| Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) | |
|
Miss Sheep 43
| |
| Onderwerp: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:32 | |
| Hey mensjes!
Ik heb net besloten dat ik Silverpaw dood gaat. Het was mijn eerste acc waar ik nu bijna nooit meer op zit. Ik kan haar echt niet meer actief houden. Ik zoek nu dus een rogue, clankat of bloodclan kat die Silverpaw vermoord. Ik zoek wel mensen die een redelijke goede post hebben Ik ga in de avond beslissen wie Silverpaw mag vermoorden.
Geïnteresseerde: Taiyo Diamond Fury Miley Swifthead Escada Blacksoul Kearn ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ CHOCOLATE ARMY!!! Lolly's zijn gigantisch lekker
Laatst aangepast door Silverpaw. op zo 3 jun 2012 - 18:54; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Miss Sheep 43
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:35 | |
| Ik zet je bij geïnteresseerde ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ CHOCOLATE ARMY!!! Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:36 | |
| Ik weet niet of ik kan maar ik zou ook wel willen ^^ Fury zou wel op haar willen springen {Im the angel of dark} Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden
Laatst aangepast door Fury op zo 3 jun 2012 - 14:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:38 | |
| Ik wil Diamond wel eens op haar los laten *Duivelse lach* |
|
| |
Miss Sheep 43
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:39 | |
| ik zet jullie er wel bij ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ CHOCOLATE ARMY!!! Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:40 | |
| |
|
| |
Miss Sheep 43
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:42 | |
| Zo, je staat erbij Whoot, er zijn in de ongeveer 10 minuten al 4 aanmeldingen ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ CHOCOLATE ARMY!!! Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 14:44 | |
| Blijkbaar vinden we katten doodden intressant x'D man wat heb ik vandaag met typen? =} |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 16:46 | |
| |
|
| |
Miss Blub 35
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 16:47 | |
| Misschien is Escada een idee =3 |
|
| |
Jinte In Da house. 28
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 16:48 | |
| Blacksoul meld zich van harte (: |
|
| |
Viktor 67
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 18:08 | |
| ik wil wel misschien met Kearn |
|
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
тαzz ♥ 332 Afwezig
| |
| |
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 18:56 | |
| Thanks (: Diamond zal zijn werk goed doen *En nog een duivelse lach* |
|
| |
Passievrucht x'3 126
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) zo 3 jun 2012 - 19:18 | |
| Okseey (: They said it wasnt death, They said it wasnt faith, The faith of an angel, Finally i have wings.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Silverpaw's dood (moordenaar gevonden) | |
| |
|
| |
|