|
|
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ za 9 jun 2012 - 23:36 | |
| Bedankt mimi C= We zullen zeker aan deze tips werken. Maar DS zit zo in elkaar om het minder op de andere fora's te laten lijken ^^ |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ do 14 jun 2012 - 7:37 | |
| Ter info over jaf weetje hoe freaking moeilijk het was om dat origineel te maken. Het is gewoon nadenken want die heb ik genaakt dat General, maar ik heb niet veel bij te voegen over de kleuren alleen dat lichte kleuren ie niet als pastel geien word en het pretigste lezen. Voor de rest idd bewtje afgekauwd idee je moet het echt van je idee en lay-out hebben om zo groot te worden als wc en ws
Bovendien is het in de OOC parties en fan forum |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ do 14 jun 2012 - 14:15 | |
| Laten we nu weer terug gaan naar het onderwerp. Kritiek mag hier gegeven worden, dat word er gedaan. Dat is het gevolg van het plaatsen van een topic hier, probeer de irritaties zo min mogenlijk te houden s'il vous plaît. |
|
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ vr 15 jun 2012 - 19:35 | |
| ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ za 16 jun 2012 - 21:50 | |
| Moet je niet zoon lijstje invulle ? ;o |
|
| |
Teddybear 4
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ zo 17 jun 2012 - 11:28 | |
| Hoeft niet, dat is voor als je niet weet wat je in moet vullen (d8 ik). Spotty~.Nightkit~Browntail |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ zo 17 jun 2012 - 14:26 | |
| Ik heb het aangepast. Je hoefde er heus geen uitroepteken achter te zetten hoowr |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ di 19 jun 2012 - 8:17 | |
| Begrijp ik ff niet xD maar toch al bedankt voor de paar complimentjes. en kritiek, we doen wat we kunnen om dogstory origineler te maken |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ di 19 jun 2012 - 10:57 | |
| Kan ik jullie wat punten geven waar je beter op moet letten/en wat je beter kunt doen? c:
1. Neem niet eerst de hele regels van een site over, en veranderen die dan een klein beetje. Dat word nog steeds gedeeltelijk stelen genoemd. Wat je wel mag is enkele regels die je graag wilt gebruiken pakken, in een andere zin en volgorde pakken. Ook zorg ervoor dat je bij deze regels niet één forum als voorbeeld gebruikt, maar meerdere. zodat het toch nog een beetje origineel blijft.
2. De indeling van het portal had ikzelf juist anders gedaan. Season had ik links-boven gedaan. Linkpartners links onder, en daarboven dat kopje over hóe je linkpartners kunt worden - wat een beetje onnodig is voor mijn gevoel, wat je beter kunt doen is een topic plaatsen bij forum promoten zelf -. Pack and their alpha an béta had ik zelf ook anders gedaan, ik had het enkel Packs genoemd, met een link naar het hoofdpagina, en misschien nog tussen haakjes, of ernaast de naam van de leider. Voor de rest is het wel mooi zo c: Alleen zou ik die banner in het midden persoonlijk kleiner hebben gemaakt..
3. De tekst naast de gebieden ziet er een beetje onoverzichtelijk uit. Als ik jullie was zou ik het er geheel onder doen, óf er geheel naast. Dit is niet heel mooi zo c:
4. Voor mijn gevoel is de kleur van Meadowpack iets té fel, ik zou het persoonlijk iets donkerder maken zodat het wat beter zichtbaar is.
Dit waren wat tips, ik hoop dat je ze kunt gebruiken c: zie het niet als afkraken please, ik wil je er alleen bij helpen om dit forum 'origineler' te maken. уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ |
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ di 19 jun 2012 - 21:29 | |
| Bedankt voor je tips, Linn. Over die plaatjes: ik krijg ze er niet langs of eronder, wat ik ook probeerr. Maar bedankt voor het meedenken ^^
Alle gebruikers hebben in totaal 3523 berichten geplaatst We hebben 41 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Sterre
Update -De verhaallijn is nu uitgewerkt en we zoeken nog een aantal mensen. -De site is een grote verandering ondergaan! De kleuren zijn veranderd, een nieuwe lay-out is gemaakt. -De WaterPack heeft veel te weinig leden; op dit moment maar 6 leden, terwijl de Cavepack meer dan het dubbele heeft! Daarom is de Cavepack voor een poosje gesloten voor aanmeldingen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ zo 1 jul 2012 - 18:56 | |
| Alle gebruikers hebben in totaal 4585 berichten geplaatst We hebben 51 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Darkmoon
Updates: -Het begint een beetje inactief te worden, leden die hierop zitten en zich hebben aangemeld, gelieve wat actiever te worden! -De Moonly Meeting komt er weer aan!
We zoeken nog: -Healer pupil Cavepack
-Healer pupil Meadowpack
Wees niet bang om je hiervoor aan te melden! |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ zo 1 jul 2012 - 21:49 | |
| Meadow heeft al een healer pupil, Caroline
Ik zal haar er morgen wel even bij zetten. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ di 3 jul 2012 - 3:12 | |
| Dit vind ik een beetje een raar verhaal, want ik speel Caroline. En ik ben zeker geen Healer Pupil. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ ma 9 jul 2012 - 12:05 | |
| Tja, dat was dus een probleem. Dat account had zich angemeld als healer pupil, nu blijkt dat het de moeder van Mighty en Yara is. Nu is Twinkle de healer pupil.
Het zou fijn zijn als er nog 1 pup voor de Meadowpack kwam!
Laatst aangepast door .Nightkit op wo 11 jul 2012 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ ma 9 jul 2012 - 12:13 | |
| 1 pup ;3 En anders moet er ook nog een warrior van Oakpack zo lief zijn om mee te doen >.< |
|
| |
Cato :3 121
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~...Dogs Story...~ | |
| |
|
| |
|