In hell {+Silverpaw}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

In hell {+Silverpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Diamond
Member
In hell {+Silverpaw} DPKsfdL
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimezo 3 jun 2012 - 20:01

I believe that I am in hell, so I am
Arthur Rimbaud

Woede lag als het grove litteken op zijn huid. Donkere, brandende gedachten spookten als kwelduivels door zijn hoofd. Diamond voelde de opgezwollen, bleke wonde gloeien. Zijn linkeroog was dik. De wereld die zijn blikveld toeliet had een wazige hap, alsof zijn oog zich voortdurend in water bevond. Icy. Die lelijke, rottige, stinkende haarbal. Icy. Zijn leader. Zijn grootste vijand. Ze hadden een simpel, bijna saai gesprek gehad. Gewoon wat gespeel, wat geplaag. Hij had een lichte opmerking gemaakt over de idiote kater die haar had verlaten maar het was teveel geweest. Die lichtgeraakte vlooienbijter was meteen uit haar slof geschoten en haar reactie had de vorm aangenomen van een bleek, langwerpig litteken op zijn linkeroog. Een litteken dat zijn zicht had afstompt tot de helft van wat het ooit was geweest. Ze had zijn eeuwige perfectie omgebogen tot een lelijke, macabere handicap. Diamond inspecteerde kort de omgeving. Clangebied. De vier masieve eiken de het neutrale grenspunt tussen de vijf woudclans markeerden torenden boven hem uit als de wachters van de natuur, vervaardigd uit bast en loof. Diamond kende de clanculturen. Song had hen alles geleerd over hun naïeve geloof en vreemde gebruiken. Elke volle maan kwamen ze hier samen om dingen te bespreken, te discussiëren over prooi en gebied. Domme wezens. Wat had het voor nut om één keer in vrede samen te komen en de dag erna elkaar terug beginnen afslachten? Lui legde de slanke kater zich neer, in de schaduw van een eik. Het dal was zonovergoten. Groenblad was op komst. Hij rook het in de bloesems, in de verse prooi en in de warmte van de lucht. Een andere geur trok zijn aandacht. De geur van een levende kat. Een emotie maakte zich los in zijn borst. Een ziek verlangen. Duister en luguber. Een verlangen naar bloed, om het litteken te vergelden al had de clankat er niets mee te maken. Diamond snoof nog eens. De geur loste zijn verwachtingen in. Ongetraind. Jong. Zwak. Onschuldig. Perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw.2
Member
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimema 4 jun 2012 - 15:49

Zachtjes deed Silverpaw haar ogen open. Haar heldere, blauwe ogen keken de apprentice den rond. Bijna alle apprentices sliepen nog. Silverpaw had wel vaker dat ze vroeg wakker werdt. Ze stond op en liep de den uit. De zon scheen lichtjes en de vogels floten een melodie. Silverpaw keek even het kamp rond. Een paar andere katten waren ook al wakker, en praatte zachtjes met elkaar. Ze zag ook dat een apprentice met zijn mentor uit het kamp liep. Silverpaw had geen mentor, waarom? Dat weet ze niet. De jonge poes kon een beetje vechten en jagen enzo. Maar niet echt goed. Ze werd gek van de apprentices die elke dag tegen elkaar zeggen hoe leuk hun training was, en waar ze allemaal heen waren gegaan, en wat ze allemaal al konden. Heel fijn om te horen als je geen mentor hebt! De zon kwam hoger, en hoger de lucht in. De meeste katten waren nu al wakker. Silverpaw pakte een grijs muisje van de prooistapel, en ging in de schaduw bij een boom zitten, Silverpaw ging liggen en slokte het op. De botjes liet ze op de plek liggen waar ze het muisje opgegeten had, en ze stond op. De jonge poes hoorde wat apprentices praten over hun trainingen. Ze zuchtte. Silverpaw liep met snelle passen het kamp uit, en liep naar het bos toe. Dat doet ze wel vaker, om even tot rust te komen, en niet steeds het geklets van die stomme apprentices aan te horen, die het zo geweldig hadden met hun training. In het bos was het best wel donker, omdat de dikke bladerdak van de bomen de zon tegen houden. Silverpaw keek even om zich heen, ze zag allemaal dieren in de struiken of in de verte. Een bruine eekhoorn die wat eten aan het zoeken was, konijnen die rondhuppelen, vogels die fluiten. Silverpaw keek even om zich heen, in de verte zag ze de vierboom. "Ben ik zo ver gelopen al?" Dacht Silverpaw. Ze zag bij een andere boom dichtbij de vierboom wat bloesems staan. Ze liep naar de bloesems en snoof de lucht in. De lekkere geur van de bloesems vulden Silverpaws neusgaten. Maar... Silverpaw rook nog iets anders. Toen de jonge poes nog een kitten was, had haar moeder haar geleerd dat als je een vreemde geur rook die van een andere kat is die niet van Thunderclan is, dan moet je hem of haar uit het Thunderclan territorium halen, door hem weg te jagen. Ze liep er heen. De grijze poes zag een witte kat bij een eik liggen."Ga weg!" Riep ze op boze toon. "Dit is het gebied van de Thunderclan! Ze versnelde haar pas en stond nu voor de kat. "Ik moet met de onbekende kat vechten,straks valt hij mij nog aan. maar ik kan het niet eens. Maar ik moet wel, voordat hij mij te grazen neemt " De onbekende kat was veel ouder dan Silverpaw. Dat wist ze. Maar als je jonger bent, betekent het eigelijk tog niet dat je slapper bent dan katten die ouder zijn? Hmm, hoe moest Silverpaw dan aanvallen? Ze wist het niet. "Eigelijk was het niet een goed idee om naar de kat toe te gaan." Dacht ze. Ze keek de kat bang aan, en wachtte af wat hij ging doen...

(Sorry beetje raar)
Diamond
Member
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 19:21

Diamonds masker verborg zijn gezicht opnieuw. Hij leek verzwakt als een oude kater, het glanzende litteken versterkte enkel het idee nog dat hij van de oude garde kwam. De clankat verscheen plots, als een konijntje schoot ze haar hem toe. Hij wist op tijd zijn gegrinnik te onderdrukken bij het horen van het piepende, boze geluid dat de apprentice uitstootte:"Ga weg". Diamond wist zich in de plooi te houden. Gepijnigd keek hij het jonge poesje aan. Haar zilveren pels glom in het frisse zonlicht. Ze leek zo onschuldig, haar ziel was waarschijnlijk vlekkeloos. Geen bloedspat markeerde haar herinneringen. Nee. Deze poes had tot haar zesde maan eten op een bedje van mos voorgeschotelde gekregen. Ze was afgeschermd geweest van de harde realiteit die de wereld werkelijk te bieden had. "Dit is gebied van de Thunderclan" mauwde het poesje hem toe. Verward hief Diamond zijn kop en schudde er mee, alsof hij vliegen wou wegjagen die rond zijn oren zoemden. "Dat dacht ik niet hoor", mauwde Diamond op vermoeide toon. Hij trok krampachtig met zijn linkerkaak die ook beschadigd was na Icy's uithaal. Nu speelde de wonde enkel maar in zijn voordeel. Het maakte zijn onschuldige huls geloofwaardiger. "Dit is de vierboom, het is hier neutraal gebied. Voor íedereen.", sprak Diamond kalm. Hij klonk niet vijandig of gevaarlijk. De kater zou de jonge apprentice in zijn val lokken. Deze poes was nog jong en naïef. Met warme, kalme woorden zou Diamond haar rond zijn poot winden.

[flut D;]
Silverpaw.2
Member
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimewo 6 jun 2012 - 19:59

"Dit is de vierboom, het is hier neutraal gebied. Voor iedereen." Sprak de onbekende kater kalm. Silverpaw keek de kater aan. "Maar je staat nu wel bij de vierboom kant van Thunderclan." Miauwde Silverpaw. De witte kater was niet zo aggresief als Silverpaw dacht. Hij zag er heel verzwakt uit. Misschien is die witte kater wel te vertrouwen, tog? "Van welke clan kom je?" Vroeg het jonge poesje nieuwsgierig. Haar heldere blauwe ogen keken de witte kater nieuwsgierig aan. "En trouwens, noem mij maar Silverpaw." Het grijze poesje keek naar de kater zijn gezicht. Die zat vol met littekens. "Je ziet er wel verzwakt uit, met die littekens op je gezicht." Zei ze. Silverpaw's zilveren pels glom in het zonlicht. Een koud briesje waaide over Silverpaw heen. Ze kreeg er een beetje de rillingen van. "Trouwens, jij ziet er erg verzwakt uit, misschien kunnen de katten in het thunderclan camp jou wel helpen." Zei Silverpaw op zachte toon. Ze wist dondersgoed dat ze niet vreemde katten naar het camp mocht meenemen. Maar Silverpaw had medelij met de kater. Een kleine, witte vlinder fladderde voor Silverpaw's neus. Ze hield er altijd van om achter de vlinders aan te gaan rennen, en proberen te pakken. Maar dit keer negeerde Silverpaw de witte vlinder en keek even naar de lucht. Donkere wolken hingen in de lucht, en verstopte de zon. "Het kan om ieder moment gaan regenen. Miauwde Silverpaw. De eerste kleine regendruppels vielen uit de lucht, op de grond. "Nu regent het dus. Miauwde Silverpaw. Haar vacht werd nat. Silverpaw keek even om zich heen, of ze iets zag waar ze in konden schuilen. Ineens hoorde het jonge poesje een harde donder. Het begon te onweren. de regendruppels goten naar beneden en het grijze poesje was helemaal doorweekt. "Daar kunnen we schuilen!" Riep ze door het knetterende geluid van de regen, en de onweer heen. Ze keek naar een omgevallen boom waar de wortels eruit zien als een soort van dakje."Kom!" Miauwde Silverpaw tegen de witte kater, en rende naar de ongevallen boom, en ging onder het worteldakje staan. Hier kunnen we wel schuilen totdat de regen voorbij is" Miauwde ze.

