We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway do 7 jun 2012 - 17:54
Hmm.. Ik denk dat k het toch wel doe... Ik kan je alleen niet 100% garanderen dat hij super actief word, aangezien ik swz nu wat minder post, dankzij overgang van school etc. Maar hij spreekt me toch wel aan.. Oké, ik doe een bod op Paintedclaw ^_^
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway do 7 jun 2012 - 21:11
Taiyo schreef:
@Angelpaw enz.;; Jij mag van mij Corvus overnemen (: Wat je ermee doet maakt me helemaal niet uit, houdt hem actief <3 Ik zal je zo het ww doorsturen.
Wolfpelt Voor wolfpelt moest ik dus een moeilijke keuze maken, applepaw of Swifthead. Ik heb toch voor Applepaw gekozen, sorry swift. Applepaw, ik zal je het ww doorsturen ^^
@Dove;; Echt? XD Dat wist ik niet meer eigenlijk *-* @Kestrelpaw;; Je mag hem overnemen, onthoudt wel dat hij een kater is die erg veel geluk heeft <3
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway do 7 jun 2012 - 21:14
hmmm ik wil Skyclaw wel... Sinds Silverfire naar de BC is gegaan heb ik geen WC accje meer O_O voor posts kijk maar op Ty, daar staan denk ik mijn beste xD
x So Strong like a Sandstorm x
I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Swifthead
Member
Iro 302
CAT'S PROFILE Age: Does that madder ? Okay, 12 Moons. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway do 7 jun 2012 - 22:07
Later opmerking*
Ik had wel verw8 dat Appelpaw hem kreeg, als namelijk nog iemand een acc wil, dan krijgt diegene het altijd, ben ut gewent.
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway za 9 jun 2012 - 15:04
Niet zo negatief Iro ^^ (: Ik vond Apple gewoon net iets ervarener
@Victor;; Heb besloten om jou Rushcoat te geven, have fun with him <3 @Sandstorm;; Skyclaw is voor jou <3 EDIT;; Het kan wss even duren, voordat je Skyclaw krijgt. Ben zijn/haar ww vergeten denk ik..
Post count: 13
***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway za 9 jun 2012 - 16:13
Tja, ik weet niet ik voel diep van binnen toch wel wat voor Rainbow. Heb het alleen momenteel een beetje druk. Mischien haar delen tot dat ik tijd heb en dan ik zelf voor haar zorgen?
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway za 9 jun 2012 - 20:50
Taiyo schreef:
Niet zo negatief Iro ^^ (: Ik vond Apple gewoon net iets ervarener
@Victor;; Heb besloten om jou Rushcoat te geven, have fun with him <3 @Sandstorm;; Skyclaw is voor jou <3 EDIT;; Het kan wss even duren, voordat je Skyclaw krijgt. Ben zijn/haar ww vergeten denk ik..
Maakt niet uit hoor Linn :3 En noem me geen Sandstorm maar Haribo xD
x So Strong like a Sandstorm x
I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway za 9 jun 2012 - 21:18
Taiyo schreef:
@Lyan;; Ik denk er nog even over na goed? @Juul;; Paintedclaw is gewoon een kater die streeft naar zijn doel, erg vastberaden is, en een ware vriend. Zal altijd Duststar en Silverfang blijven volgen, en nooit de warrior code verbreken, althans dat probeert hij. Zo genoeg ? (: @Viktor;; Ik moet er nog even over nadenken.
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway ma 25 jun 2012 - 7:47
Ik doe ook een bodjeh op Raintail Ben verslaafd aan WC katten namelijk
I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
Onderwerp: Re: Laatste kans - Giveaway ma 25 jun 2012 - 8:15
@Swifthead: Mij best c: Ww word gestuurd. @Whisperkit & Leafstorm; Ik heb sinds kort besloten hem te houden, sorry ^ @Malona; Hm, nee, sorry, ik wil een goede poster en iemand die hier al een langere tijd is c:
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.