Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ~ Fjordsland ~ zo 10 jun 2012 - 13:19 | |
| Ik vind het niet echt mooi in mekaar gezet, veel te fel, bovendien zie ik niet echt waar het 'spel' is. En zou je het lijstje kunnen invullen? C: - Code:
-
Naam: Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ... Onderwerp: Omschrijving: Link: Eventuele banner/afbeelding:
|
|
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: ~ Fjordsland ~ wo 13 jun 2012 - 16:00 | |
| Ik doe ff om andere site. ;p Naam: Welsh World Soort: [ RPG ] Onderwerp: Welsh pony's xd Omschrijving: Ik ben nog bezig met alles in elkaar zetten. Link: http://welshworld.actieforum.com/ Eventuele banner/afbeelding: thanks demi <'3 |
|
222
| |
| Onderwerp: Re: ~ Fjordsland ~ wo 13 jun 2012 - 16:13 | |
| Gelieve hier een apart topic voor te maken. Nog een tip, promoot je forum niet te snel! De eerste indruk die leden krijgen hangt er vanaf, en bij en niet afgewerkt forum krijg je dan ook niet veel leden. Lees anders ook even deze regels hierover, - Fireheart schreef:
- De regels voor het plaatsen van jou forum.
* Vul altijd het formulier in en plaats het in je bericht. Het formulier dat je vind bij het andere sticky topic moet in je post staan. * Je mag niet teveel sites achter elkaar posten. Het liefst 1 topic van 1 site per lid per maand. Hou je hier dus aan! * Reageer goed in een topic, als je dat niet doet verwijder ik de posts. Ga niet zeggen van 'mooie site' of zoiets. Wel mag je tips of kritiek geven en het natuurlijk melden als bijv. de link het niet doet. Het lid dat de site heeft gepromoot mag ook updates plaatsen, maar je mag maar één update per week plaatsen. * Maar 1 site per topic. Post niet meerdere site's in een topic. Die worden verwijderd.
Als je je niet aan de regels houd verwijder ik de post.
* En het zou leuk/fijn zijn als je op jou site een link terug naar Warrior cats zou zetten. Mvg, EDIT: Moonstripe vanaf een ander account, sorry. |
|
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: ~ Fjordsland ~ za 16 jun 2012 - 18:04 | |
| ~~~Slotje erop thanks demi <'3 |
|
| Onderwerp: Re: ~ Fjordsland ~ | |
| |
|