Just take a look again.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Just take a look again.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Marblekit
Member
Just take a look again. DPKsfdL
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Marblekit
BerichtOnderwerp: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimedo 7 jun 2012 - 9:07

Het was niet lang geleden dat Marblekit zijn ogen had geopend. Die dag was speciaal geweest, want haar broertjes en zusjes hadden toen het zelfde gedaan. De jonge kitten kroop naar de uitgang van de nursery en staarde naar buiten. Toen Marblekit zijn ogen had geopend mocht hij de dag er na voor het eerst buiten de nursery. Natuurlijk, er was begeleiding van warriors geweest. Marblekit bleef naar buiten staren. Het was nog steeds spectaculair hoe het er allemaal buiten uit zag. Als een week geleden of zo hoorde hij enkel hoe het er buiten aan toe ging, nu kon Marblekit het ook nog zelf mee maken van een gepaste afstand. Alleen die afstand vond hij maar niks. Hij zou heus geen warriors voor de poten lopen of zo. Marblekit trok zich op en sprong de nursery uit. 'Pfoe,' kwam er met een puf uit toen hij klunzig struikelde. Hij stond op en schudde met zijn kop om weer helder te worden. Hij trippelde een stukje veder en staarde rond. Toen kreeg hij een por in zijn rug. 'Oeff, waarom deed je dat nou?' Gromde hij terwijl hij zich om draaide.

--Open for one person.
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthwalker
Member
Most of you call me Lein.
94

CAT'S PROFILE
Age: i walk around 20 moons at this earth, hearing the heartbeat off the world
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 18:15

Just take a look again. 2ezrd6t

Lui lag de grijs gestreepte kater nog te slapen. Maar wel zeer licht. Hij wist niet of hij het goed voelde, maar langzaam opende de kater toch maar zijn ogen. Hij zag nog net hoe er een kleine kitten de Nursery uit liep en vervolgens struikelde. De kater deed zijn best om niet in lachen uit te barsten, dat zou de rest niet echt leuk vinden als hij ze zo vroeg wakker zou maken uit hun slaap. Langzaam stond de grote kater op en liep richting de kleine kitten. Hij zag de kitten met zijn kopje schudden en porde de kleine kitten in zijn rug. Waarom? ach gewoon omdat het kon. Hij hoorde de kleine kitten grommen: 'Oeff, waarom deed je dat nou?' De grijze kater keek naar de kleine kater. Zijn ogen stonden geamuseerd terwijl hij naar de kleine kitten keek. 'is het niet veel te vroeg voor jou kleine kitten' zei de grijze kater tegen de kitten die nu voor hem stond. hij keek naar de kitten, afwachtend op zijn antwoord.
Marblekit
Member
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Marblekit
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 19:25

Marblekit draaide zijn kop om naar een kater rond de twintig moons. Marblekit keek de kater aan met een lege blik in zijn ogen. Gewoon, om dat het zo was. 'Is het niet veel te vroeg voor jou kleine kitten,' vroeg de kater. Marblekit kende de kater nog niet. Natuurlijk had hij de kater wel vaker zien lopen zins hij zijn ogen open had. Maar nou én. 'Áls je me nog één keer kleine kitten noemt maar ik muizen pap van je,' zei hij. Hij haatte het om klein, of schattig, of wat dan ook genoemd te worden. Hij was een warrior, een warrior in wording. Hij werd nog niet getraind. Maar nou én hij was geen laffe poesiepoes zoals die deputy van hun. Marblekit ging zitten en snoof de lucht op. Gewoon om dat hij daar zin in had. 'Ik ken jou nog niet, dus, wat is jouw naam?' Vroeg hij luchtig. Hij probeerde de naam naar binnen te krijgen. Maar nee, hij wist écht de naam van deze warrior niet. 'Ik ben Marblekit,' miauwde hij.
Earthwalker
Member
94

CAT'S PROFILE
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 19:40

De kat schoot in de lach toen de kitten zei: 'Áls je me nog één keer kleine kitten noemt maar ik muizen pap van je,' 'zolang je een kitten bent ben je klein. en denk maar niet dat je van mij muizen pap kan maken' zei de grijze kater tegen het kleine katertje dat voor hem zat. Hij keek naar het katertje met zijn groene ogen.'Ik ken jou nog niet, dus, wat is jouw naam?' hoorde hij de kleine kater aan hem vragen. HIj keek naar de kitten en blies even richting de kitten, zijn adem was zichtbaar in de lucht. 'Ik ben Marblekit,' hoorde hij de kleine kitten zeggen die dus blijkbaar Marblekit heette. Some say I'm grazy, but I'm not. I'm the walker off the earth little one. I have seen more from the world than you will ever see. ' zei hij tegen de kleine kitten daarna zweeg hij even. 'They call me Earthwalker'
Marblekit
Member
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Marblekit
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimeza 9 jun 2012 - 22:31

