peachberry- 17
| CAT'S PROFILEAge: -does-NOT-count-24 moons-like-hellGender: Rank: |
| |
| |
Teddybear 4
| |
| Onderwerp: Re: -eerste-keer- zo 17 jun 2012 - 11:20 | |
| Niet slecht voor een eerste keer.
Je moet wel even weten dat het nieuwblad is (lente/zomer), anders komt er verwarring. Als katten hier iets zeggen doen we dat altijd zo: ' Hoi, wie ben jij?' Voor de rest zie ik er zo snel geen problemen in. Spotty~.Nightkit~Browntail |
|
| |
Jinte 24
| |
| Onderwerp: Re: -eerste-keer- zo 17 jun 2012 - 12:43 | |
| Niet slecht,
-gebruik leestekens zoals ' , . -Vertel hoe je kat zich voelt, is ze ziek, vind ze het fijn om in de sneeuw te lopen? -Probeer wat meer over haar karakter duidelijk te maken, wie is ze voor iemand? -Vertel over je omgeving, de sneeuw is wit, maar hoe zien de bomen eruit, en hoe ziet de andere poes eruit? Hoe ziet jou poes eruit?
Het is erg goed voor je eerste keer, probeer het nog eens. |
|
| |
-Peachberry- 17
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: -eerste-keer- za 23 jun 2012 - 20:28 | |
| Al een stuk beter, vind ik In een post moet je vooral opvullen, opvullen en opvullen (vind ik >.<) Zo worden ze het mooist. Ik doe dit altijd door mezelf vragen te stellen die in de post beantwoord moeten worden. Bij jouw post bijv: - Wat denkt ze allemaal (gedachtes maken je post meteen een stuk langer >.<) - Wat vind ze ervan de de bomen saai en grijs worden? Leuk of juist lelijk en misschien wel eng? - Hoe komt ze bij het holletje? Hoe vind ze die? - Wat vind ze ervan dat ze een konijn ziet? - Wat denkt ze als ze de kat ziet? Is ze bang? Nieuwsgierig? - Op wat voor toon vraagt ze het? Nieuwsgierig of juist achterdochtig? - Wat wil ze eigenlijk doen maar houd ze zich kalm voor? >.< Succes verder! - Thanks peepz c:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
-Peachberry- 17
| |
| |
gilles 1