[Mijn postje is flut... FLUT!]
Diamond
Member
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimezo 10 jun 2012 - 11:14

Diamond schonk haar een begripvolle blik. Haar stem gaf aan dat het jonge poesje minder wantrouwig werd. Zachtjes sprak ze:"Maar je staat nu wel bij de vierboom aan de kant van de Thunderclan" Het verlangen schroeide vanbinnen. Het scheidde een spannend, aangenaam gevoel af. Monsterlijk en doods. De macht prikkelde in zijn borst, hij kon het poesje nu tegen de grond drukken en haar keel openscheuren, maar dat zou veel te snel gaan. Eerst zou hij haar manipuleren, er voor zorgen dat ze helemaal zou zijn verzekerd van zijn onschuld. Diamond huiverde bijna bij dat vooruitzicht. "Daar heb je een punt", mauwde de bloodclan kater. Hij gaf haar een knipoog en op zijn dunne lippen prijkte een samenzweerderige glimlach. "Van welke clan kom je? En trouwens, noem mij maar Silverpaw.", piepte het kleintje. Diamond aarzelde even. Hier kon hij afgerekend worden. Als hij hier een fout woord sprak, glipte de naïeve prooi tussen zijn klauwen door. "Omdat je nog jong bent zul je dit misschien moeilijk begrijpen Silverpaw. Maar ik kom niet uit een clan. Ik ben een rouge maar ik ben bevriend met het hoofd van de Thunderclan. Ik was op weg naar haar.", sprak Diamond kalm en zelfzeker. Hij wist genoeg van de bosclans om hun namen te weten. De leerling mauwde snel:"Je ziet er wel verzwakt uit, met die littekens op je gezicht." "Niet elke rouge kan het even goed maken met de clans, ik werd aangevallen door de Bloodclan toen ik je clan probeerde te helpen", loog Diamond zuiver. Hij koos zijn woorden zorgvuldig uit en sprak ze met de juiste precisie. Het poesje zo er met open ogen inlopen. Van Song had hij manen gelden geleerd dat liegen zijn leven kon redden. Een overtuigde leugen kon meer doen dan een krachtige aanval. Bedrog kon vriendschap ombuigen tot haat en toorn de plaats van liefde laten innemen. Met agressie kweekte je enkel vijanden. De gedachte aan Song voelde aan als een gapend gat in zijn borst. Donkere herinneringen kwamen vanuit zijn onderbewustzijn naar boven, giftig en verlammend. Het beeld van de stevige tabby kater, badend in het scharlakenrode bloed dreef op zijn geest als een dood blad op de rivier. "....misschien kunnen de katten in het thunderclan camp jou wel helpen" Het duurde even voor de woorden bij hem doordrongen. Ze leek haar dood aan te bieden. Silverpaw had genoeg vertrouwen in hem om de kater mee te brengen naar het centrum van haar territorium. De val was dichtgeklapt. Nu kon ze geen kant meer uit. Het verlangen naar haar dood verdreef het verdriet om zijn oude mentor. Inwendig vormde het monster een zieke glimlach. Diamond volgde haar blik die was gericht op de hemel. Donkere wolken hadden een grijze deken gewezen waar de zon zich achter verschool. Hij proefde het vocht in de lucht. "Het kan ieder moment gaan regenen.", bevestigde Silverpaw zijn gedachten. Alsof de sterrenclan het had berekend plensden de eerste, fijne druppels op de grond. "Nu regent het dus", mauwde de poes droogjes. De natte druppels gleden van zijn pels af. dit was perfect. Door het neervallende water zou zijn geur weggespoeld worden. Het zou lijken alsof hij hier nooit was geweest. Het volume van de druppels zwol aan. Steeds meer water stroomde naar beneden, een gure bries denderde tussen de regen door. De donder dreunde door de velden als een tweebeen monster. "Daar kunnen we schuilen", raspte Silverpaw. Haar stem kwam met moeite boven het onweer uit. Diamond volgde haar blik naar een ontwortelde boom die een goede schuilplaats vormde. "Je bent een slimme poes", prees hij haar sereen. De sluwe kater volgde het poesje naar de boom. Zijn vacht absorbeerde de druppels die zich schuil hielden in het drassige gras. Diamond hield halt onder het worteldak. Hijgend ging hij zitten op het dode hout. "Mijn lichaam is nog zwak na het gevecht. Ik ben niet sterk genoeg om helemaal naar het Thunderclan camp te rennen", mauwde de kater geloofwaardig. Hoe kwetsbaarder hij zich opstelde. Hoe sterker haar vertrouwen zou worden. Diamond begon zich zachtjes te wassen. Met zorgvuldige streken zuiverde hij zijn pels van vuil en regen. Honger liet zijn maag grommen. Een laag, ronkend geluid, als het gespin van een tevreden kat, maar dan ongeduldiger. "Zou je voor me kunnen jagen? Ik denk niet dat ik er al sterk genoeg voor ben. De bloodclan katten hebben me zwaar aangepakt", vroeg hij vriendelijk. Ze zou met open ogen haar eigen dood tegemoet lopen. Het monster in stootte een sadistische lach uit.

