|
|
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x ma 4 jun 2012 - 20:48 | |
| Die reactie een paar keer duss, dat wil ik xD SHEET/KADERNaam: SwiftHeart Sheet of kader: Woow, wat is het verschil ? >.< Ik wil zegmaar zo'n Postsheet (: Animatie - Alleen bij kader -: Dat kan bij sheet niet xd URL: - Spoiler:
Karakter: Uh, gezellig, vredig >.< Overige tekst: Let my swift you're heart. Kleurenpalet: Beetje paars, ongeveer hetzelfde thema als mn onderschrift. Randje: Transparant (doorzichtig) klein randje. Texture: Iets met bloemen. Effecten: Een leuke bloemen brush ? Lettertypes: Schuin, maakt niet echt uit welke. Extra: / |
|
| |
Le Danii 82
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x ma 4 jun 2012 - 20:51 | |
| SHEET/KADERNaam: Lostvoice Sheet of kader: Kader Animatie - Alleen bij kader -: Jah URL: KlikKarakter: Lostvoice is een poes die vroeger is mishandeld door haar vader. Ze voelt zich schuldig omdat ze beide zijn omgekomen in de rivier. Daarna is ze lange tijd gepest door Clangenoten. Nu is haar leven weer lichtelijk normaal. Overige tekst: When I scream in pain, will you hear me than? Kleurenpalet: Grijs/wit Randje: Jah, zwart, gestippeld. Texture: Mag Effecten: De contrast verhogen. Lettertypes: Angelic-War [Waarbij graag de eerste letter groter dan de rest van de naam] & De pixelfont graag in; 04b03Extra: x
Laatst aangepast door King. op ma 4 jun 2012 - 21:03; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x ma 4 jun 2012 - 20:56 | |
| ONDERSCHRIFTNaam: Sandstorm URL: http://lovewido.deviantart.com/#/d4vpcj9Animatie ja of nee: nop Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: x Soort randje: wit, 4 pixel Texture: zie maar wat mooi is Effecten: Idem Brushes: Idem Overige tekst: So strong like a Sandstorm Lettertypes: zire maar xD SHEET/KADERNaam: Sandstorm Sheet of kader: Sheet Animatie - Alleen bij kader -: x URL: http://lovewido.deviantart.com/#/d4vpcj9Karakter: he's evil >D Overige tekst: So strong like a Sandstorm Kleurenpalet: x Randje: jep wit, 4 pixel Texture: wat mooi is Effecten: wat mooi is Lettertypes: wat mooi is Extra: LOL EDIT: kan je ook de ogen groen maken? als dat niet kan maakt niet uit xD x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Laatst aangepast door Sandstorm op ma 4 jun 2012 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x ma 4 jun 2012 - 20:58 | |
| X IK ZIT WEER VOL, MENSEN X There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x ma 4 jun 2012 - 23:05 | |
| ONDERSCHRIFTNaam: Heartdestroyer URL: Zie onderschrift. Voor groter plaatje kan je het plaatje van de kader gebruiken . Animatie ja of nee: Ja Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: Doorgaand Soort randje: Dun trapnsparant ( Doorzichtig ) randje Texture: Ja , beetje donker. Effecten: Beetje ruw , dnker maar niet te. Brushes: Nope Overige tekst: Don't trust me i will destroy your heart if you do that Lettertypes: Zelfde als Icy die is coowl <3 AVATARURL: Zie Avatar Soort randje: Heel dun doorzichtig randje Texture: Zelfde als Onderschrift Effecten: Zelfde als Onderschrift. Sheet of kader: Kader Animatie - Alleen bij kader -: Animatie URL: http://oakheartt.deviantart.com/favourites/49510027#/d1bfrsfKarakter: Heartdestroyer is een koude kater , meestal heeft hij geen medeleden met andere en houdt ervan om bloed te proeven. Maar soms zit er een sprankje medelij in hem en kan hij dingen doen waar hij spijt van kan krijgen. Overige tekst: Don't trust em i will destroy your heart is you do that. Kleurenpalet: Wat goed overloopt bij het plaatje ^^ Randje: Dun doorzichtig randje Texture: Zelfde als onderschrift ong. Effecten: x3 zelfde letter effect als onderschrift. Lettertypes: Zelfde als onderschrijft Extra: tralalalala =3 && Kunnen de ogen misschien Blauw gemaakt worden , zo ong als mijn onderschrift?. |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 8:14 | |
| Dude, lees, ze zit vol .-. |
|
| |
Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 18:19 | |
| Lieverd, ik stond op een slot en ik hb je een nieuw plaatje gegeven, en nu bn ik ineens weg, alsof ik niet besta :I
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 18:40 | |
