Night's FanFiction [Toestemming topic]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Night
Member
Night's FanFiction [Toestemming topic] DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:02

Hoi.!

Ik ben een fanfiction aan het schrijven van Warriors. Het gaat over... Night.
Het gaat Warriors Super Edition: Night's Tale of Warriors Super Edition: Night's Destiny heten.
Het boek gaat dus over Night's leven, en dat is dus hoe ze weggejaagd is enz maar ook wat er nu in de rpg gebeurt en gaat gebeuren tijdens de verhaallijn Melting Ice.
Hierdoor komen er dus heel veel personages van mensen hier in het verhaal voor.
Ik heb Allegiances zoals ze altijd voorin Warriors boeken staan gemaakt. Er zijn katten in die alleen in het boek voorkomen maar dus ook katten die hier in de rpg zijn.
Ik post ff de allegiances hier zodat mensen toestemming kunnen geven voor hun kat (Ik kan niet allemaal katten van mensen gaan pikken xD) Dus als jullie ff het lijstje af willen gaan en willen zeggen wat ik mag doen met jullie katten die erin staan, bedankt ^^
P.S. Niet alle katten op deze RPG komen erin voor, en sommige staan zelf alleen maar in de allegiances (Dus niet in het verhaal zelf) zoals fammilie van gestolen kittens ofzo.
En als ik fammilie vergeten ben of je wilt zelf graag in mijn boek, dan mag je het gewoon zeggen hoor ^^
Allegiances: (Rood voor de katten waar nog geen toestemming voor is gegeven, Groen voor katten waar wel al toestemming voor is gegeven, en gewoon wit voor de katten die alleen in de boeken voorkomen en niet in de RPG.)

ThunderClan:
Leader: Bluestar
Apprentice, Firepaw

Deputy: Ravenwing
Medicine Cat: Doveheart
Apprentice, Spottedpaw

Warriors:
Lionheart
Tigerclaw
Whitestorm
Darkstripe
Mousefur
Longtail
Runningwind
Willowpelt
Kestrelwing
Steelfang
Nightfur
Honeyfeather
Blackfur
Ripred
Greenheart
Moonfur
Winterstorm
Spottedtail

Apprentices:
Graypaw
Dustpaw
Sandpaw
Firepaw
Icepaw
Shadowpaw
Cloudpaw

Ravenpaw
Queens:
Brindleface
Goldenflower
Speckletail
Squirrelflight
Kits, Sorrelkit, Otterkit, Darkit and Foxkit

Sunpelt
Kits, Shinekit, Coarsekit and Dewkit

Frostfur
Kits:
Sorrelkit

Darkkit
Foxkit
Otterkit

Shinekit
Coarsekit
Dewkit

Elders:
Halftail
Smallear
Patchpelt
One-eye
Dappletail

ShadowClan:
Leader: Brokenstar
Deputy: Raindrop
Medicine Cat: Goldenpelt
Apprentice, Ashpaw

Warriors:
Stumpytail
Apprentice, Brownpaw
Boulder
Apprentice, Wetpaw
Clawface
Apprentices, Littlepaw
Nightpelt
Blacksky
Batflight
Purplestorm
Scytheshade

Blacknight
Apprentices:
Brownpaw
Littlepaw
Wetpaw
Tigerpaw
Ashpaw
Queens:
Dawncloud
Kit, Cinderkit
Brightflower
Raindrop
Kits, Graykit, Wrenkit and Naughtykit

Apprentice, Ashpaw[/color]
Kits:
Cinderkit
Graykit
Wrenkit
Naughtykit

Elders:
Ashfur

WindClan:
Leader: Tallstar
Deputy: Skyleaf

Medicine Cat: Barkface
Warriors:
Mudclaw
Apprentice, Webpaw
Tornear
Apprentice, Runningpaw
Onewhisker
Apprentice, Whitepaw
Eagleheart
Apprentices:
Webpaw
Runningpaw
Whitepaw
Queens:
Ashfoot
Kits, Crowkit and Eaglekit
Morningflower
Kit, Gorsekit
Mintwhisker
Kits, Pantherkit and Icekit

Kits:
Crowkit
Eaglekit
Gorsekit
Shinekit
Pantherkit
Icekit

Elders: –

RiverClan:
Leader: Crookedstar
Deputy: Leopardfur
Medicine Cat: Mudfur
Apprentice, Nightpaw
Warriors:
Blackclaw
Apprentice, Heavypaw
Stonefur
Apprentice, Shadepaw
Loudbelly
Apprentice, Silverpaw
Silverstream
Whiteclaw
Beetlewhisker
Divestream
Mousefur
Spotnose

