| [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. | |
|
|
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. ma 11 jun 2012 - 17:21 | |
| Eindelijk is het zover, er wordt bij The Cats of the Shop een nestje verwacht, van Dream X Ceaser wel te verstaan. Jaren keek iedereen er na uit. Onder de katten werd al lang gefuisterd dat ze meer waren dan gewone vrienden, en nu hebben ze elkaar eindelijk ontdekt. Over een tijdje zullen ze dus kits krijgen. Dus je bent vrij om te aanmelden, het zullen ongeveer 4 kits worden. Maar voordet je je aanmeld wat info over het gelukige stel: - Dreamflown:
Naam: Dreamflown Geslacht: female Leeftijd: 24 moons Rang: Queen Bied zich aan als mentor(Customer of hoger): als ze geen kittens meer heeft, dan ja. Wil Seller/healer worden: nope Accounts: wel.. you knownXD Innerlijk: vriendelijk, aardig, lief Uiterlijk: grijs-qitte tabby Foto:klik Beloof je actief te blijven: of courseXD ps: ze zoekt nog een partner + kittensXD
- Ceaser:
Naam:Ceaser Geslacht:Kater Leeftijd:25 moons. Rang: Leader Bied zich aan als mentor(Customer of hoger):Jep Wil Seller/healer worden:Nope Accounts: Nightpaw, enzo Innerlijk: Zie de rpg Uiterlijk: Bruin/witte tabby, stevig gebouwd. Foto: - Spoiler:
Beloof je actief te blijven:Tuurlijk. Wil je je aanmelden vul dan dit in:
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Waarom wil je een kitten spelen:[/b] [b]Bekendste acc:[/b] [b]foto:[/b]
|
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. ma 18 jun 2012 - 18:19 | |
| Naam: Kijk bij foto's Geslacht: Female Karakter: Een zachtaardig poesje, ze is heel verlegen en kruipt vaak weg in een hoekje, ze moet nog goed leren om voor zichzelf op te komen. Uiterlijk: Foto Waarom wil je een kitten spelen: Moest van Lein XD Bekendste acc: Tail foto: - Spoiler:
Leafkit-paw-tree Goldkit-paw-leaf Dreamkit-paw-heart Darkkit-paw-moon Kies maar
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 8:27 | |
| Okee, ik zal je erbij zetten. Eve overleggen met lein maar waarschijnlijk ben je gekozen met... ik zou niet weten kies zelf maar. |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 11:11 | |
| ohhh, ik vind persoonlijk Leafkit-paw-tree de leuksteXD, maarja ik beslis natuurlijk niet alleenXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 12:25 | |
| Ja, maar Dark vind ik ook wel luek. Hmm, mischien even overleggen via Pb? Dan spaammen we dit tenminste niet onder. |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 13:15 | |
| Oke, vogel het samen maar uit :3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 14:56 | |
| Mag je wel de naam Dreamheart gebruiken? (sorry voor off-topic gaan :3)
En hoe ziet Dreamflown eruit? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 17:36 | |
| Dan kan je het best even bij het aanmeld topic kijken, daar staat het vast wel vermeld. |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 19:08 | |
| well, wij hebben na wat overleg besloten dat we leafkit de leukte vindenXD dus lyan je bent met leafkit aangenomen als kittenXD
nog steeds op zoek naar 3 kittens |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 19 jun 2012 - 19:11 | |
| jep, dus iedereen is vrij om aan te melden. |
|
| |
Lyan Payne | 95
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. wo 20 jun 2012 - 15:58 | |
| - Goldenshadow schreef:
- well, wij hebben na wat overleg besloten dat we leafkit de leukte vindenXD
dus lyan je bent met leafkit aangenomen als kittenXD
nog steeds op zoek naar 3 kittens Oke, die vond ik zelf ook het leukst. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. wo 20 jun 2012 - 18:39 | |
| Ok, verder niemand meer. *zoekt iemand om over te halen* |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. wo 20 jun 2012 - 20:30 | |
| Naam: darkkit, darkpaw, darkstripe (omdat dat karakter zo awesome is :3) of: blindkit, blindpaw, blindlight Geslacht: Boy Karakter: Eerst moet ik vertellen: Hij is zo goed als blind, hij ziet namelijk alleen schimmen, bewegingen kan hij wel zien ... mooi nu weet je dat. Dit heeft gevolgen in zowat alles: Hij vecht slechter en jagen lukt ook amper. Toch is hij nieuwsgierig en dapper. Dit is als een magneet voor problemen want voor je het weet is hij op het verkeerde moment weg gegaan of valt hij bijna van een tafel na een klimtocht. Hij wil alles ontdekken en weten en wilt net als alle andere een goede warrior worden. Helaas is dit misschien wel nooit mogelijk. Uiterlijk: Bruine, bijzondere ogen. Een witte buik, poten en befje... Verder licht bruinig met donkere streepjes. Haarlengte zit tussen lang en halflang in. Waarom wil je een kitten spelen: Omdat Goldenshadow me anders gaat overhalen en ik dat haat >.< Bekendste acc: *kucht, kucht* Spotlight... foto: http://fc05.deviantart.net/fs8/i/2005/340/2/1/kitten_by_coffeespice.jpg |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. wo 20 jun 2012 - 20:50 | |
| Goed, even met Lein overleggen, maar voor mijn part ben je gekozen. |
|
| |
Lyan 15
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. wo 20 jun 2012 - 21:39 | |
| Naam: Colorkit-colorpaw-colorsoul (Sorry, ik had inspi) Geslacht: Poessssss Karakter: Colorkit is een nieuwsgierig poesje. Colorkit moet niks hebben van humeurige katten en loopt er meestal van weg, als kit is ze nog heel verlegen, maar uiteindelijk is ze een echte poes waar je trots op kunt zijn. Haar droom is om leader te worden, ze doet hiervoor echt haar best en wil het liefst meedoen met elke activiteit. Uiterlijk: Lapjespoes Waarom wil je een kitten spelen: Ik had inspi XD Bekendste acc: Tail foto: - Spoiler:
Kit Apprentice Warrior Deputy (Ik ga gewoon verder :3) Leader (Sorry voor de halsband)
|
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. do 21 jun 2012 - 8:48 | |
| blindkit lijkt me gaafXD. dus ook voor mij part ben je gekozen.
@lyan, welke wil je dan spelen? Leafkit of Colorkit? ik moet eerlijk zegen dat ik ze beiden namelijk even leuk vindXD |
|
| |
Lyan :3 26
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. do 21 jun 2012 - 12:59 | |
| Allebei eigenlijk, ik had zo'n idee bij Colors karakter en haar wil om leader te worden :3 |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. do 21 jun 2012 - 20:04 | |
| Owkee, dan ben je voor mijn part geacepteerd, en mischien ooit word Colot leader.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. di 26 jun 2012 - 18:33 | |
| |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. vr 6 jul 2012 - 17:10 | |
| Ahum, niet allemaal tegelijk. Verder niemand meer. We hebben er nog 2 nodig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Blablabla... ach weet je wat? Kijk maar gewoon. | |
| |
|
| |
|