[Last time] Ik geef accountjes weg! c:

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
[Last time] Ik geef accountjes weg! c: Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimema 11 jun 2012 - 21:24

Jupjup,
Ik heb het zooo druk de laatste tijd dat ik gewoon een paar accounts weg moet omdat het anders niet goed meer zal lukken.
Bij deze geef ik dus volgende accounts weg:

Swanlake - Skyclan poes (ze moet nog geaccepteerd worden)
Eigenlijk was 'k niet veel met haar van plan, heb ook nog niets met haar gedaan. Ben totaal niet picky met haar.
Ik zoek wel iemand die goed kan rpg'en voor haar.

Jabberjay - Windclan kater
Ben half vergeten zelfs wat ik met hem al gedaan heb tot nu toe xD
Gaat makkelijk weg, goede rpg skills zijn wel een vereiste!
Maybe hou ik hem, maybe niet het hangt er van af of ik iemand geschikt vind.

Ravensong - Shadowclan kater
Stond zowal bij mij als bij Quinty inactief. Ik vraag ook aan Quinty eerst voor ik hem aan iemand weggeef, of ze het goed vind of niet, dus we shall see. Beetje picky dus?

----
Just try it, de kans dat ik ja zeg is altijd fifty fifty
niet geschoten is altijd mis zeggen ze c;
toitoitoi! Smile

[Last time] Ik geef accountjes weg! c: Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Paintedclaw
Member
[Last time] Ik geef accountjes weg! c: DPKsfdL
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 7:51

Meh, ik heb teveel accounts, maar al vóór jij Ravensong overnam, vond ik hem stiekem ook leuk ;c
Ik weet zeker dat ik hem niet actief zou kunnen houden, dus is het een optie hem te delen? En heeft hij nog een speciaal karakter of iets in die richting wat ik eventueel rekening mee zou moeten houden, mócht ik gekozen worden?

''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
stormpaww
Member
alexandra- alexx
73
Afwezig

CAT'S PROFILE
stormpaww
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 8:05

ik ben wel geïnteresseerd in Swanlake en ik kan vind ik zelf redelijk grote posts maken dus zou ik haar mogen en als ik haar mag moet ze dan in de skyclan komen of mag ze ook naar een andere clan? nou ja ik beloof zeker actief te zijn met haar als ik haar krijg

[Last time] Ik geef accountjes weg! c: 55o0na

lovelypaw x luckypaw x stormpaw x Tearpaw x Sharppaw x Desertkit x
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 12:32

Voorbeeldpost voor Ravensong;;