Apprentices:
Heavypaw
Shadepaw
Silverpaw
Hawkpaw[/color]
Queens:
Leopardfur
Kits: Rosekit, Dapplekit, Willowkit and Fernkit[/color]
Kits:
Rosekit
Dapplekit

Willowkit
Fernkit

Tigerkit
Willowkit

Elders: –

Elite:
Leider: Scourge
Eliteleden:
Night
Lionheart
Silvercoat
Angelos
Aztec
Cinder
Icy
IJsel
Kits: Ice, Aube en Moon
Sandstorm

Freddy

EDIT:
Bedankt iedereen die al gereageerd heeft Very Happy
EN de proloog is hier.!
Ik vind het nogal flut eigenlijk maar goed. Ik vertaal het nog wel in het engels denk ik.
Het was doodstil in het kamp. Iedereen keek naar twee zwarte poezen in het midden van het kamp. Ineens werd de stilte doorbroken door een harde stem.
“Jullie hebben een van de ergste dingen gedaan die er bestaan!” brulde een blauwe zilver-grijze poes die op een hoge rots stond.
“Ik ben zó teleurgesteld in jullie. Ik heb nooit gedacht dat júllie, een van mijn beste krijgers, de Clan, jullie eigen familie, zouden verraden.” De blauwe poes had haar ogen gesloten. Het was duidelijk te zien hoe ze zich voelde.
“Ik weet niet wat ik moet doen-” ze werd onderbroken door een andere stem.
“Dood hen!” schreeuwde een donkere kat. Dat was het begin van een heel koor van schreeuwende stemmen.
“Jaag ze weg!”
“Maak ze blind!”
Op den duur kon de blauwe poes zich toch verstaanbaar maken.
“Niets van dit zal gebeuren! Wij zijn niet zo barbaars als hen! Ik weiger me te verlagen op hun niveau.” Ze keek naar beneden, naar de twee zwarte katten die bang om zich heen aan het kijken waren.
“Nightfur en Blackfur, ik verban jullie. Als jullie je ooit nog laten zien in DonderClan gebied na zonsondergang, zullen we jullie doden.”
Twee katten stapten naar voren en begonnen Nightfur en Blackfur mee te slepen naar de uitgang van het kamp.
“Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Cloudkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna. Nightfur had de kat die haar aan het slepen was van zich af geschud, en liep nu zelf met gebogen hoofd naar de tunnel. Bij de tunnel keek ze over haar schouder, en zag een grote grijze kater met zwarte strepen, die met grote harteloze ogen haar zat na te kijken. Toen wendde hij zijn hoofd af en glipte bijna onopgemerkt de kattenmenigte in, zodat ze hem niet meer zag.
Ze liet haar blik over twee witte en een grijze kitten glijden, toen de kat die ze van zich af had geschud een harde duw gaf en haar dwong door te tunnel te lopen.

Laatst aangepast door Night op vr 17 sep 2010 - 16:34; in totaal 26 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
526

CAT'S PROFILE
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:15

Angelos en Tigerkit geven toestemming (Tigerkit is het broertje van Willowkit, Dapplekit, Fernkit en Willowkit)
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Night's FanFiction [Toestemming topic] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:17

Dewkit is ook van mij, evenals Nightpaw, dus die mogen ook.
En trouwens, Nightpaw word medicine cat apprentice.

Maar ik wil het wel lezen, dus kom maar op met die tekst.
Icy
Member
Night's FanFiction [Toestemming topic] Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:19

Shadowpaw, Icy & Divestream mogen meedoen!
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:23

Raindrop, Dapplekit en Sandstorm geven toestemming Very Happy
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:24

Je krijgt van Purplestorm, Willowkit, Graykit en Shinekit toestemming^^
Goldenpelt
StarClan
42

CAT'S PROFILE
Goldenpelt
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:43

Goldenpelt em Mousefur mogen ook!

PS het is nog niet helemaal zeker of ik Medicine Cat word Wink)
Winterstorm
StarClan
Cynthia
936

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterstorm
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:45

Je hebt de toestemming van Winterstorm, Doveheart en Beetlewhisker^^
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimedo 9 sep 2010 - 18:46

