Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} za 2 jun 2012 - 23:34 | |
| 22 moons ago:
Een zacht en donzig gedaante spookte door het woud van de thunderclan. Niets wetend waar ze was,of waar ze vandaan kwam.Twee kleine oogjes gluurde naar de kat die op haar af kwam. Ze hoorde dat die wat murmelde,en wat van slag leek te zijn.Maar veel ergerde ze haar er niet aan. Ze liet even een piepje horen toen de kat haar vastgreep in d'r nek, en dan meesleurde naar het kamp.
Ze opende wild haar ogen en liet haar blik glijden over de randen van het hol.Waar was ze? En hoe kwam ze hier terecht. Dit is niet de plek waar haar ouders of broer leefde.En al helemaal niet waar haar vriendjes woonde. Schrik beheerste haar toen die ene kat weer verscheen. Die leek blij te zijn, en begon haar direct schoon te likken. Ze bleef doodstil , en beweegde niet. Haar ogen wijdopen, en haar hart staat stil.
Like i will know when the times there? Like i will die when you will dare? Like...We ever could be the same? Like family,did you leaved me or i leaved you?
now: Een niets zeggende grijns verscheen op haar gezicht terwijl ze naar tabby kater voor haar keek. Kon haar geluk nou niet meer op? 'Zusje!!!' riep hij vrolijk en sprintte op haar af. Ze ontweek de sprint van Icerock die op haar af kwam, en deinsde dan ietsie terug. Niet dat ze bang was, bescheiden kun je zeggen. 'Ik heb je al veel te lang niet meer gezien.' Weer liet ze een uitdruking loze blik zien, en gluurde hem raar aan. Nu ze hem zo zag. Wist ze wat haar leven miste. Haar familie. Weer drong de vraag door bij haar gedachtens. Hoe ben ik in de Thunderclan gekomen? En waarom kwamen ze dat niet te weten? En wie heeft me dan mee genomen? Haar smaragd groene ogen tuurde naar iets wat alleen zij kon zien. Wie had het antwoord op haar vragen? En wie, wie oh wie had hier iets mee te maken?
Like i will know when the times there? Like i will die when you will dare? Like...We ever could be the same? Like family,did you leaved me or i leaved you?
Hoi, Het is nu exact 22 manen geleden dat Mistblow bij de Thunderclan is. Ze is als kitten buiten gaan spelen in het territory van de windclan,maar is afgedwaald tot in de thunderclan hun terriotry. Daar heeft ze een paar dagen rond gedwaald. Iemand heeft haar daar gevonden en nam haar mee naar het TC kamp want die dacht dat ze van de TC kwam. Toen ze net warrior ofzo was begon ze haar af te vragen vanwaar ze komt en wie ze nou echt is. Want niemand kent haar familie enzo. Er gaat dus iemand zijn die wel weet vanwaar ze komt en dat haar heeft vertelt.
Lijstje:
Acoount: Bekendste account: Rol: Waarom: Beloof je actief te zijn: Extra: _____________________________ Geintreseerde:
Vastgestelde:
Laatst aangepast door Spottedleaf op zo 3 jun 2012 - 0:04; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} za 2 jun 2012 - 23:42 | |
| mmm.. bedoelje dat ze weer kiten wordt ofzo?
Acoount: Firestripe Bekendste account: Firestripe Rol: Kater die haar vindt Waarom: Het lijtk mij een erg leuke rol en ik probeer Firestripe weer actief te krijgen Beloof je actief te zijn: Ja Extra: 8D |
|
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} za 2 jun 2012 - 23:44 | |
| Neej ze word geen kitten meer xD
|
|
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} za 2 jun 2012 - 23:54 | |
| x3 Hoe bedoel je dan?. Sorry als ik zeur. |
|
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} zo 3 jun 2012 - 0:01 | |
| Ik heb het wat bewerkt, nu beter? |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} zo 3 jun 2012 - 11:57 | |
| Ze dachten dat ze van de ThunderClan kwam dus ^^'' Ze gaan nooit te weten komen dat ze van de Windclan komt, alleen die kat dan ^^'' |
|
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} zo 3 jun 2012 - 12:07 | |
| Toch, een kat mag nooit opgenomen worden in een Clan zonder dat hij van die Clan is zonder speciale toestemming van een admin. |
|
| Onderwerp: Re: [GZ] cat who really knows her.and another cat =} | |
| |
|