| Night's FanFiction [Toestemming topic] | |
|
|
846
| |
| Onderwerp: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:02 | |
| Hoi.! Ik ben een fanfiction aan het schrijven van Warriors. Het gaat over... Night. Het gaat Warriors Super Edition: Night's Tale of Warriors Super Edition: Night's Destiny heten. Het boek gaat dus over Night's leven, en dat is dus hoe ze weggejaagd is enz maar ook wat er nu in de rpg gebeurt en gaat gebeuren tijdens de verhaallijn Melting Ice. Hierdoor komen er dus heel veel personages van mensen hier in het verhaal voor. Ik heb Allegiances zoals ze altijd voorin Warriors boeken staan gemaakt. Er zijn katten in die alleen in het boek voorkomen maar dus ook katten die hier in de rpg zijn. Ik post ff de allegiances hier zodat mensen toestemming kunnen geven voor hun kat (Ik kan niet allemaal katten van mensen gaan pikken xD) Dus als jullie ff het lijstje af willen gaan en willen zeggen wat ik mag doen met jullie katten die erin staan, bedankt ^^ P.S. Niet alle katten op deze RPG komen erin voor, en sommige staan zelf alleen maar in de allegiances (Dus niet in het verhaal zelf) zoals fammilie van gestolen kittens ofzo. En als ik fammilie vergeten ben of je wilt zelf graag in mijn boek, dan mag je het gewoon zeggen hoor ^^ Allegiances: ( Rood voor de katten waar nog geen toestemming voor is gegeven, Groen voor katten waar wel al toestemming voor is gegeven, en gewoon wit voor de katten die alleen in de boeken voorkomen en niet in de RPG.) ThunderClan: Leader: Bluestar Apprentice, FirepawDeputy: RavenwingMedicine Cat: Doveheart Apprentice, SpottedpawWarriors: Lionheart Tigerclaw Whitestorm Darkstripe Mousefur Longtail Runningwind Willowpelt Kestrelwing Steelfang Nightfur Honeyfeather Blackfur Ripred Greenheart Moonfur Winterstorm SpottedtailApprentices: GraypawDustpaw Sandpaw Firepaw Icepaw Shadowpaw CloudpawRavenpaw Queens: Brindleface Goldenflower Speckletail Squirrelflight Kits, Sorrelkit, Otterkit, Darkit and FoxkitSunpelt Kits, Shinekit, Coarsekit and DewkitFrostfur Kits: SorrelkitDarkkitFoxkit OtterkitShinekit Coarsekit DewkitElders: Halftail Smallear Patchpelt One-eye Dappletail ShadowClan:Leader: Brokenstar Deputy: Raindrop Medicine Cat: Goldenpelt Apprentice, AshpawWarriors: Stumpytail Apprentice, Brownpaw Boulder Apprentice, Wetpaw Clawface Apprentices, Littlepaw Nightpelt BlackskyBatflight Purplestorm ScytheshadeBlacknightApprentices: Brownpaw Littlepaw Wetpaw TigerpawAshpawQueens: Dawncloud Kit, Cinderkit Brightflower Raindrop Kits, Graykit, Wrenkit and NaughtykitApprentice, Ashpaw[/color] Kits: Cinderkit Graykit Wrenkit NaughtykitElders: Ashfur WindClan: Leader: Tallstar Deputy: SkyleafMedicine Cat: Barkface Warriors: Mudclaw Apprentice, Webpaw Tornear Apprentice, Runningpaw Onewhisker Apprentice, Whitepaw EagleheartApprentices: Webpaw Runningpaw Whitepaw Queens: Ashfoot Kits, Crowkit and Eaglekit Morningflower Kit, Gorsekit Mintwhisker Kits, Pantherkit and IcekitKits: Crowkit Eaglekit Gorsekit Shinekit Pantherkit IcekitElders: – RiverClan: Leader: CrookedstarDeputy: LeopardfurMedicine Cat: Mudfur Apprentice, NightpawWarriors: Blackclaw Apprentice, Heavypaw Stonefur Apprentice, Shadepaw Loudbelly Apprentice, Silverpaw Silverstream Whiteclaw Beetlewhisker Divestream Mousefur SpotnoseApprentices: Heavypaw Shadepaw SilverpawHawkpaw[/color] Queens: Leopardfur Kits: Rosekit, Dapplekit, Willowkit and Fernkit[/color] Kits: Rosekit DapplekitWillowkit Fernkit Tigerkit WillowkitElders: – Elite: Leider: Scourge Eliteleden: Night Lionheart Silvercoat Angelos Aztec Cinder Icy IJsel Kits: Ice, Aube en Moon SandstormFreddy
EDIT: Bedankt iedereen die al gereageerd heeft EN de proloog is hier.! Ik vind het nogal flut eigenlijk maar goed. Ik vertaal het nog wel in het engels denk ik. Het was doodstil in het kamp. Iedereen keek naar twee zwarte poezen in het midden van het kamp. Ineens werd de stilte doorbroken door een harde stem. “Jullie hebben een van de ergste dingen gedaan die er bestaan!” brulde een blauwe zilver-grijze poes die op een hoge rots stond. “Ik ben zó teleurgesteld in jullie. Ik heb nooit gedacht dat júllie, een van mijn beste krijgers, de Clan, jullie eigen familie, zouden verraden.” De blauwe poes had haar ogen gesloten. Het was duidelijk te zien hoe ze zich voelde. “Ik weet niet wat ik moet doen-” ze werd onderbroken door een andere stem. “Dood hen!” schreeuwde een donkere kat. Dat was het begin van een heel koor van schreeuwende stemmen. “Jaag ze weg!” “Maak ze blind!” Op den duur kon de blauwe poes zich toch verstaanbaar maken. “Niets van dit zal gebeuren! Wij zijn niet zo barbaars als hen! Ik weiger me te verlagen op hun niveau.” Ze keek naar beneden, naar de twee zwarte katten die bang om zich heen aan het kijken waren. “Nightfur en Blackfur, ik verban jullie. Als jullie je ooit nog laten zien in DonderClan gebied na zonsondergang, zullen we jullie doden.” Twee katten stapten naar voren en begonnen Nightfur en Blackfur mee te slepen naar de uitgang van het kamp. “Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Cloudkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna. Nightfur had de kat die haar aan het slepen was van zich af geschud, en liep nu zelf met gebogen hoofd naar de tunnel. Bij de tunnel keek ze over haar schouder, en zag een grote grijze kater met zwarte strepen, die met grote harteloze ogen haar zat na te kijken. Toen wendde hij zijn hoofd af en glipte bijna onopgemerkt de kattenmenigte in, zodat ze hem niet meer zag. Ze liet haar blik over twee witte en een grijze kitten glijden, toen de kat die ze van zich af had geschud een harde duw gaf en haar dwong door te tunnel te lopen.
Laatst aangepast door Night op vr 17 sep 2010 - 16:34; in totaal 26 keer bewerkt |
|
| |
526
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:15 | |
| Angelos en Tigerkit geven toestemming (Tigerkit is het broertje van Willowkit, Dapplekit, Fernkit en Willowkit) |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:17 | |
| Dewkit is ook van mij, evenals Nightpaw, dus die mogen ook. En trouwens, Nightpaw word medicine cat apprentice.
Maar ik wil het wel lezen, dus kom maar op met die tekst. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:19 | |
| Shadowpaw, Icy & Divestream mogen meedoen! |
|
| |
122
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:23 | |
| Raindrop, Dapplekit en Sandstorm geven toestemming |
|
| |
423
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:24 | |
| Je krijgt van Purplestorm, Willowkit, Graykit en Shinekit toestemming^^ |
|
| |
42
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:43 | |
| Goldenpelt em Mousefur mogen ook! PS het is nog niet helemaal zeker of ik Medicine Cat word ) |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:45 | |
| Je hebt de toestemming van Winterstorm, Doveheart en Beetlewhisker^^ |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] do 9 sep 2010 - 18:46 | |
| Blacknight Blacksky Sorrelkit en Coarsekit mogen ook |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 16:08 | |
| ik zou er graag in willen het lijkt me een eer |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 16:11 | |
| ach waarom ook niet ik zou graag mee willen doen hier aan. darkkit heeft night al eens vaag ontmoet dus mischien kan het meespelen maar goed darkkit kun je groen maken;) |
|
| |
Robrecht 661
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 16:19 | |
| |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 16:34 | |