| Aangezien er een open slot is,, post ik nog maar een keer mijn bestellingkj (L) Ik lief jouw dinkies & Als ie togg vol is, ik op de w8listt? ONDERSCHRIFTNaam: Summerkit URL: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/vshpok.jpgAnimatie ja of nee: Ja, met de text onlyy Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: Ehmm,, just like Icy... And Swiftheart Soort randje: Kies maar iets toepasselijks Texture: Iets toepasselijks ;D Effecten: ^^ Brushes: ^^ Overige tekst:Just a Summer... It's Not. It's a Summer With Me. Lettertypes: Kies maar iets ONDERSCHRIFTNaam: Summerpaw URL: http://fc00.deviantart.net/fs42/f/2009/158/a/e/Mimmi_4_weeks_old_by_novablue.jpgAnimatie ja of nee: Ja,, aleen de textt Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: Zie hierboven ^^ Soort randje: Kies maar iets toepasselijks Texture: ^^ Effecten: ^^ Brushes: ^^ Overige tekst:Just a Summer... It's Not. It's a Summer With Me. Lettertypes: Kies maar iets toepasselijks ONDERSCHRIFTNaam: Summertime URL: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/dcy61v.jpgAnimatie ja of nee: Ja,, alleen de text dn Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: ^^ Soort randje: Kies maar iets toepasselijks Texture: ^^ Effecten: ^^ Brushes: ^^ Overige tekst:Just a Summer... It's Not. It's a Summer With Me. Lettertypes: Kies maar iets toepasselijks Ik lief ze . Dus dn gelijk maar de hele reeks hea? Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op di 5 jun 2012 - 19:31; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Jacqy 273 Actief "Oh it's been a hell of a ride, driving the edge of a knife,"
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 18:50 | |
| Lierr, die tweede plaatje, is bezet >.< thanks demi <'3 |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 19:11 | |
| - Summerkit schreef:
- Ik had hem eerder :dp
Rainfall had 'm eerder Dus ben jíj verplicht om 'm te veranderen. |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 19:13 | |
| Wtf? Waar hebben jullie het over?
Laatst aangepast door SwiftHeart op di 5 jun 2012 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 19:15 | |
| - Summerkit schreef:
- Hoezo dat? Al een maand geleden ofz had ik gezegt dat ik hem ging gebruiken?
Het feit dat je het gezegd hebt, betekend niet dat het ook zo is. Diegene die het plaatje als eerste in gebruikt heeft, in dit geval dus Rainfall, mag 'm blijven gebruiken. De andere die 'm gebruiken mogen dit niet en moeten 'm dus veranderen. Omdat er anders te veel ruzie komt over gebruikte afbeeldingen ^^. Verdere reacties via PB? Anders word 't zo'n spamboel » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 19:58 | |
| - Loudkit schreef:
Lieverd, ik stond op een slot en ik hb je een nieuw plaatje gegeven, en nu bn ik ineens weg, alsof ik niet besta :I Oh, ja. *schaamt zich dood hierom* Omdat het een erg moeilijk plaatje is, ben ik deze ene keer bereid om zelf een plaatje te zoeken, als dat oké is. Het is namelijk heel moeilijk me te houden aan de kleuren met het plaatje. Sorry, echt, heel erg. Schaam me echt heel erg. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 20:03 | |
| - Summerkit schreef:
- Aangezien er een open slot is,, post ik nog maar een keer mijn bestellingkj (L) Ik lief jouw dinkies
& Als ie togg vol is, ik op de w8listt?
ONDERSCHRIFT Naam: Summerkit URL: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/vshpok.jpg Animatie ja of nee: Ja, met de text onlyy Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: Ehmm,, just like Icy... And Swiftheart Soort randje: Kies maar iets toepasselijks Texture: Iets toepasselijks ;D Effecten: ^^ Brushes: ^^ Overige tekst: Just a Summer... It's Not. It's a Summer With Me. Lettertypes: Kies maar iets
ONDERSCHRIFT Naam: Summerpaw URL: http://fc00.deviantart.net/fs42/f/2009/158/a/e/Mimmi_4_weeks_old_by_novablue.jpg Animatie ja of nee: Ja,, aleen de textt Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: Zie hierboven ^^ Soort randje: Kies maar iets toepasselijks Texture: ^^ Effecten: ^^ Brushes: ^^ Overige tekst: Just a Summer... It's Not. It's a Summer With Me. Lettertypes: Kies maar iets toepasselijks
ONDERSCHRIFT Naam: Summertime URL: https://2img.net/h/oi46.tinypic.com/dcy61v.jpg Animatie ja of nee: Ja,, alleen de text dn Indien animatie, doorgaand of eenmalig?: ^^ Soort randje: Kies maar iets toepasselijks Texture: ^^ Effecten: ^^ Brushes: ^^ Overige tekst: Just a Summer... It's Not. It's a Summer With Me. Lettertypes: Kies maar iets toepasselijks
Ik lief ze . Dus dn gelijk maar de hele reeks hea? Ik heb het al eerder besteld hoor >.< als je onder die andere 3 aanvragen krijgt die ze aanmelden die ook nu in de slots staan zie je mij daaronder dus ik ben sws eerder dan jou ;D ik had me eerder aangemeld ^^'' x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Michelle 296 Actief I am made of LoVe
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x di 5 jun 2012 - 20:04 | |
| SLOTS x SwiftHeart x Lostvoice x Open
Just to be completely sure ya still closed aye? |
|
| |
| Onderwerp: Re: L o v e d r u n k //x | |
| |