|
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 17:09 | |
| Gegroet mensjes van WC! Ik heb een nieuwe accountje aangemaakt, Adams en nu zoek ik wat familie, vrienden en/of topics voor hem. Als je interesse hebt voor dit, vul dan dit lijstje in;; - Code:
-
[size=11][b]Naam bekendste account;;[/b] [b]Naam deelnemend account;;[/b] [b]Wat wil je;;[/b] [b]Karakter [kort];;[/b] [b]Motivatie;;[/b] [b]Beloof je actief te zijn;;[/b][/size] Dus wat ik nu eigenlijk wil is dit;;
-Moeder [Dalmary][niet echt nodig] -Vader [Blunt][niet echt nodig] -Broertjes [Cray & Damain][niet echt nodig][Kittypets of met overleg met mij Rogue/BloodClan] -BC familie [Vader, moeder, broertjes of zusjes] -Vriendengroepje [BC katten het liefst, Rogues met toestemming][Deze hangen echt om hem heen]
Ik hoop dat mensen zich aanmelden, want anders is Adams zo eenzaam, x’D Als je nog informatie nodig hebt, kan je in zijn voorsteltopic kijken of me PM’en.
~Soof |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 17:18 | |
| Naam bekendste account;; Blacksoul Naam deelnemend account;; Blacksoul Wat wil je;; Vriendjengroepje BC Karakter [kort];; Moordlustig||Arrogant||Snel kwaad||Aggresief Motivatie;; Blacksoul needs friends. Beloof je actief te zijn;;*poked* Kijk naar mijn berichten c:
|
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 18:14 | |
| Naam bekendste account;; Fury ^^ Naam deelnemend account;;Fury Wat wil je;;Vriendin bloedclan Karakter [kort];; Ze is af en toe een liefe poes. Ze houd ervan om andere poezen te pesten als ze niks durven. Ze is jong maar dat wil niks zeggen denkt ze altijd.. Motivatie;; Fury wilde graag een vriendje Beloof je actief te zijn;; Ja ik kom elke dag XD En als e wlit kan ik topicje openen? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 18:20 | |
| Naam bekendste account;; Firestripe Naam deelnemend account;; Yaisa Wat wil je;; Friend 8D Karakter [kort];; Verlegen,Voorzichtig,soms arrogant Motivatie;; Yaisa need some friends =3 Beloof je actief te zijn;; Yup |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 19:07 | |
| Naam bekendste account;;Loudkit Naam deelnemend account;; Swifthead Wat wil je;; Vriendin. ;3 Niet Vriendinnetje vriendinnetje, mag ook als je wil, but vriendin. xD Karakter [kort];; Denk eigenlijk nooit ergens over na, en doet alles gelijk. Vraag je haar om de grootste berg van de wereld de beklimmen ?? Ze zou gelijk oke zeggen x3 Motivatie;; Swift is so lonely ;( Beloof je actief te zijn;; DOOH :3
|
|
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 19:12 | |
| Naam bekendste account;; Chikita Naam deelnemend account;; Chikita||Shadowheart||Azra Kies maar :p Wat wil je;; Vrienden groepje (: Karakter [kort];; Chikita;; Moorlustig, evil, probeert haar hooft koel te houden als iemand haar uitscheld. Shadowheart;; Heel verhaal, ze had met Firelight uit TC, toen ze zelf nog in SkC zat. Maar toen dumpte hij haar, en kwam ze Thunderheart tegen. Dus op dit moment is ze een beetje in de war. Azra;; Bitchy, beetje verleid-achtig. Motivatie;; Ik. Moet. Actiever *3* Beloof je actief te zijn;;I'll try (: ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ vr 8 jun 2012 - 21:40 | |
| Naam bekendste account;; You know Soof xD Naam deelnemend account;; You know xD Wat wil je;; Friend Karakter [kort];; nou ehm Slecht ll Moordenaar ll als je hem kent aardig ll En ik denk dat er meer gaat komen xD Motivatie;; nou ik heb deze net overgenomen en zoek friends? XD Beloof je actief te zijn;; What do you think? x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
168 Actief
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ za 9 jun 2012 - 11:21 | |
| Ik ga het vriendengroepje bekend maken, als je niet gekozen wordt dan kan je je alsnog aanmelden voor zijn BC familie. [Geen echte, maar omdat hij eigenlijk een Kittypet was zijn 'vertrouwenspersonen']
Groepje;; -Blacksoul -Kearn -Azra -Yaisa -Sandstorm @Fury;; Maybe dat zij een soort 'zus' voor hem is? Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ za 9 jun 2012 - 11:22 | |
| Oke een soort van zus! Dus dan kan jij mij je grootste geheimen enz. vertellen en dat we samen elke keer op pad gaan is dat goed? Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ za 9 jun 2012 - 11:54 | |
| Naam bekendste account;; Strawfur of loudkit, idunno xD Naam deelnemend account;; Swifthead againn xd Wat wil je;; Zusje dit keer dan maar ? :3 Karakter [kort];; Jeweetzelluuf. Motivatie;; She is so lonely :/ Beloof je actief te zijn;; Ik probeer ut xD |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Things voor Adams~ | |
| |
|
| |
|