|
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 21:50 | |
| - Reno schreef:
- Saxon schreef:
- Reno schreef:
- heheh xD
Bijna iedereen heeft al eens een vriend gehad, kom ik aan met mijn 13 jaar single // bijna 14 \\ xD Het is gewoon zo dat ik bij boys meer de friend-way op ga dan de love-way D: 17 and still single :} Nog geen boy-friend gehad dan? (': Dat zal mij ook wel lukken - deels hoop ik het niet - Ik denk dat ik wel een vriendje nodig heb, maar weet je, ik wacht gewoon op de jongen waar ik werkelijk op verliefd zal raken <3 + 1 C: Niet dat ik het erg vind, heb nog heel leven, maar ik sta altijd te kijken als m'n vriendinnen weer een jongen hebben. (: |
|
| |
Sharonn' 96
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 21:56 | |
| - Reno schreef:
- Saxon schreef:
- Reno schreef:
- heheh xD
Bijna iedereen heeft al eens een vriend gehad, kom ik aan met mijn 13 jaar single // bijna 14 \\ xD Het is gewoon zo dat ik bij boys meer de friend-way op ga dan de love-way D: 17 and still single :} Nog geen boy-friend gehad dan? (': Nope (': Wel een crush, maar hem zie ik ook niet meer omdat 'ie zijn examens heeft gedaan D': » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 21:56 | |
| - Desirekit schreef:
- Wauw, nu voel ik me best een player qq. Ik heb al 4 exen gehad (aa). Ik weet niet of ik weer een nieuw accountje moet maken. Ik verbied het mezelf q
Mijn vriendin is 12/13 en heeft al 14 exen, dat is veel erger vooral als er 1 jongen tussen zit waarop je verliefd was D: @Linn; iik ben 12/13 en single <3 Lang leve de Singles! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 21:58 | |
| @ Sharon, didn't meant it that way. D= Some people just have luck in love. Others are waiting for the "one". And you should take that new one, idea huh? May I know? c:
No idea why English is so easy to speak atm. Though I'm writing everything wrong. C: |
|
| |
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷHariboƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ 128
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 21:58 | |
| Maar Zsa als je mijn Vriendin ziet met haar 14 exen en ze heeft een Crush >.< |
|
| |
<3 193 Afwezig Doubt kills more dreams
than failure ever will
| |
| |
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:03 | |
| - Summernight schreef:
- Maar Zsa als je mijn Vriendin ziet met haar 14 exen en ze heeft een Crush >.<
That's like wow. o_O But some girls are easier to get, and easier to loose. Others are harder to get, but then you don't loose them so fast. It's nature, we can't do anything about it, right? (: Just be yourself, don't act like someone else, it wouldn't help. Wouldn't making you more like yourself, only different then who you really are. Meeuh, Zsa-theorieën >D |
|
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:19 | |
| - Moonstripe schreef:
- Summernight schreef:
- Maar Zsa als je mijn Vriendin ziet met haar 14 exen en ze heeft een Crush >.<
That's like wow. o_O But some girls are easier to get, and easier to loose. Others are harder to get, but then you don't loose them so fast. It's nature, we can't do anything about it, right? (: Just be yourself, don't act like someone else, it wouldn't help. Wouldn't making you more like yourself, only different then who you really are. Meeuh, Zsa-theorieën >D I know it's just O_O en met de meeste was ze niet eens verliefd vertelde ze, ze wou gwn een vriendje -,- en toevallig kreeg ze toen verkering met een jongen op wie ik was >.< - Reno schreef:
- MIST <333
Me lieft her (': Really really really <3 ME TOOOO en linnekeeeee waarom heb jij de foto van Mist als je ava? x'3 EDIT; je hebt alweer veranderd xD |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:21 | |
| Omgz is de naam Donna al bezet? Ik wou m als gebruikersnaam maar toen zij hij dat ie bezet was Maar als ik hem bij gebruikerslijst intyp besttaat de naam niet??!!!
|
|
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:26 | |
| - Donna schreef:
- Omgz is de naam Donna al bezet? Ik wou m als gebruikersnaam maar toen zij hij dat ie bezet was
Maar als ik hem bij gebruikerslijst intyp besttaat de naam niet??!!!
Forumfout waarschijnlijk. Namen die al eens eerder voorkwamen op bigforumpro.com worden soms als al bezet gegeven. Daarom eerst userslist bekijken. (: EDIT; Was dit niet eerst alleen bij actieforum? D= EDIT 2; Donna doet me denken aan The 70thies show =D |
|
| |
Esmee 205 Actief All the voices in my head
Will be quiet when I'm dead
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:26 | |
| Ah zo zit t dus xD Maar dan zou het dus geen probleem zijn als Donnya Donna werd |
|
| |
than failure ever will
| |
| |
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 jun 2012 - 22:28 | |
| TRalalalala nu heeft Mist Carambouli een setje :3 |
|