[Aangeboden] Deelaccounts.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Linttail
Member
[Aangeboden] Deelaccounts. DPKsfdL
It starta with a B and ends with a S >D
133

CAT'S PROFILE
Linttail
BerichtOnderwerp: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 11:03

Heey, aangezien ik het lastig vind om sommige accounts actief te houden, zoek ik iemand die deze met mij willen delen. Bij sommige picky, bij andere weer niet xD

Loudkit [Picky; ***]
Loudkit is een Thunderclan kitten die nog niet veel begrijpt.
Hij is vaak in zijn droomwereld, en daar droomt hij dat hij de beste prooivanger is.
Deze droom zou waarschijnlijk niet uitkomen. Je mag alles, met hem doen, ook bijv. bij real name je eigen naam erbij zetten, maar, maarmaarmaar, verander GEEN plaatjes zonder toestemming.

Pidgeonpaw [Picky; **]
Ik ben niet zo picky met Pidg, en heb nog geen plannen met haar, aangezien ik haar nog maar net heb overgenomen. Ze zit in de SkyClan ;3

Swifthead [Picky; ****]
Swift is een bitch van een Bloodclan kater en ook met haar heb ik nog niet veel gedaan, maar ze is belangrijk voor me.

Hopelijk wil iemand ze met me delen (:

[Aangeboden] Deelaccounts. Nowopx

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawfur
Member
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitimema 18 jun 2012 - 20:10

Niemand 1 ? Nou lekker. xD

[Aangeboden] Deelaccounts. Azbrl
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitimema 18 jun 2012 - 21:33

Haha xD Sorry dacht ff: He? Postte ik dat?

Hmm... Wil nog wel een skyclanner :3 dus zou Pidgeon wel willen delen :3 Maar ik ken mezelf en blijf niet heel actief :3

[Aangeboden] Deelaccounts. D2o

Thanks peepz c:
Strawfur
Member
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 12:45

Okii x3

[Aangeboden] Deelaccounts. Azbrl
Lavenderpaw
Member
Jinte :3
178

CAT'S PROFILE
Lavenderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 13:27

Swift is een bitch van een Bloodclan kater en ook met haar heb ik nog niet veel gedaan, maar ze is belangrijk voor me.

Is ze nou een poes of niet? En zit ze ook in de Bloodclan?

Lavenderkit
-Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail-
[Aangeboden] Deelaccounts. >
Swifthead
Member
Iro
302

CAT'S PROFILE
Swifthead
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 14:37

Oeps. Poes, en ja in Bloodclan.

THANKS NIGGA:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Deelaccounts.   [Aangeboden] Deelaccounts. Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: