|
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: olline spel vr 8 jun 2012 - 14:09 | |
| ik had bedacht om een oline spel te maken voor warrior cats dat je een echt leven heb voor je kat als je dood bend echt naar de starclan gaat dat je echt in een clan leeft ik ga probeeren om een oline spel te maken en aleen als je een acc hebt wie is daar mee eens om dit te doen. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 14:19 | |
| En hoe denk je zo'n spel te gaan maken? En dit board is volgensmij alleen voor ideeën voor het forum |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 14:26 | |
| Heb je verstand van flash, html en graphics? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 14:36 | |
| Dit board is inderdaad voor ideeën voor het forum zelf. Hier heeft een eventueel online spel niets mee te maken, gezien dit forum er exclusief is voor de RPG. Ik heb er niets mee te maken met dat je een game wilt maken en het forum ook niet echt. |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 14:53 | |
| maar het is ook voor forum je kan ook te gelijken tijd rpgen |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 15:31 | |
| Weet nje dan oe je een online spel kunt maken? |
|
| |
Lyan Payne 8D 66
| |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 17:41 | |
| Ik denk niet dat dit zo handig is, het lijkt me ontzettend leuk, maar inderdaad, weet je hoe je zoiets maakt? En ik denk dat niemand dan meer gaat RPGen, omdat ze bezig zijn met die game. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 17:43 | |
| Mensen, nog een keer, dit gaan niet over het forum, maar over warrior cats algemeen. Ik zou niet weten hoe je een online game zou maken over warrior cats, maar als je het af hebt, laat de link achter dan? (: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: olline spel vr 8 jun 2012 - 17:48 | |
| - angelpaw schreef:
- maar het is ook voor forum je kan ook te gelijken tijd rpgen
Game staat los van het forum en heeft enkel hetzelfde onderwerp. Mocht het je lukken dan kun je een link plaatsen, maar verder heeft het niets met het forum te maken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: olline spel | |
| |
|
| |
|