♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: [GZ] Friends & Family ! za 16 jun 2012 - 14:48 | |
| Heeii, ik ben op zoek naar wat spullies voor SwiftHeart ! Hieronder zie je wat ik zoek, zit er iets leuk bij, vul dan het lijstje in en ik kies uiteindelijk wie ik neem.
Wat heb ik nodig; - Een kater uit een andere Clan die crusht op SwiftHeart. - Goede vriend, mag uit elke Clan zijn. Het liefst een poes. - Vijand uit andere Clan. - Broers, zussen ?
Lijstje: Naam; Bekendste account; Welke Clan; Waarvoor meld je je aan ?; Motivatie;
xx |
|
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Family ! za 16 jun 2012 - 22:32 | |
| Naam; Pidgeonpaw Bekendste account; Idunno, loudkit of Strawfur Welke Clan; Die paarse xD Waarvoor meld je je aan ?; Vriendinn Motivatie; Je bent mijn liefste <3 |
|
-Peachberry- 17
| CAT'S PROFILEAge: -does-NOT-count-24 moons-like-hellGender: Rank: |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Family ! zo 17 jun 2012 - 11:54 | |
| Naam; Earthwalker Bekendste account; Goldenshadow of Nightrevenge Welke Clan; Thunderclan Waarvoor meld je je aan ?; gewoon een vriend Motivatie; Earth is een beetje alleenXD, hij heeft niet veel vrienden, omdat ze allemaal zeggen dat hij een beetje (heel erg) gestoord is, terwijl hij dat eigenlijk niet is. hij is dus opzoek naar vrienden
Naam; Goldenshadow Bekendste account; Goldenshadow of Nightrevenge Welke Clan; Riverclan Waarvoor meld je je aan ?; vriendin uit andere clan. Motivatie; golden heeft de laatste tijd nogal veel katten verloren die haar lief waren. en ze is aan de kant gezet door haar eigen broer, die ze nu niet meer als haar broer beschouwt, ze is nu dus een beetje erg alleen en ze kans soms wat kwaadaardig zijn. maarja ik wil graag vrienden hebben voor golden. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| Onderwerp: Re: [GZ] Friends & Family ! | |
| |
|