|
| || WaterfallClan || rpg~topic | |
| |
Noem mij maar Koning Katero :P 70
| |
| Onderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic ma 11 jun 2012 - 21:04 | |
| |Appleseed||Med. cat||Med. cat den.||Kater||30 moons.||
Een apprentice kwam naar hem toe. 'Wat nou weer?' Siste hij. ''En met je verkeerde poot uit je nest gestapt?'' Grapte de kater. Boos keek hij hem aan. 'Zeg dat nog een keer, en je bent je leven niet meer zeker...'Dreigde hij, hij haatte katten die grapjes maakte over hem. Even trok de kater zijn wenkbrauw op, 'Heb je verder nog wat?' Vroeg hij sisend. Thats me: - Spoiler:
- Spoiler:
|
| | | Hear me roar 422 Actief
| |
| | | | Chi/teddybear 63
| |
| | | | Gummybeertje / chihuahua 128
| |
| | | | Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic wo 13 jun 2012 - 14:37 | |
| //Lostpath\\Deputy//Leader's Den\\25 Moons//Male\\
]i]"Nee, je mag 'm naar de stapel brengen,"[/i] Lostpath knikte naar zijn leader, straks zou hij de muis wel naar de prooistapel brengen. Nu had hij eerder het idee dat ze hem hier vast wilde houden om wat dingen te bespreken. En inderdaad, nog geen tel later kwam de vraag. ''Mag ik jou mening eens hebben? Vind je ook niet dat Chivepaw iets weg heeft met kruiden?'' Hij dacht eventjes na. Miststar had wel gelijk, Chivepaw was altijd bezig met kruiden. Hij knikte wat voorzichtig. "Klopt. Je ziet 'm altijd in de weer met de kruiden." Het duurde eventjes voordat het kwartje bij Lostpath viel. "Je wilt hem aan Appleseed gaan koppelen, niet waar?" Hij keek Miststar eventjes aan. Appleseed stond bekend om zijn sikkeneurige gedrag, de apprentice zou 't nog zwaar met 'm krijgen. That's for sure. "Neem me niet kwalijk," miauwde zijn leader tegen hem. Lostpath knikte respectvol en volgde de poes naar buiten toe. Al snel kwamen ze bij de warrior den terecht, waar Spottednose lag. Uit privacy bleef de rode kater buiten zitten. Dit gesprek hoefde hij niet te volgen, het ging hem immers niets aan. [Laat D: Sorry xD] |
| | | Chi/teddybear 63
| |
| | | | | Onderwerp: Re: || WaterfallClan || rpg~topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |