|
|
» Quinty « 271
| |
| |
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:13 | |
| Hahaha xD zijn setje ziet er epic uit |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
» Quinty « 271
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:15 | |
| - Dangertail schreef:
- Fuuu, Linn ik heb ook echt weer behoefte aan een lekker lang, spannend topic met jou :c
En ik denk dat ik twee katten buiten de roedel neem, en één erin. Dus, hay dan mag ik nog een kater maken! Iets met Ink. Ink is cool. Buiten de clan, niet roedel xDThehe, na de proefwerkweek mag je me overladen met je posts (': Kies maar welk account je dan het liefst wilt Taiyo?I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:17 | |
| - Stormsong schreef:
- Die van mij? Dank je (':
Jups xd |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:17 | |
| ROEDEL Clan, ik moet nog even omschakelen D;
Ohja, god, ik heb ook nog een pwweek, hmpf, oké, ik kan ook pas na de pwweek, maar ik denk dat ik tussendoor nog wel even tijd heb c: Taiyo is oké, alleen moet ik even kijken hoe ik dat doe met mijn accounts: Als Silver geaccepteerd word, mag ze niet het roedelgebied uit, en ik heb met Danger al 2 topics?
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:18 | |
| - Bloodsmasher schreef:
- Stormsong schreef:
- Die van mij? Dank je (':
Jups xd Hohohoho~! Nu nog wachten totdat 'ie geaccepteerd is in Windclan, dan kan ik eindelijk gaan RPG'n. - » Brotime :
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:19 | |
| - Dangertail schreef:
ROEDEL Clan, ik moet nog even omschakelen D;
Ohja, god, ik heb ook nog een pwweek, hmpf, oké, ik kan ook pas na de pwweek, maar ik denk dat ik tussendoor nog wel even tijd heb c: Taiyo is oké, alleen moet ik even kijken hoe ik dat doe met mijn accounts: Als Silver geaccepteerd word, mag ze niet het roedelgebied uit, en ik heb met Danger al 2 topics? Hier geld die regel van 2 topics niet (: Je mag er zoveel hebben als je wilt ~ I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
» Quinty « 271
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:22 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:25 | |
| Hii menskes 8D Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:27 | |
| Hoi @ Dangertail Ik heb ook alleen Gimp ^^ Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Xenia 74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:30 | |
| Dat kan je gewoon op Paint doen toch? |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:31 | |
| Ik luister al de hele dag Phineas and Ferb :3 |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 20:32 | |
| THehe, ik vind het irritant dat als je NET je plaatje klaar hebt, en je dan merkt dat de lijntjes niet passen/door de naam heen gaat -.- I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|