|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Animatie za 9 jun 2012 - 12:09 | |
| Zou Suntail er ook in mogen? |
|
| |
Nick 97
| |
| Onderwerp: Re: Animatie za 9 jun 2012 - 12:37 | |
| Ik wil Matrix wel voor Bloodclan ofzo hij is helemaal zwart kort haar en heeft rode ogen ^^ •••» My accounts; Matrix, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Cloudtail, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••Where are you looking at, Gast? |
|
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Animatie za 9 jun 2012 - 12:49 | |
| @ Marieksel Zal je er wss morgen bijzetten aangezien k zo een naar een feestje moet c:
@ Nick Als je even een paar posts terug had gekeken, had je gezien dat BCers gesloten zijn c;
''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
I'm the Boss.. 14
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Animatie za 9 jun 2012 - 15:13 | |
| Ik bied Sandcloud aan, ze is zwart wit, en haar vacht glansd altijd. Verder heeft ze groene ogen en is haar vacht redelijk kort. Ook heeft ze meer zwart dan wit. Edit: Even een foto van haar: - Sandcloud!:
|
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Animatie ma 18 jun 2012 - 18:15 | |
| SwiftHeart mag er wel in voor andere clan ? Makkelijk uiterlijk, gwn wit x'D Met beetje mintgroene oogjes. |
|
| |
Fran, oftewel, Miss. Kagamine 14
| |
| Onderwerp: Re: Animatie ma 18 jun 2012 - 18:17 | |
| |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Animatie ma 18 jun 2012 - 20:15 | |
| |
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
It starta with a B and ends with a S >D 133
| |
| Onderwerp: Re: Animatie za 23 jun 2012 - 10:59 | |
| OH wtf, ik heb dubbel Swifthead aangemeld volgens mij ;o - Spoiler:
|
|
| |
Liz 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Animatie zo 9 sep 2012 - 16:53 | |
| Ik heb Heartdestroyers uiterlijk een beetje veranderd ^^'
Heart is een donkerbruine tabby met ijsblauwe ogen. Hij heeft een grijze halsband met witte hondentanden.
( Gaat dit eigenlijk nog door? ^^' ) |
|
| |
Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: Animatie zo 9 sep 2012 - 16:56 | |
| Ik zou heeel graag Ren erop zien o.o Hij is een bruine tabby kater en als het kan een gele ketting met hondentanden Ren mag je eventueel gewond doenxD |
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Animatie zo 9 sep 2012 - 17:47 | |
| Ik zou graag Thornpaw er in willen. Ze is een redelijk kleine bruingestreepte kat. Pleazzeee???? - Afbeelding:
|
|
| |
Iris en Annemeike 125
| |
| Onderwerp: Re: Animatie zo 9 sep 2012 - 17:55 | |
| Ik wil wel met Bloodyeyes ze is wit met bloedrode ogen van TC the heart and soul from a warrior, but with two eyes full off bloodKlik klik klik!!!!!! |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Animatie | |
| |
|
| |
|