De wind woei door zijn halflange vacht heen, zijn snorharen trlden zachtjes mee op het ritme van de wind. Zijn staart zwiepte een paar keer heen en weer, voordat hij zijn spieren in een ontspannende zit houding liet rusten. Zijn light gelige ogen kwamen perfect uit in zijn zwarte pels. Over zijn hoofd vloog een zwarte vogel, een raaf. De raaf, was het gene waar hij naar vernoemd was. Het dier had dezelfde pikzwarte veren, als de kleur van zijn vacht. Ook had het de zelfde glazige blik in de ogen. Hij was trots op zijn naam, dat hij die mocht dragen. Het was de naam die StarClan hem geschonken had. Raven, door zijn blik, en vacht. Song, van zijn miauw, die je tussen duizende katten nog herkennen kon. Terwijl zijn poten het lange gras naar beneden vouwde, besefte hij dat hij vandsag nog verse prooi moest vangen. Geen enkele prooi mocht verspilt worden, zelfs in groenblad niet. Hij mocht dan misschien niet 's werelds sociaalste kater zijn, maar dat had geen invloed op de loyaliteit aan zijn Clan. Hij zou bewijzen, dat ShadowClan ook loyale katten heeft. Niet dat hij daar een van was, hij stond op het punt de code te verbreken.. Had hij Lilypaw nou maar nooit ontmoet.. Neem bijvoorbeeld Raindrop. De moedige deputy stierf al oo jonge leeftijd, maar ze heeft al die tijd dat haar poten op de aarde dwaalden, voor de Clan gezorgd. Zo wou hij ook eindigen, zijn loyaliteit bewijzen. Hij was ook loyaal, alleen had Lilypaw de Clan daar misschien in laten twijvelen. Niet dat de Clan het wist, maar dat zou waarschijnlijk niet voor lang duren.. Misschien moest hij zijn gedachten even laten wegstromen, even ontspannen. Na een zucht, besloor hij maar te gaan jagen. Zo kon hij tenminste nog iets voor zijn Clan doen.
Hij snoof de lucht in. Een bekende geur trok langs zijn snorharen, zijn neus in. Het was de geur van een spitsmuis. Even trok hij met zijn oren, toen hij ook een kleine "piep" opving van het diertje. Zijn niet al te grote pootjes slopen in de richting van het geluid, en de geur die het diertje achterliet. Hij was al op drie staartlengtes van het diertje verweiderd. Zonder ook maar een takje te breken, of een korreltje aarde zijn aankomst te laten verraden, maakte hij van die drie staartlengtes, er één. Hij zocht zijn evenwicht, en sprong. Vliegens vlug stak hij zijn nagels dieo in het vlees, en liet hij zijn flijmscherpe tanden het kleine nekje doorboren. Nadat de ziel van het diertje de wereld verlaten had, stuurde hij een klein bedankje naar StarClan. 'Bedankt, dat u mij toestaat mijn Clan te dienen. Ik zal dit leven niet misbruiken, zoals ik dat met het gevoel voor liefde deed. Dat beloof ik.' Hij pakte het op, en liep ermee terug. Naar het kamp, om het op de prooistapel te leggen, en er vervolgens nog een proberen te vangen..

Hopelijk is het goed c:
Let niet op spelfouten, zit op een i pad, en moet zo weer naar de klas c;
Edit;; heb hem ietsjes aangepast, nu klopt hij hopelijk wel ^_^

Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
I love you, my lady.
♥️''

Laatst aangepast door Paintedclaw op di 12 jun 2012 - 12:46; in totaal 1 keer bewerkt
Nightshade
Member
Nathzz 8>
215
Actief

CAT'S PROFILE
Nightshade
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 12:35

Ik ga me hier even mee bemoeien xD

Ravensong is een jonge warrior die in de knoei zit met zijn gevoelens voor de SkyClan apprentice Lilypaw. Hij twijfelt of hij deputy wilt worden, maar is er zeker van dat 'ie toch niet gekozen worden.

Klik <-- Zijn voorsteltopic, daar kan je meer over 'm lezen Wink

[Last time] Ik geef accountjes weg! c: 3rnev
Shades at Night:
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 12:36

Aah bedankt c:
Ik zal mijn post zsm aanpassen (:

I love you, my lady.
♥️''
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 14:41

/Dankje Quinty xD/ Nou, eigenlijk is Ravensong bij mij zelfs niet actief dus als je hem wilt delen zal ik niet echt postsen vrees ik, dus zoveel verschil zal het niet zijn als jij hem gewoon overneemt. Van mij mag je wel proberen met Raven c: (Als Quinty het daarmee eens is?)

Geef mij wel eerst even de tijd om andere aanmeldingen binnen te krijgen en te bekijken.

@Stormpaw; Ik zou graag voorbeeldpostje zien, als dat kan.

Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 20:06

Ik wpu even vragen, of ik hem eventueel zpu mogen delen.
Natuurlijk beslissen jullie dan beide mee c;

I love you, my lady.
♥️''
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 20:26

Ravensong is weg mensen! Smile
En jup, delen mag c:

Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitimeza 16 jun 2012 - 16:57

Sorry voor dubbelpost.

Zijn er nog mensen geïnteresseerd? Smile

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Last time] Ik geef accountjes weg! c:   [Last time] Ik geef accountjes weg! c: Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: