Ik heb net te horen gekregen van m'n mama dat de kat van onze buren zaterdag of de zondag is overreden. Ik kende hem al van zijn 8 weken. Hij was toen zo klein. Zijn naam was Minoe, en dus had ik er ook een soort van band mee omdat onze vroegere poes Minoe heette. Zij was een lapjes kat en was vergiftigd door duivenmelkders. Nu is die kater Minoe ookal dood. Waarom!? Hij was nog maar 1,4 jaar! Dat is toch veel te jong?! Diezelfde dag de zaterdag was het mijn schoolfeest. Ik had hem de middag nog gezien enzo. Hij was ook goed bevriend met mijn twee katten. Het was waarschijnlijk de zaterdag gebeurd. Hij was een zwart witte kater met gele ogen. Hij was vaak bij ons omdat de buren hem niet binnen lieten, dus in de winter lag ie altijd bij ons op de veranda. Nu een paar dagen geleden mocht hij pas binnen bij de buren, maar hij heeft zo goed als de hele winter toen hij 1 jaar was ofzow bij ons geweest. Hij was overreden door een auto, en ze hebben hem aan de kant van de weg dood aangetroffen. Nu heb ik nog meer schrik dat mijn katten dat ook voor hebben. Minoe was al een kat die niet echt in de buurt van auto's kwam.
WHY WORLD WHY??!!!
Je kunt niet veel van mij verwachten de komende dagen, ik zal wel posten enzo maar niet eve lang of goed.
We will miss you, you will be in my heart, and i never let you go out of it~