De kater had een slechte indruk op hem gemaakt. Wie hem klein noemde was verdoemt tot muizen pap te worden. Tja, Marblekit was een kleine schattige duivel. En maak nooit misbruik met kleine schattige duivels die niet willen toegeven dat ze klein zijn. 'zolang je een kitten bent ben je klein. en denk maar niet dat je van mij muizen pap kan maken,' zei de kater. Oké, dat vatte Marblekit dus op als een uitdaging. Marblekit maakte zich groter - niet dat dat veel nut had. Maar toch deed ze het. 'Was dat een uitdaging,' zei hij met tot spleetjes geknepen ogen. Marblekit geloofde niet dat deze kater hem aan kon. Maar ja, daar was Marblekit een kitten voor. Hij probeerde zich nog groter te maken, dat een heel klein beetje lukte. 'Some say I'm crazy, but I'm not. I'm the walker of the earth little one. I have seen more from the world than you will ever see.' zei hij tegen de kleine kitten daarna zweeg hij even. 'They call me Earthwalker,' zei de kater die de naam Earthwalker droeg. Marblekit rolde met zijn ogen. 'Right, okay, next time you can say it also in dutch, okay?' zei hij luchtig. Marblekit haalde een klauwtje om hoog en likte daar aan.
Earthwalker
Member
94

CAT'S PROFILE
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 8:24

De grijze kater schoot in de lach om de woorden van de kleine kitten die zich groter probeerde te maken, maar in zijn ogen daarin mislukte. Zijn staart zwiepte geamuseerd heen en weer terwijl hij naar de kleine kitten bleef kijken. Zijn groene ogen werden iets donkerder, hij zou als hij dat zou dat kleintje zo op kunnen pakken en ver weg kunnen brengen, waar hij niemand lastig viel. Zijn staart begon sneller heen en weer te zwiepen zo gek was dat nog niet eens, en dan zou die kleine kitten ook niet meer de rest wakker maken.'niet piepen' zei de grijze kater alleen maar tegen de kleine kitten. Hij liet zijn hoofd zakken en pakte de kitten in zijn nekvel vast, maar wel zo dat hij de kitten geen zeer deed. Hij liep doodleuk met de kitten in zijn bek weg, naar een plek iets verder weg, zodat die kitten geen warriors meer wakker zou maken. Hij zette de kitten neer op een lege plek, weg van de rest en hij keek naar de kleine kitten die weer voor hem zat. Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn poten heen. afwachtend wat het kleintje zou gaan doen.
Marblekit
Member
Viktor
115
Actief

CAT'S PROFILE
Marblekit
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 12:30

Marblekit versmalde zijn ogen toen Earthwalker begon te lachen. Waarom moest dat nou? Marblekit was toch helemaal niet grappig bezig. 'Wat valt er te lachen?' piepte Marblekit geïrriteerd. Earthwalker gaf geen antwoord maar pakte hem in plaats daar van op. Oeehh, nu ging hij te ver, dat was iets dat alleen zijn ouders mochten doen. Marblekit begon wilt te trappen met zijn kleine poten en probeerde te klauwen, dat allemaal niet lukte. 'Láát, me lós!' Piepte hij kwaad. Maar nee, in plaats daarvan liep hij naar de grens van het kamp, en het buiten territorium. Hij zette hem neer. 'Waar was dat goed voor?' Vroeg hij pissed. Hij keek de kater kwaad aan. Marblekit keek even om zich heen en merkte op dat hij tussen het struik gewas in zat. Hij zag niks van het kamp, maar hij rook het kamp nog wel heel goed. 'Hier mee kan je dus zwaar in de problemen komen, je wilt mijn vader dus echt niet op je dak hebben,' siste Marblekit boos. Hij was er van overtuigd met wat hij ook zij, dat Earthwalker er geen aandacht aan zou bieden. Lekker is dat.
Earthwalker
Member
94

CAT'S PROFILE
Earthwalker
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 16:33

Hij hoorde wel hoe de kitten die hij vast had piepte, maar dat maakte hem niet uit. Hij gaf op de eerste paar vragen geen antwoord. Hij voelde wel hoe de kitten trapte en uithaalde, maar dat deed hem helemaal niks. Hij zette de kitten neer en keek naar hem van boven neer. Zijn staart zwiepte heen en weer. 'Waar was dat goed voor?' Hoorde hij de kitten vragen. Hij antwoordde: ‘gewoon, omdat het kan’ zijn antwoord bewees maar weer eens dat hij een beetje getikt was volgens de andere katten. 'Hier mee kan je dus zwaar in de problemen komen, je wilt mijn vader dus echt niet op je dak hebben,' hoorde hij de kitten voor hem boos zeggen. Earthwalker keek weer naar beneden, naar de kleine kater toe.‘denk maar niet dat ik bang daarvoor ben Marblekit. Ik heb angst aanjagende dingen overleefd en gezien. Dus bang voor een kater, nee dat ben ik niet ’ sprak de grijs gestreepte kater tegen de kitten die voor hem zat. Zijn staart bleef heen en weer zwiepen terwijl hij naar de kitten bleef kijken met zijn groene ogen. ‘Maar zeg eens Marblekit, wat doe jij zo vroeg buiten’ zei de grijze kater tegen de kitten. Hij bleef zitten, wachtend op het antwoord van de kitten die voor hem zat.

flutje, was een beetje inspi loos
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Just take a look again.   Just take a look again. Icon_minitime

Just take a look again.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: