|
|
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery za 9 jun 2012 - 21:24 | |
| Daaw Linn i am SOOOOO HAPPEEH *hugs a thousand times* THANKYOU!!THANKYOU!!THANKYOU!!THANKYOU!!THANKYOU!!THANKYOU!!
Hoe vaak mot ik het nog zeggen? THANKYOU!!THANKYOU!!THANKYOU!! :3 ik zal haar zo snel mogelijk aanmaken *na mijn 2 posts dus :3* |
|
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery za 9 jun 2012 - 22:31 | |
| Ik mag niet, ik wil niet, ik ik ik ik D: Arg. Alright, ik doe een poging ;w; Poes 3 or 4, doesn't matter xD;Reinette; Vernoemt naar de maîtresse Madame de Pompadour en dat is niet zonde reden. Reinette is een poes die snel kan opslaan, de ene keer is ze een echte ijdeltuit, maar ze vind het ook niet erg om een smerige vacht te krijgen. Tevens houd ze van buiten zijn en het ronddollen in een tuin . Klik voor foto:3 » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery zo 10 jun 2012 - 9:27 | |
| Ik ga voor poes 3/4 (naam komt nog) *naam* is een tortoiseshell bobtail poes met vaalgroengele ogen. Ze komt uit een ander land en praat daarom soms met een vreemd accent. Ze is vriendelijk, maar niet zo heel handig. Ze bedoeld het goed, maar dat wordt niet altijd zo opgevat. Ze is jaloers op *poes 1* vanwege haar prachtige vacht en daarom kan er nog wel eens ruzie ontstaan tussen de twee. Ze houd er van om buiten te zijn en voelt zich al snel opgesloten als ze binnen is. Klik voor foto- Spoiler:
|
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery zo 10 jun 2012 - 9:35 | |
| Oeh, ik wil ook wel auditie - dat klinkt vreemd - doen voor poes 3/4 Deandra;; Een elegante, niet al te grote wit met grijze Noorse boskat met onschuldige ogen en zes tenen aan haar rechtervoorpoot. Ze heeft een hekel aan ruzie en confrontaties en zal alles doen om ruzie te voorkomen. Ze is ietwat rusteloos, kan niet stilzitten. Doordat ze zo bang is voor confrontaties kan ze om de kleinste dingen zenuwachtig worden en ze is erg gevoelig voor kritiek, maar als het erop aankomt, kan je op haar bouwen. Ze kan geweldig verhalen vertellen, hoewel ze dat nooit zal gebruiken om te liegen; haar hart zit op de juiste plek. Ze is vrij slim, maar laat dit niet altijd merken; is meer een muurbloempje dat haar tijd afwacht. Klik voor fotoThere is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery zo 10 jun 2012 - 10:09 | |
| Naam: Lee FotoIk wil met Lee wel een poging wagen voor poes 1 - Spoiler:
Laatst aangepast door Oddpaw op zo 10 jun 2012 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery zo 10 jun 2012 - 10:29 | |
| Oeh, dankjewel <3 Ik zie ernaar uit om met z'n allen te RPG'en. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
Quinty, hay 48
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
Quinty, hay 48
| |
| |
| |
Miss Moustache 19
| |
| |
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery zo 10 jun 2012 - 12:23 | |
| ik zal ervoor zorgen dat ik zo snel mogelijk post, vanavond zal de post sws komen :3 Dan kan linn posten en dan komen jullie volgens mij :3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery zo 10 jun 2012 - 12:42 | |
|
Laatst aangepast door Blacksoul op zo 10 jun 2012 - 13:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: A Cattery | |
| |
|
| |
|