[niet mijn beste post]
Silverpaw.2
Member
Miss Sheep
43

CAT'S PROFILE
Silverpaw.2
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 17:52

Hijgend ging de witte kater op het dode hout zitten. Silverpaw ging naast hem zitten. De regen knetterde naar beneden, en de druppels op Silverpaw's vacht drupte naar beneden, op het bruine, dode hout. "Mijn lichaam is nog zwak na het gevecht. "Ik ben niet sterk genoeg om helemaal naar het Thunderclan camp te rennen." Miauwde de witte kater. Silverpaw knikte naar de kater. Stomme bloodclan katten! Dacht het grijze, jonge poesje. Silverpaw had wel ooit van Bloodclan gehoord. Het waren katten die moorden, en alle clans haten. Silverpaw had nog nooit een Bloodclan kat gezien. En ze wist niet dat de kater voor haar een Bloodclan kater was. De witte, onbekende kater begon zich te wassen. Silverpaw besloot ook even te gaan wassen, haar ruige tong gleed over haar pels heen, om het vuil en de druppels weg te halen. "Zou je voor me kunnen jagen? Ik denk niet dat ik er al sterk genoeg voor ben. De bloodclan katten hebben me zwaar aangepakt. Vroeg de kater ineens, zijn stem klonk vriendelijk. Silverpaw keek op en keek de kater aan. Ik ben een apprentice, maar ik heb nog geen mentor, ik heb nooit echt kunnen leren jagen. Maar ik kan het wel voor je proberen, maar ik weet niet zeker of het nou lukt. Miauwde Silverpaw. In haar hoofd hoorde de jonge poes de stemmen van de apprentice's die tegen elkaar zeggen wat voor geweldige training hun hadden. En Silverpaw zag een beeld in haar hoofd van de apprentice's die met hun mentoren gingen trainen. Ze keek even naar een bloemetje, die paars was. De druppeltjes die op de bloem zaten vielen op het groene, natte gras. Ze schudde even haar hoofd. "Nu moet je hier niet aan denken. Je kan heus wel jagen, je moet iemand helpen. Als je maar gelooft dat je het kan, dan lukt het. Zei Silverpaw in gedachten tegen zichzelf. "Eerst ga ik even wachten tot de regen en de onweer een beetje voorbij zijn. En dan ga ik proberen voor je te jagen, oke? Miauwde Silverpaw aardig. Haar moeder zei altijd dat je ook rogue's nooit mocht vertrouwen. Ze mocht dit niet, ze mocht dat niet. Het is haar leven. En Silverpaw mag zelf weten wat ze wilt en wat ze doet. Tog? Een tijdje later stopte de regen. En een paar vogels floten weer. De grijze donkere wolken gingen weg, en werden vervangen door kleine witte wolken. De zon scheen ook weer. "De regen is nu eindelijk afgelopen, ik ga nu wel wat proberen wat voor je te jagen. Oke? Miauwde Silverpaw. Haar hart klopte hard. Silverpaw kon eindelijk voor het eerst echt jagen! Een klein lachje verscheen op Silverpaw's haar gezicht. Zachtjes liep Silverpaw van het worteldakje weg. De grond was nat en een beetje blubberig. Ze snoof even diep de lucht in, de lucht van regen vulde haar neus, maar ook de geur... Van iets doods. Er lag ergens iets doods. Silverpaw liep naar de richting waar de geur vandaan was. En Silverpaw zag, niet ver van de plek waar de witte kater was. Een dode vogel liggen. De vogel was waarschijnlijk net dood, want er zaten geen vliegen op, en de vogel was nog even aan het bloeden. De vogel was waarschijnlijk ergens tegen aangevlogen en heeft toen zijn nekje gebroken. Silverpaw pakte de zwarte vogel op, en liep weer terug naar de witte kater. Silverpaw legde de zwarte vogel voor de kater neer. "Deze vogel lag hier heel dichtbij, hij is waarschijnlijk nog vers. Miauwde Silverpaw. Ze keek even naar de vogel. Ze had ook best wel honger. "Oke, de witte kater is verzwakt. En heeft honger. Dus hij mag de vogel opeten." Dacht Silverpaw. Ze keek de kater aan, en knikte. "De vogel is helemaal voor jou, ik heb wel honger, maar nouja. Miauwde Silverpaw. Ze zette een stapje naar achteren en ging op een stukje gras zitten. Haar maag knorde. Het grijze poesje probeerde even op iets anders te concentreren, dan op de honger. Ze keek even om zich heen. En zag een klein, blauw vlindertje vliegen. Met Silverpaw's ogen volgde ze de vlinder. Die naar een mooie bloem fladderde. Maar de knor in haar maag herinnerde Silverpaw weer aan de honger die ze had. Ze zuchtte. Het poesje stond op en liep naar de witte kater. "Mag ik ook een klein stukje?" Vroeg Silverpaw. Haar blauwe ogen keken de kater vriendelijk aan. Ze keek even naar een andere vlinder, die achter de witte kater fladderde. Ondertussen wachtte Silverpaw af wat de kater voor antwoord zou geven...

[Sorry, a little bit strange]
Diamond
Member
Passievrucht x'3
393

CAT'S PROFILE
Diamond
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 21:35

Ik heb Diamond overgenomen, dus de posts zullen wat anders zijn. Ik moet nog inkomen Wink,

In hell {+Silverpaw} Diamond2c

''Ik ben een apprentice, maar ik heb nog geen mentor, ik heb nooit echt kunnen leren jagen. Maar ik kan het wel voor je proberen, maar ik weet niet zeker of het nou lukt.'' Miauwde de apprentice. Diamond zat maar wat te knikken. Hij keek voor zich uit, waar de regen nog erger werd. "Eerst ga ik even wachten tot de regen en de onweer een beetje voorbij zijn. En dan ga ik proberen voor je te jagen, oke?" Het boeite Diamond eigenlijk niet wat ze zei, dus hij zei niks terug. Na een paar minuten stopte de regen. Vogels gingen fluiten. ''Argg, vogels, irritante beesten. Ik dood ze niet alleen om te eten, maar ook omdat ze niet kunnen stoppen met dat gedoe.'' De apprentice miauwde wat en begon toen te praten. "De regen is nu eindelijk afgelopen, ik ga nu wel wat proberen wat voor je te jagen. Oke?" Diamond grinnikte van binnen, maar bleef bloedserieus van buiten. "Graag." Loog hij vriendelijk. Al na een paar minuten kwam het poesje weer terug. "Jeetje, dacht ik eindelijk alleen te zijn.." Drong er door zijn hoofd heen. "Deze vogel lag hier heel dichtbij, hij is waarschijnlijk nog vers." De kater rolde met zijn ogen, maar wel zo dat het niet te zien was. "Dankje" Zei hij. "Ze zou toch proberen te jagen, of niet soms ?" Dacht hij. De poes ging wat verderop zitten. Diamond begon aan de vogel de kauwen en hem los te knarsen. Na een minuut of twee kwam de poes weer. Mag ik ook een klein stukje?" Een druk achter zijn ogen deed hem grommen. "Neem dat hele ding maar. Je hebt hem zelf gevonden" Diamond liep weg, maar iets deed hem terugkeren. Het leek of hij met de wind meevloog, en hij viel op de poes. Waarbij hij gelijk in haar nek beet.

Sawry als ik powerplay.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: In hell {+Silverpaw}   In hell {+Silverpaw} Icon_minitime

In hell {+Silverpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: