|
|
111
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:20 | |
| |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:37 | |
| - Reno schreef:
- heheh xD
Bijna iedereen heeft al eens een vriend gehad, kom ik aan met mijn 13 jaar single // bijna 14 \\ xD Het is gewoon zo dat ik bij boys meer de friend-way op ga dan de love-way D: The same for me girl~ Ik ben gewoon niet goed genoeg voor ze, maar ja, mijn tijd komt ooit wel ^^ Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:38 | |
| en je moet posten bij Mist c: ik ben bang dat ik vanavond een nieuw topic ga maken voor andere mensjes xD maar ben dn bang dat ik te veel moet antwoorden met haar D: want heb ook nog andere topicjes enz..... maar ja, 2 topicjes is niet veel c: heeb gewoon te veel inspi voor er xD nu maar eens een kadertje voor haar maken/aanvragen xD |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:38 | |
| - Adams schreef:
- Reno schreef:
- heheh xD
Bijna iedereen heeft al eens een vriend gehad, kom ik aan met mijn 13 jaar single // bijna 14 \\ xD Het is gewoon zo dat ik bij boys meer de friend-way op ga dan de love-way D: The same for me girl~ Ik ben gewoon niet goed genoeg voor ze, maar ja, mijn tijd komt ooit wel ^^ Ik ben te moelijk om te krijgen, i guess xD Ik heb iemand die verliefd op me is, maar ik ben niet verliefd op hem omdat ik hem gewoon niet leuk vind, Er zijn nog twee anderen verliefd op mij geweest .. dus xD @Haribo;; Maar ik post eerst op teardrop (: Post count: 13 |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:39 | |
| Goedemorgen Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:40 | |
| goedemorgen! @Linn; dat is goed xD ik kan toch pas weer vanavond reageren omdat ik nu al illegaal erachter zit x'D |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:42 | |
| damn! nu post ik gewoon hoor. Ik zal zo nog wel een jaar moeten wachen voor dat ik in de Skyclan zit |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:45 | |
| - Fireheart schreef:
- Reno schreef:
- Fireheart schreef:
- Reno schreef:
- Wazbeer, je broer Reno is weer actief thehe xD
Tehehehehe xD
Moet ik ook maar weer eens posten hea.. Alleen mijn inpsi is zo dood.
En welke fanfictions? Op de officiele warrior cats site (: Hij laad wel lang maar er zijn wel goede schrijvers daar - sommige dan -
Hier: http://forums.warriorcats.com/eve/forums/a/frm/f/2941062464
En trouwens, me loves Survivors <3 ik ga dat boek echt lezen zodra het uit is! Echt wel En Seekers is GEEN nieuwe serie, het bestaat al een tijdje en heeft al veel boeken (': Try this: http://www.fanfiction.net/book/Warriors/ I will hehe (': -- Lolled..ik ga wss straks kiezen voor poes 3 en 4 (': Hopelijk heeft Marieke wanneer ik klaar ben met posten al een naam verzonnent hehe xD Post count: 13 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
than failure ever will
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:49 | |
| - Fireheart schreef:
- Daar lees ik mijnn fanfics xD
Trouwens, ik ben zo weg voor geweldige mini meeting met Julie(van ws), Nicole, Tim, Jeffrey, Melle en Dirkje <333 Veel plezier ^^ Ik ga eens kijken welke keuze ik ga maken *slecht in keuzes maken* I'm scared of what she'll say if what I say sounds incomplete |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:52 | |
| Jippie, mijn naam is oranje Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:53 | |
| eindelijk verder aan mn foxface fanfic. Nu eindelijk prologue af >< Jack O'Neill: Oh here we go, another scientist. General, please. Samantha Carter: Theoretical astrophysicist. Jack O'Neill: Which means...? George Hammond: It means she's smarter than you are. |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:57 | |
| Gata, me liga, mais tarde tem balada Quero curtir com você na madrugada met m'n broek an c: |
|
| |
Herbert 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 9:59 | |
| |
|
| |
2
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 10 jun 2012 - 10:01 | |
| - Adams schreef:
- Ikke wil lezen
ik ben volgens mij bagger in verhalen schrijven en ik schrijf niet door xd maar het is alleen proloque dingie.. ik denk dat als ik de hele dag wat schrijf dat ik het vanmiddag in kunsthoekiedrop Jack O'Neill: Oh here we go, another scientist. General, please. Samantha Carter: Theoretical astrophysicist. Jack O'Neill: Which means...? George Hammond: It means she's smarter than you are. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|