Blacknight Blacksky Sorrelkit en Coarsekit mogen ook
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 16:08

ik zou er graag in willen het lijkt me een eer
Darkfire
Member
Night's FanFiction [Toestemming topic] Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 16:11

ach waarom ook niet Wink ik zou graag mee willen doen hier aan.
darkkit heeft night al eens vaag ontmoet dus mischien kan het meespelen maar goed
darkkit kun je groen maken;)
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 16:19

leuk dat ik mee doe
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 16:34

Bedankt iedereen.!
Hier is mijn flut proloog Very Happy
Het was doodstil in het kamp. Iedereen keek naar twee zwarte poezen in het midden van het kamp. Ineens werd de stilte doorbroken door een harde stem.
“Jullie hebben een van de ergste dingen gedaan die er bestaan!” brulde een blauwe zilver-grijze poes die op een hoge rots stond.
“Ik ben zó teleurgesteld in jullie. Ik heb nooit gedacht dat júllie, een van mijn beste krijgers, de Clan, jullie eigen familie, zouden verraden.” De blauwe poes had haar ogen gesloten. Het was duidelijk te zien hoe ze zich voelde.
“Ik weet niet wat ik moet doen-” ze werd onderbroken door een andere stem.
“Dood hen!” schreeuwde een donkere kat. Dat was het begin van een heel koor van schreeuwende stemmen.
“Jaag ze weg!”
“Maak ze blind!”
Op den duur kon de blauwe poes zich toch verstaanbaar maken.
“Niets van dit zal gebeuren! Wij zijn niet zo barbaars als hen! Ik weiger me te verlagen op hun niveau.” Ze keek naar beneden, naar de twee zwarte katten die bang om zich heen aan het kijken waren.
“Nightfur en Blackfur, ik verban jullie. Als jullie je ooit nog laten zien in DonderClan gebied na zonsondergang, zullen we jullie doden.”
Twee katten stapten naar voren en begonnen Nightfur en Blackfur mee te slepen naar de uitgang van het kamp.
“Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Cloudkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna. Nightfur had de kat die haar aan het slepen was van zich af geschud, en liep nu zelf met gebogen hoofd naar de tunnel. Bij de tunnel keek ze over haar schouder, en zag een grote grijze kater met zwarte strepen, die met grote harteloze ogen haar zat na te kijken. Toen wendde hij zijn hoofd af en glipte bijna onopgemerkt de kattenmenigte in, zodat ze hem niet meer zag.
Ze liet haar blik over twee witte en een grijze kitten glijden, toen de kat die ze van zich af had geschud een harde duw gaf en haar dwong door te tunnel te lopen.
Aztec
Member
121

CAT'S PROFILE
Aztec
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 16:55

Mooi verhaal! Laughing
Maar als je met Blackfur Dineira bedoelt,
dan is Cloudkit ook een kitten van haar.
Dus als je het hier mss even wilt veranderen
“Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Blackkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna.
En ik denk ook niet dat Blackkit een kitten van haar is. Embarassed als je het anders bedoelt.

Aztec
En je mag Aztec gebruiken in je verhaal hoor. Very Happy

Laatst aangepast door Aztec op vr 10 sep 2010 - 17:02; in totaal 1 keer bewerkt
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 16:56

ja sorry dat was een typefout van mij Very Happy ja Dineira is Blackfur. Ze is de zus van Night.
En bedankt Very Happy
Kestrelwing
Member
Night's FanFiction [Toestemming topic] GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 17:35

Kestrelwing mag ook!!
Hollypaw
Member
Miss Psycho Unicorn
1191

CAT'S PROFILE
Hollypaw
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimevr 10 sep 2010 - 17:36

Oe, nog een verhaallijn!
Hoef dalijk de Warrior boeken niet meer overnieuw te lezen als ik me verveel;
Want er komen fics genoeg zo te zien xD
Maar Wrenkit is een account van mij, dus bij deze heb je toestemming (;
De Proloog was lang zo slecht nog niet hoor,
Ik kan niet wachten op het eerste Chapter >;D!

-Moonfur/Wrenkit.
Dapplepaw.
Member
122

CAT'S PROFILE
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimeza 11 sep 2010 - 16:29

OMG! Dit is goed! mijn gedichtje voor jou is klaar hoor ^^ het is niet echt geweldig, maar ok, het kan er wel een beetje mee door ^^
Ik vind je proloog goed!! Als je hulp nodig hebt, maar dat betwijfel ik, zeg het maar ^^
xxx Kittypaw/Dapplekit/de rest
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:18

ff voor de duidelijkheid, katten waar ik nog toestemming van nodig heb: (sorry als een van jullie het in een ander account heeft gezegd, ik maak soms ook fouten xD)
Bluestar
Ravenwing
Spottedpaw
Cloudpaw
Squirrelflight
Foxkit
Otterkit
Tigerpaw
Naughtykit
Eagleheart
Mintwhisker
Pantherkit
Icekit
Crookedstar
Leopardfur
Hawkpaw
Rosekit
Fernkit
Freddy
IJsel
Icy
Silvercoat
Cinder
Cloudsong
Member
Margaux
184
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudsong
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitimezo 12 sep 2010 - 15:27

Cloudpaw mag zeker meedoen. (Zoals ik je ook al gepbt heb Very Happy ) En als je Skyleaf ook nodig hebt, of misschien Rosekit, vraag maar.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic]   Night's FanFiction [Toestemming topic] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: