| kattencentrum de vele hoop | |
|
|
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 17 jun 2012 - 21:54 | |
| Naam kat: Honey Foto: Kijk naar haar ava :3 Wat: Mishandelde kat 2/3 Geslacht: Female Verhaaltje: Honey was een gelukkige kitten, ze kon niets beter wensen. Toen Honey oud genoeg was om van haar moeder weg te gaan, werd ze gekocht door een meneer. Op zich leek hij aardig, maar schijn bedrieg. Toen de man thuis kwam met Honey. Smeet hij Honey zo op de grond. De man had ook 1 kat, die erg agressief tegen andere katten was. Toen Honey op de grond lag kwam de kat tevoorschijn en deed Honey pijn. De man zat er gewoon blij naar te staren. Toen de meneer het genoeg vond dat de kat Honey pijn deed, pakte hij Honey op en smeet haar in een kleine kooi. Waar ze weinig eten en drinken kreeg. En sterk vermagerde. De man prikte Honey altijd met een bezem. En de kat deed haar ook steeds pijn. Honey's leven was gewoon een hel geworden. De man haalde Honey ook steeds uit haar kooi en gooide de man Honey altijd in de badkuip, met ernstig heet water, de man haalde Honey pas uit het water, als ze bijna verdronk. Op een dag deed de man dat weer, en smeet toen Honey weer in haar kleine kooi, maar de man was vergeten de kooi dicht de doen. En de buitendeur stond half open, omdat de man even met iemand ging praten. Honey greep haar kans en kwam strompelend, vol met wonden, littekens, en verbrande plekken uit de kooi. Eindelijk was ze vrij. Met moeite liep ze naar buiten. Ze kon amper wat zien. Want ze was heel lang in een donker hok geweest. De man, die zat te praten met iemand. Zag Honey naar buiten lopen, en pakte de net van een ander mens waar hij mee te praten zat. En rende naar Honey toe. De poes zag dat de man naar haar toe rende, met een net. Om Honey te pakken. Honey wou niet weer die erge dingen meemaken. Met al haar kracht rende ze, zo hard als ze kan. Weg van de man. Honey rende net zo hard, totdat de man er niet meer was. Hijgend keek Honey om zich heen, ze was op een harde grond, waar je een vieze geur rook. (Een weg) Honey wist niet wat dat was. Ze hoorde ineens een hard geluid, en de stank werd sterker. Honey keek waar dat harde geluid vandaan kwam, een reusachtig ding reed snel op haar af. (Reusachtig ding is een auto) Honey wou net wegspringen, te laat... Het reusachtige ding raakte Honey, en Honey lag bloedend in de berm. Diegene die Honey had aangereden belde het kattencentrum. De mevrouw die Honey had aangereden, zag ook dat Honey allemaal brandwonden had, en erg vermagerd was. De mevrouw zei dat ook tegen het kattencentrum. En Honey werd meegenomen
- ♥:
Laatst aangepast door Malona op di 26 jun 2012 - 16:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Mariekseltje 100
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop ma 25 jun 2012 - 16:09 | |
| |
|
| |
Viktor 115
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop ma 25 jun 2012 - 22:19 | |
| Naam kat; Lailla Foto; - Spoiler:
Wat; Trauma kat 2 of 3 Geslacht: poes Verhaaltje: Lailla had een heel gelukkig leven totdat haar baas stierf. Er kwam iemand anders in het huis wonen en niemand keek om naar de kat die daar nog rondliep. De mensen die daar nu woonden wilden geen kat in huis hebben dus deden ze ze altijd terug naar buiten. Nu is Laila heel erg bang om alleen gelaten te worden en ze zou helemaal niet naar buiten willen gaan. (ik kon niets anders bedenken) (Ik wou graag nog eens proberen voor een andere kat)
Laatst aangepast door Waterpaw op zo 26 aug 2012 - 13:32; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop di 26 jun 2012 - 7:07 | |
| Voor degene die iets hebben gekozen waar geen verhaaltje bijstaat, wat is er dan met jullie kat aan de hand? Waardoor heeft hij/zij een trauma? of hoe is de kat mishndely? |
|
| |
Viktor 115
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop di 26 jun 2012 - 9:43 | |
| Curly heeft vroeger in een huis gewoont samen met ontelbaar veel andere katten, hoewel ze in dit huis is geboren is ze bang om zich in een grote groep katten te bevinden. Als ze zich toch in zo'n grote groep bevndt begint ze meestal te schreeuwen en weg te rennen. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop di 26 jun 2012 - 15:44 | |
| Nou, Spotty is dus (aangemeld als) traumakat 1. Ze heeft al een verhaal dus, maar achter de aanrijding zit iets..
Spotty werd achtervolgd door een kat, het was een boskat die haar wegjoeg. Ze is nogal bang dus dacht ze al meteen dat die kat haar wou doden. Toe is ze blindelinks het donderpad op gevlucht. Ze is gevonden door een van de katten van het opvangcentrum, bloeddend langs in de berm. Die heeft haar meegenomen.
Misschien is dat ook een kat? Iemand die haar meegenomen heeft en die ze altijd trouw blijft? |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop wo 27 jun 2012 - 18:52 | |
| Wanneer wordt trauma kat 1 gekozen? Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
The one who misses this guy <3 356 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 10:50 | |
| *LAAAAAAATHEID D:* Mishandelde kat 3 isssss - Spoiler:
hhihihihihihi
- Spoiler:
Nah ik denk...
- Spoiler:
IK XD
- Spoiler:
nee HONEYYYY
Congratzzzz Trauma kat word *nog steeds * uitgesteld. Er kunnen nog steeds mensen aanmelden C: 25-05-1995 - 03-06-2013 - R.I.P Jay Jay :
|
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 13:33 | |
| Ik heb Laila's uiterlijk veranderd omdat dat plaatje dat daarvoor daar stond al in gebruik was |
|
| |
Bo Merkens 30
| CAT'S PROFILEAge: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender: Rank: |
| |
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 13:44 | |
| |
|
| |
Bo Merkens 30
| CAT'S PROFILEAge: 6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender: Rank: |
| |
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 13:55 | |
| Mag ik misschien de naam Laila nog veranderen naar Emy? |
|
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 14:04 | |
| |
|
| |
Tha evil furball 12
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 14:08 | |
| Is het erg dat ik een ander uiterlijk voor Curly kies dan die foto? Ik heb namelijk een kattenras gevonden dat beter bij haar past ^^" |
|
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 14:09 | |
| is niet erg ~ het mag dus gewoon c; |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 14:22 | |
| |
|
| |
Tha evil furball 12
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop zo 26 aug 2012 - 14:26 | |
| Hier is Curly (raad eens waarom ze zo heet >3)
Ik zal zo snel mogelijk reageren op het topic C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: kattencentrum de vele hoop | |
| |
|
| |
|