| Bedankt iedereen.! Hier is mijn flut proloog Het was doodstil in het kamp. Iedereen keek naar twee zwarte poezen in het midden van het kamp. Ineens werd de stilte doorbroken door een harde stem. “Jullie hebben een van de ergste dingen gedaan die er bestaan!” brulde een blauwe zilver-grijze poes die op een hoge rots stond. “Ik ben zó teleurgesteld in jullie. Ik heb nooit gedacht dat júllie, een van mijn beste krijgers, de Clan, jullie eigen familie, zouden verraden.” De blauwe poes had haar ogen gesloten. Het was duidelijk te zien hoe ze zich voelde. “Ik weet niet wat ik moet doen-” ze werd onderbroken door een andere stem. “Dood hen!” schreeuwde een donkere kat. Dat was het begin van een heel koor van schreeuwende stemmen. “Jaag ze weg!” “Maak ze blind!” Op den duur kon de blauwe poes zich toch verstaanbaar maken. “Niets van dit zal gebeuren! Wij zijn niet zo barbaars als hen! Ik weiger me te verlagen op hun niveau.” Ze keek naar beneden, naar de twee zwarte katten die bang om zich heen aan het kijken waren. “Nightfur en Blackfur, ik verban jullie. Als jullie je ooit nog laten zien in DonderClan gebied na zonsondergang, zullen we jullie doden.” Twee katten stapten naar voren en begonnen Nightfur en Blackfur mee te slepen naar de uitgang van het kamp. “Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Cloudkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna. Nightfur had de kat die haar aan het slepen was van zich af geschud, en liep nu zelf met gebogen hoofd naar de tunnel. Bij de tunnel keek ze over haar schouder, en zag een grote grijze kater met zwarte strepen, die met grote harteloze ogen haar zat na te kijken. Toen wendde hij zijn hoofd af en glipte bijna onopgemerkt de kattenmenigte in, zodat ze hem niet meer zag. Ze liet haar blik over twee witte en een grijze kitten glijden, toen de kat die ze van zich af had geschud een harde duw gaf en haar dwong door te tunnel te lopen. |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 16:55 | |
| Mooi verhaal! Maar als je met Blackfur Dineira bedoelt, dan is Cloudkit ook een kitten van haar. Dus als je het hier mss even wilt veranderen “Mijn kittens! Laat ze niet alleen!” schreeuwde Blackfur met een stem vol verdriet. “Blackkit! Winterkit! Nee...” fluisterde ze bijna. En ik denk ook niet dat Blackkit een kitten van haar is. als je het anders bedoelt. Aztec En je mag Aztec gebruiken in je verhaal hoor. _________________
Laatst aangepast door Aztec op vr 10 sep 2010 - 17:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 16:56 | |
| ja sorry dat was een typefout van mij ja Dineira is Blackfur. Ze is de zus van Night. En bedankt |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 17:35 | |
| |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] vr 10 sep 2010 - 17:36 | |
| Oe, nog een verhaallijn! Hoef dalijk de Warrior boeken niet meer overnieuw te lezen als ik me verveel; Want er komen fics genoeg zo te zien xD Maar Wrenkit is een account van mij, dus bij deze heb je toestemming (; De Proloog was lang zo slecht nog niet hoor, Ik kan niet wachten op het eerste Chapter >;D!
-Moonfur/Wrenkit. |
|
| |
122
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] za 11 sep 2010 - 16:29 | |
| OMG! Dit is goed! mijn gedichtje voor jou is klaar hoor ^^ het is niet echt geweldig, maar ok, het kan er wel een beetje mee door ^^ Ik vind je proloog goed!! Als je hulp nodig hebt, maar dat betwijfel ik, zeg het maar ^^ xxx Kittypaw/Dapplekit/de rest |
|
| |
846
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] zo 12 sep 2010 - 15:18 | |
| ff voor de duidelijkheid, katten waar ik nog toestemming van nodig heb: (sorry als een van jullie het in een ander account heeft gezegd, ik maak soms ook fouten xD) Bluestar Ravenwing Spottedpaw Cloudpaw Squirrelflight Foxkit Otterkit Tigerpaw Naughtykit Eagleheart Mintwhisker Pantherkit Icekit Crookedstar Leopardfur Hawkpaw Rosekit Fernkit Freddy IJsel Icy Silvercoat Cinder |
|
| |
Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] zo 12 sep 2010 - 15:27 | |
| Cloudpaw mag zeker meedoen. (Zoals ik je ook al gepbt heb ) En als je Skyleaf ook nodig hebt, of misschien Rosekit, vraag maar. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Night's FanFiction [Toestemming topic] | |
| |
|
| |
|